سامانه جدید «همراه‌من» اپراتور اول چه ویژگی‌هایی دارد؟

همراه اول از سامانه جدید «همراه‌ من» به‌عنوان کامل‌ترین سامانه غیرحضوری استفاده از خدمات این اپراتور برای مشترکان دائمی و اعتباری رونمایی کرد.

موبنا؛ نرگس حجازیان – سامانه همراه‌من اپراتور اول برای مشترکین سیمکارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول یک برنامه کاربردی محسوب می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن مذکور به آسانی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از خدمات این اپراتور استفاده کرده و به مدیریت سیمکارت‌های خود بپردازند.

این سامانه هم در گوشی‌های آیفون و هم اندروید قابلیت استفاده دارد و حتی نسخه‌ای‌‌ تحت وب‌اپلیکیشن یا همان PWA دارد که بی‌نیاز از نصب به سادگی در محیط وب نیز می‌توان از امکانات آن بهره‌مند شد.

همراه من جدید در دو حالت ساده و پیشرفته، قابلیت‌های گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به «مشاهده جزئیات و پرداخت صورتحساب پایان‌دوره و میان‌دوره»، «مشاهده تاریخچه پرداخت صورت‌حساب و امکان مدیریت تقسیط بدهی» و «افزایش بستانکاری سیمکارت‌های دائمی»  اشاره کرد.

اما از مهمترین قابلیت‌های این سامانه چهار ویژگی «امکان خرید و مدیریت تمامی بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک»، «پنج درصد اعتبار بیشتر در خرید شارژ»، «پرداخت و تسویه حساب آنی صورتحساب» و «اتصال به کیف پول دیجیتال همراه اول» قابل ذکر است.

یک دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه سامانه همراه من سرویس «سرویس چتر اضطراری برای سیمکارت‌های اعتباری» است. از طریق این قابلیت مشترکان سیمکارت‌های اعتباری می‌توانند از سایر مشترکان شارژ دریافت کرده یا در مواقع اضطراری که اعتبارشان تمام شده، درخواست تماس از سایر شماره‌ها را داشته باشند. به غیر از این مورد «امکان انتقال اعتبار از سیمکارت دائمی یا اعتباری به سیمکارت اعتباری» هم گزینه کاربردی دیگری است که در سامانه همراه من برای مشترکان وجود دارد.

جالب اینجاست حتی از طریق این سامانه می‌توانید «نسبت به خرید سیمکارت و مودم همراه اول» و «مدیریت و استفاده از کیف پول یکپارچه دیجیتال به منظور انجام پرداخت‌های نقدی» به سادگی اقدام کنید. همچنین خرید انواع بسته‌های مکالمه در کنار انواع بسته‌های پیامک از جمله سایر امکانات این سامانه است.

مزیت دیگر این اپلیکیشن امکان فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی مصرف اینترنت با تعرفه آزاد و خرید انواع بسته‌های مدارفیروزه‌ای است. همچنین مشترکان سیمکارت‌های اعتباری به سادگی می‌توانند از طریق همین سامانه سیمکارت‌های اعتباری‌شان را به دائمی تبدیل کنند و حتی خلاصه و زیرمکالمات سیمکارت‌شان را هم غیرحضوری بگیرند.

مدیریت یا قطع‌ و وصل کردن مواردی نظیر سرویس رومینگ، پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، خدمات مبتنی بر محتوا، آوای انتظار کاربران، پیام‌گیر صوتی، تماس‌بان، محدودیت مکالمه، قطع و وصل سیمکارت، سنجش سرعت اینترنت، خارج کردن سیمکارت‌های اعتباری از لیست سیاه ورود پین شارژ ، فعال‌سازی انواع بسته‌های تشویقی و عضویت در باشگاه مشتریان با چند کلیک از طریق سامانه همراه‌من همراه اول امکان‌پذیر است.

امنیت این سامانه نیز از طریق مدیریت نشست‌های فعال سامانه و امکان استفاده از رمز بایومتریک جهت افزایش امنیت سامانه فراهم شده و حتی مشترکان از داخل همین سامانه نیز می‌توانند با پشتیبانی همراه‌اول ارتباط برقرار کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا