منتظر مانیتورهای حرفه‌ای هواوی MateView باشید؛ مخصوص گیمرها و طراحان

یکی از حوزه‌های جدید فعالیت هواوی، صنعت کامپیوترهای رومیزی و تجهیزات آن است. به تازگی اطلاعاتی در مورد مانیتورهای حرفه‌ای سری MateView هواوی منتشر شده که می‌تواند برای علاقه‌مندان به کامپیوتر و سخت‌افزار، محصولی جذاب و کارآمد باشد.

موبنا – ماه گذشته میلادی بود که نخستین اطلاعات درباره مانیتورهای جدید هواوی در وبسایت مؤسسه ۳C افشا شد. اکنون نیز منابع خبری از چین، مشخصات جالب توجهی از این مانیتور را به اشتراک گذاشته‌اند که نشان می‌دهد با مانیتوری قدرتمند برای امور گیمینگ و طراحی روبرو خواهیم بود.

طبق گزارش‌های منتشر شده، سری جدید مانیتورهای هواوی با نام MateView شناخته می‌شوند و به زودی وارد بازار خواهند شد.

انتظار می‌رود این مانیتورها در دو مدل ۳۲ و ۴۲ اینچی عرضه شوند. مانیتور ۳۲ اینچی از نوع تخت بوده ولی نسخه ۴۲ اینچی ساختاری متفاوت داشته و منتشرکننده اطلاعات، پنل آن را از نوع خمیده (منحنی) اعلام کرده است.

ظاهراً هواوی نسبت تصویر ۳:۲ را برای نسخه ۳۲ اینچی مانیتورهای MateView انتخاب کرده و رزولوشن تصویر در آن نیز به ۴K+ یا ۴۵۰۰ در ۳۰۰۰ پیکسل می‌رسد. این مانیتور قابلیت نمایش رنگ‌های ۱۰ بیتی را داشته و موفق به کسب گواهینامه HDR400 شده و نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالا (نزدیک به ۱۰۰ درصدی) را ارائه خواهد داد.

منتظر مانیتورهای حرفه‌ای هواوی MateView باشید؛ مخصوص گیمرها و طراحان

از سوی دیگر، در نسخه ۴۲ اینچی که به صفحه‌نمایش خمیده مجهز است، با مشخصاتی متفاوت شامل پنل ۳K+ با وضوح ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی روبرو هستیم. این مانیتور هواوی نرخ بروزرسانی ۱۶۵ هرتزی داشته و نسبت تصویر ۲۱:۹ در آن، محصولی ایده‌آل برای گیمرها را رقم می‌زند. البته منابع خبری به استفاده از دو اسپیکر در پشت دستگاه نیز اشاره کرده‌اند که هنوز مکان و نحوه چیدمان آنها مشخص نیست.

در کنار ویژگی‌های یادشده، هواوی قسمتی ویژه را برای شارژ بی‌سیم دستگاه‌هایی مانند گوشی یا هدفون در بخش زیرینِ پایه نگهدارنده مانیتورها طراحی کرده که می‌تواند با توان بالایی آنها را شارژ کند.

منتظر مانیتورهای حرفه‌ای هواوی MateView باشید؛ مخصوص گیمرها و طراحان

به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد مانیتورهای MateView را همراه با لپ‌تاپ‌های جدید میت‌بوک ۱۶ در ماه جاری میلادی رسماً معرفی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا