کراس اوور جذاب چینی با مجموعه کاملی از امکانات روز جهانی (+عکس)

امروز سراغ یک محصول سطح بالاتر از ولتمایستر می رویم که EX6 نام دارد. مدل ۲۰۲۰ ایی اکس۶ در بازار چین حدود ۳۷ هزار دلار قیمت دارد.

موبنا؛ مازیار دانیالی – اخیرا در یکی از مطالب به معرفی کراس اوور EX5-Z از ولتمایستر پرداختیم. برندی که از سال ۲۰۱۵ متولد شده و در زمینه تولید خودروهای الکتریکی فعالیت دارد.

امروز سراغ یک محصول سطح بالاتر از ولتمایستر می رویم که EX6 نام دارد. مدل ۲۰۲۰ ایی اکس۶ در بازار چین حدود ۳۷ هزار دلار قیمت دارد.

ابعاد EX6

این خودرو از منظر طراحی پیچیدگی ها و جزئیات بیشتری را در مقایسه با ایی اکس۵-زد همراه خود دارد. از منظر ابعاد برابر با ۴۸۰۲ میلیمتر در طول، ۱۸۳۹ میلیمتر در عرض و ۱۷۱۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۷۱۵ میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین ۱۷۴ میلیمتر محاسبه شده است.

رینگ های آلومینیومی در حالت استاندارد ۱۹ اینچی هستند.

پیشرانه الکتریکی

به عنوان خودرویی الکتریکی از یک موتور ۱۶۰ کیلوواتی(۲۱۴ اسب بخار) روی محور جلو استفاده می کند. میزان گشتاور نیز برابر با ۳۱۵ نیوتن متر است. باتری لیتیوم-یون ۶۹ کیلووات ساعتی، برد حرکتی برابر با ۵۰۵ کیلومتر را در اختیار ایی اکس۶ قرار می دهد. زمان لازم برای شارژ کامل باتری برابر با ۱۱.۲ ساعت است.

شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر خودرو در آزمایش ها برابر با ۹.۵ ثانیه بوده است.

در بخش جعبه دنده نیز همانند اکثر محصولات الکتریکی بازار جهانی از نمونه تک سرعته استفاده شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است.

کابین فناورانه

هنگام ورود به کابین با یک محیط زیبا و البته باکیفیت روبرو می شویم که حال و هوای فناورانه آن می تواند بسیار جذاب باشد. نمایشگر تبلتی بزرگ با امکان تغییر حالت از عمودی به افقی ویژه سیستم سرگرمی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، استارت دکمه ای، درب صندوق عقب الکتریکی و دارای امکان باز و بسته شدن بدون دخالت دست، نورپردازی هوشمند داخلی، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، بلوتوث، یو اس بی، شارژ بی سیم، تنظیم الکتریکی صندلی ها با حافظه، استراحتگاه دست هر دو ردیف، پاور ویندوز جلو و عقب، اسکای روف پانورامیک الکتریکی، آینه های الکتریکی مجهز به گرم کن، جمع شونده به انتخاب کاربر، حافظه و جمع شونده خودکار، سنسور باران و برف پاک کن عقب از جمله امکانات کابین هستند.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل کروز کنترل تطبیقی، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ورود بدون کلید، رادار پارک جلو و عقب، دوربین عقب، دستیار ترمز، ترمز پارک اتوماتیک، ترمز اضطراری، ایی بی دیی، ای بی اس، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، هدلایت اتوماتیک، ایزوفیکس، ایربگ جلو و سرنیشین، ایربگ جانبی هر دو ردیف و … قابل اشاره هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا