مشاوره رایگان کرونا با پویش مشترک درمانکده و سفرمارکت

عموم شهروندان می توانند در تماس با شماره تلفن مشخص شده در این پویش، پرسش های خود درباره بیماری کرونا و ویروس کووید ۱۹ را با پزشکان متخصص درمانکده در میان بگذارند و مشاوره رایگان بگیرند.

درمانکده و سفرمارکت، در پویش (کمپین) مشترک خود که در حوزه مسئولیت اجتماعی این دو کسب و کار اینترنتی تعریف شده است، تلاش می کنند با ارائه خدمات مشاوره رایگان تلفنی درباره کرونا، به افزایش آگاهی عمومی برای مقابله با این بیماری در موج جدید آن کمک کنند. این پویش با نام «وضعیت قرمزه … با هم سفیدش می‌کنیم.» شناخته می‌شود و در آن، کاربران می‌توانند از خدمات مشاوره تلفنی صد در صد رایگان درباره کرونا بهره ببرند.

درمانکده یک سایت ارائه دهنده خدمات گوناگون پزشکی در فضای وب است و پزشکان متخصص این مجموعه، در پویش «وضعیت قرمزه … با هم سفیدش می‌کنیم» پاسخگوی پرسش‌های تلفنی کاربران درباره کرونا و مسائل پیرامون آن هستند. این خدمات تلفنی کاملا رایگان است و هیچ هزینه‌ای به جز هزینه عادی تماس تلفنی متوجه استفاده‌کنندگان نیست. همچنین هیچ نوع اطلاعاتی از مخاطبان گردآوری نمی‌شود.

مشاوره رایگان کرونا با پویش مشترک درمانکده و سفرمارکت

پویش «وضعیت قرمزه … با هم سفیدش می‌کنیم» درباره چه امور پزشکی خدمات می دهد؟

در کمپین وضعیت قرمزه … با هم سفیدش می‌کنیم، هدف بیماری کرونا و کمک به عموم شهروندان برای مقابله با آن است. در شرایط کنونی و با توجه به موج های جدید ویروس جهش یافته کرونا، مهمترین دغدغه عمومی مردم درباره بهداشت و تندرستی خود، متوجه شیوع این بیماری است. عموم شهروندان می توانند در تماس با شماره تلفن مشخص شده در این پویش، پرسش های خود درباره بیماری کرونا و ویروس کووید ۱۹ را با پزشکان متخصص درمانکده در میان بگذارند و مشاوره رایگان بگیرند. دیگر خدمات درمانکده البته همچنان در جریان است و بخش مشاوره تشخیص کرونا به صورت کرونا در حال اجرا است.

 

مشاوره تلفنی رایگان کرونا چه کمکی به کنترل این بیماری می کند؟

خود بیماری کرونا، ویروس ناشناخته ای به شمار می رود. اما با هر بار جهش این ویروس، ابهام نهفته درباره چگونگی کنترل آن بیشتر هم می شود. از همین رو گونه ای ترس و نگرانی فراگیر، جامعه را درگیر کرده است. هر کسی با کوچکترین سرفه، عطسه یا بی حالی دچار این گمان می شود که به کرونا مبتلا شده است. همین نگرانی و استرس خود موجب پیامدهای پزشکی و روانی می شود. چون استرس از یک طرف هم موجب ضعف سیستم ایمنی بدن می شود و هم از طرفی، موجب کارهایی می شود که ممکن است گاه از خود بیماری خطرناک تر باشد. مانند خوددرمانی و روی آوردن به روش های غیرمعمول و تاییدنشده درمانی. گروهی از افراد در پی این نگرانی به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند که هم فشار روی کادر درمان را افزایش می دهد و هم خطر ابتلا را بیشتر می کند. پس وجود یک مرکز مشاوره تلفنی که بتواند پرسش ها درباره کرونا را پاسخ بدهد هم به کاهش نگرانی اجتماعی کمک می کند و هم فشار روی مراکز درمانی را کم می کند. از سوی دیگر داشتن اطلاعات دقیق، علمی و موثق که توسط یک پزشک به مخاطب داده می شود، جلوی روی آوردن به توصیه های غیرعلمی و خطرناک را می گیرد. به عبارتی هدف از اجرای این طرح، دادن اطلاعات و آگاهی های سودمند و دقیق به جامعه برای مقابله با کرونا است.

 

سفرمارکت و درمانکده چگونه با هم همکاری می کنند؟

درمانکده با توجه به تخصص کسب و کار خود در حوزه خدمات پزشکی، بخش علمی و تخصصی این پویش را بر دوش دارد و شهروندان با تماس تلفنی با درمانکده، با پزشکان این مجموعه صحبت کرده و از مشاوره کارشناسان درباره کرونا بهره می برند. سایت سفرمارکت هم به عنوان یکی از پرمخاطب ترین بازارهای مجازی ایران که در حوزه سفر و خدمات گردشگری فعالیت می کند، از ابزارهای رسانه ای و روابط عمومی خود استفاده می کند تا به اطلاع رسانی همگانی درباره پویش « وضعیت قرمزه … با هم سفیدش می‌کنیم» کمک کند.

 

آیا برای استفاده از این خدمات مشاوره تلفنی باید هزینه ای پرداخت کرد؟

مشاوره تلفنی کرونای درمانکده کاملا رایگان است و بابت استفاده از آن، هیچ هزینه‌ای به درمانکده پرداخت نمی‌کنید. تنها هزینه عادی تماس تلفنی را باید به مخابرات بپردازید. همچنین برای استفاده از این خدمات، نیازی به ارائه اطلاعات نیست و اطلاعاتی از شما گردآوری نمی شود.

 

برای استفاده از مشاوره تلفنی کرونا چه باید بکنیم؟

استفاده از این خدمات مشاوره ای بسیار آسان است. کافی است وارد صفحه اصلی کمپین در سایت سفرمارکت شوید و با شماره مخصوص مشاوره تلفنی تشخیص کرونا، تماس گرفته و با پزشکان درمانکده پرسش های خود را در میان بگذارید. پزشکان متخصص درمانکده با صبوری به پرسش های شما گوش داده و به آنها پاسخ می دهند.

آیا ساکنان محدوده جغرافیایی خاصی از کشور می توانند از این خدمات مشاوره ای استفاده کنند؟

خدمات مشاوره تلفنی درمانکده و سفرمارکت، برای همه مردم ایران در سرتاسر کشور قابل استفاده است و هیچ محدودیت جغرافیایی در برخورداری از آن وجود ندارد.

 

چگونه این خدمات را به دیگر افراد هم معرفی کنیم؟

در صفحه فرود (لندینگ پیج) امکان به اشتراک گذاری و همرسانی صفحه این پویش درمانی فراگیر فراهم شده است تا کسانی که از این خدمات استفاده می کنند بتوانند به آسانی آن را به دوستان، نزدیکان و کسانی که سلامتیشان برایشان مهم است برسانند.

 

سفرمارکت چه نوع کسب و کاری است و چرا در این پویش درمانی مشارکت کرده است؟

سفرمارکت موتور جستجو بلیط هواپیما و تور مسافرتی است. سفرمارکت که یک بازار مجازی خدمات گردشگری و سفر است، هدفش آسانتر شدن خرید خدمات سفر مانند بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی برای کاربران اینترنت است. در تمام طول دورانی که شیوع ویروس کرونا، صنعت گردشگری را دستخوش آسیب‌های فراوان کرد، سفرمارکت تلاش کرد ضمن توصیه به خودداری از سفرهای غیرضروری، امکان خرید ارزانترین بلیط هواپیما را برای سفرهای اضطراری فراهم بیاورد و رسالت خود را فراموش نکند.

مشارکت سفرمارکت در پویش «وضعیت قرمزه …. با هم سفیدش می‌کنیم» در راستای مسئولیت اجتماعی این سازمان بود. مهمترین هدف سفرمارکت خوشحالی، سفر و برگشتن روال زندگی مردم به حالت عادی است. از همین رو سفرمارکت تلاش کرده است تا با همکاری با مجموعه درمانکده، زمینه ای فراهم بیاورد تا عموم مردم بتوانند از سرتاسر ایران، از خدمات مشاوره تلفنی رایگان کرونا بهره مند شوند. شبکه گسترده مخاطبان سفرمارکت به این بنگاه این امکان را می دهد تا بتواند به گستره بزرگی از مخاطبان دسترسی داشته و این خدمات رایگان و سودمند را به دست شمار زیادی از مردم ایران برساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا