رای گیری برای نامگذاری شاسی بلند «بی نام» فیات در برزیل! (+عکس)

فیات برای توسعه شاسی بلند بی نام از پلتفرم جدید MLA استفاده کرده که کیفیت، قدرت و راحتی بیشتری را همراه دارد.

موبنا؛ مازیار دانیالی – فیات از یک محصول جدید در کلاس کراس اوور کامپت سگمنت- بی رونمایی کرده  که در برزیل به نمایش گذاشته شد. جالب آنکه هنوز نامی برای این خودرو انتخاب نشده و فقط به عنوان اس یو وی فیات شناخته می شود.

اما تولید کننده از هوادارن و مخاطبان خود درخواست کرده تا ضمن حضور در وب سایت برزیل اس یو وی فیات(اینجا) در رای گیری و نظرسنجی شرکت کرده و بین ۳ نام: Tuo, Domo, and Pulse یکی را انتخاب کنند. فیات برای توسعه شاسی بلند بی نام از پلتفرم جدید MLA استفاده کرده که کیفیت، قدرت و راحتی بیشتری را همراه دارد.

در بخش ایمنی نیز مقاوم سازی های جدیدی در این پلتفرم مدنظر قرار گرفته که در دیگر پلتفرم های فیات مشابهی ندارد. براساس اطلاعات موجود؛ موتور ۱ لیتری توربوشارژ ۳ سیلندر با ۱۲۵ اسب بخار خروجی و کمتر از ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور به عنوان پیشرانه برتر در این خودرو استفاده می شود. در بخش جعبه دنده نیز نمونه ۶ سرعته اتوماتیک پیش روی مشتری قرار دارد.

پیشرانه ضعیف تر ۱.۳ لیتری تنفس طبیعی با ۱۰۹ اسب بخار و ۱۳۹ نیوتن متر گشتاور نیز جز گزینه ها قرار دارد. این پیشرانه با جعبه دنده سی وی تی هماهنگ می شود.

در بالاترین تریم سقف رنگ مشکی دارد و در رینگ ها نیز از حالت دو رنگ استفاده شده است. هدلایت تمام ال ایی دیی و عناصر فلزی زیبایی ظاهری خودرو را افزایش داده است.

قیمت و مشخصات دقیق این خودرو طی ماه های آینده بطور رسمی اعلام می شود.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا