با ترمیم استراتژی شرکت، درتلاش برای تحقق رضایت مندی مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم

دکتر محمودزاده با برشمردن روش های درآمدزایی و فرایند رسیدن به سود و زیان در کسب وکار شرکت مخابرات گفت: در تلاش هستیم تا با حداکثر توجه به منابع مالی شرکت، پاسخ به نیازهای جامعه را از طریق تعامل با تمام بازیگران عرصه ارتباطات کشور به بهترین نحو، ممکن سازیم.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده با بیان اینکه پیاده کردن این مدل های صحیح در سازمان بسیار مهم و در عین حال سخت است، باید تمام رویه ها و انگاره های قبلی را تغییر دهیم و کسب و کارمان را امروزی کنیم.

وی با بیان اینکه باید با دقت و قدرت وارد جامعه فناوری سال ۱۴۰۰ شویم گفت: باید ترمیم هایی را در استراتژی شرکت ایجاد کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ مشتری و رضایت مندی مشتریان  را به دست آوریم.

محمودزاده با بیان اینکه مخابرات ایران نقش زیرساختی خود را برای همراه اول و ایرانسل نیز  انجام می دهد ، اعلام داشت: خدمات ما در این دو حوزه امسال دو برابر افزایش پیدا می کند و امیدواریم با افزایش حجم خدمات ، درآمدمان نیز در این دو حوزه افرایش یابد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در بیزینس دیتا نیز تغییرات کلیدی ایجاد کنیم، عنوان داشت: به همین منظور مشتریان خود را بازبینی مجدد  خواهیم کرد تا در صورت امکان کسانی که امکان دریافت تانوما و سرویس های بهتر دارند، به راحتی آن ها را دریافت کنند.

دکتر ابراهیم محمودزاده  با بیان اینکه افزایش حداقل کارکرد و بحث های مختلف مانند افزایش قانونی و منطقی تعرفه با توجه به شرایط در حال پیگیری است گفت:  با توجه به اصل تعامل علمی، هدفمند و منتج به نتیجه با استدلال های حقیقتا کارشناسی در تعامل با مدیران ارشد حوزه ارتباطات  کشور و اقناع افکار عمومی  به دنبال بازتعریف و بازشناسایی اهمیت دسترسی همگانی و کمک به مخابرات در این حوزه هستیم، چرا که توسعه مخابرات توسعه ارتباطات و توسعه کل کشور را به دنبال خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا