ارتباطات پایدار با سلامت کارکنان امکان پذیر است

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در نامه ای به وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، دکتر نمکی خواست برای ارایه خدمات بهینه به مردم و ارتباطات پایدار در کشور ،کارکنان این بخش در اولویت تزریق واکسن قرار گیرند .

موبنا – به گزارش موبنا، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در نامه ای به وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، دکتر نمکی خواست برای ارایه خدمات بهینه به مردم و ارتباطات پایدار در کشور ،کارکنان این بخش در اولویت تزریق واکسن قرار گیرند .

به گزارش اداره کل ارتباطات واموربین الملل شرکت مخابرات ایران ،مهندس سلطانی ، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب در این نامه افزود: با توجه به اینکه این شرکت در زمینه های مختلف خدمات مشترکین ، رفع خرابی های درون شهری برون شهری ، کابل و تجهیزات مخابراتی خدمات رسانی دارد در معرض ابتلا ی بیشتر به ویروس کرونا هستند.

وی در ادامه نامه با تاکید بر حفظ پایداری ارتباطات و ارایه خدمات مطلوب در این شرایط به جامعه، گفته : با توجه به اینکه خدمت رسانی کارکنان بخش مشترکین این شرکت مستلزم حضور فیزیکی آنان می باشد ، به منظور حفظ سلامتی این گروه ازخدمت رسان جامعه ، شرکت مخابرات ایران همانند سایر ارگانها و سازمان های دولتی خدماتی در اولویت تزریق واکسن قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا