با دستگاه dvr هایک ویژن بیشتر آشنا شوید

دوست داریم در مورد اصلی ترین مشخصات دوربین مداربسته خوب صحبت کنیم و ویژگی های مهم در انتخاب دوربین های مدار بسته را ارزیابی کنیم.     مهمترین مشخصات دوربین مداربسته خوب وقتی صحبت از مشخصات دوربین مداربسته خوب است باید بدانید که برترین مرجع دوربین های مداربسته کشور نمایندگی هایک ویژن است . نیاز …

دوست داریم در مورد اصلی ترین مشخصات دوربین مداربسته خوب صحبت کنیم و ویژگی های مهم در انتخاب دوربین های مدار بسته را ارزیابی کنیم.

با دستگاه dvr هایک ویژن بیشتر آشنا شوید
دوربین مداربسته خوب

 

 

مهمترین مشخصات دوربین مداربسته خوب

وقتی صحبت از مشخصات دوربین مداربسته خوب است باید بدانید که برترین مرجع دوربین های مداربسته کشور نمایندگی هایک ویژن است . نیاز است که عوامل محیطی به طور دقیق ارزیابی شود:

 

سازگاری با وضعیت آب و هوایی: یکی از مشخصات دوربین مداربسته خوب این است که در محیطی که نصب می شود سازگاری زیادی داشته باشد. در صورتی که قرار است دوربین در بیرون از فضای داخلی نصب شود باید از نظر مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار، بارش باران و دمای موجود ارزیابی صورت بگیرد. ضریب نفوذ بالا یکی از موضوعات بسیار مهم در خصوص مشخصات دوربین مداربسته خوب محسوب می شود. از سوی دیگر نیاز است که طول عمر باتری نیز برای دستگاه ارزیابی شده باشد.

اندازه مناسب: دوربین مدار بسته یک محصول امنیتی است بنابراین بزرگ بودن آن به صورتی که سبب شود شخص به سادگی متوجه آن شود اشتباه است امروزه علوم مختلف پیشرفت کرده است و دوربین های مداربسته با اندازه های کوچکی طراحی شده اند. اما اندازه دوربین های مدار بسته بر اساس محل نصب تعیین می شود. در صورتی که دوربین مورد نظر بسیار کوچک و مخفی باشد در محیط بیرون از ساختمان مناسب نیست.

 

داشتن کنترل از راه دور: کنترل از راه دور نه فقط برای دوربین مدار بسته بلکه برای بسیاری از دستگاه های یک مزیت بسیار مهم محسوب می شود و از مهمترین مشخصات دوربین مداربسته خوب است. در واقع اجرا کنترل از راه دور برای دوربین های مدار بسته سبب می شود که دسترسی مناسب به دستگاه وجود دارد به طوری که بتوانید از اینترنت تصویر محل کار یا زندگی خود بهترین تصاویر را مشاهده کنید و بتوانید سطح کنترل بیشتری روی کار داشته باشید.دوربین مداربسته هایک ویژن دارای قابلیت کنترل از راه دور می باشد.

 

شناسایی حرکت: یکی از مهمترین ویژگی و مشخصات دوربین مداربسته خوب شناسایی حرکت است. در واقع نیاز است که دوربین بتواند حرکات افراد و اشیا و وسیله نقلیه را به خوبی شناسایی کند و به محض شناسایی شروع به ضبط نماید. همه دوربین های مدار بسته شامل این ویژگی نیستند!

 

 

با دستگاه dvr هایک ویژن بیشتر آشنا شوید
مشخصات دوربین مداربسته

 

 

مشخصات دوربین مداربسته خوب و استاندارد

در بررسی مشخصات دوربین مداربسته خوب، انعطاف پذیری از موارد بسیار مهم محسوب می شود. دوربین های مدار بسته معمولی به طور کلی تنها از یک منطقه خاص فیلمبرداری می کنند و شرایط چرخش و بزرگنمایی برای آنها دیده نمیشود اما در انتخاب بین دوربین های ثابت و دور گردان نیاز است در ابتدا محل مورد نظر بررسی شود. فرض کنید قرار است یک سالن بزرگ را دوربین کاری کنید در این راستا هم می توانید از دوربین گردان استفاده کنید که در این صورت یک عدد دوربین کفایت می کند و هم شرایط به صورتی است که می توانید از چندین دوربین ثابت استفاده نمایید.

اگر به دوربین های مدار بسته قدیمی دقت داشته باشید، قابلیت ضبط صدا نداشتند اما امروزه سیستم های مدار بسته از قابلیت خاصی بهره برده اند به طوری که شرایط ضبط صدا در محل کار یا منزل را خواهد داشت.داشتن دستگاه DVR مناسب هم از ضروریاته که در این باره هم میتوان دستگاه DVR هایک ویژن را به شما معرفی کرد.

 

در مطالعه مشخصات دوربین مداربسته خوب یکی از بخش های مهم مربوط به رزولوشن و کیفیت تصویر است. در واقع کیفیت تصویر مورد نیز شما تعیین می کند که کیفیت دوربین به چه صورت است. در صورتی که هزینه لازم برای خرید دوربین مدار بسته در مدل های رنگی ندارید می توانید از مدل های سیاه و سفید استفاده کنید اما این دوربین ها جزئیات تصویر را به سختی نشان می دهند.

 

 

 

 

مشخصات دوربین مداربسته خوب از نظر زاویه دید

یکی از ویژگی های مهم در خصوص برخی از دوربین ها زاویه دید مناسب است. به طور کلی زاویه دید ۱۸۰ الی ۳۶۰ درجه در لیست دوربین هایی با زاویه دید مناسب و خوب است. استفاده از دوربینی که زاویه دید ۱۸۰ درجه دارد برای پارکینگ بسیار مناسب ست. از سوی دیگر در این شرایط برای جبران زاویه ۱۸۰ درجه می بایست از ۴ دوربین آنالوگ معمولی استفاده کنید بنابراین یک دوربین با زاویه ۱۸۰ درجه به صرفه تر است.

 

 

 

مشخصات دوربین مداربسته خوب با قابلیت دید در شب

سرقت معمولاً در طول شب و زمانی که هوا تاریک است صورت می گیرد بنابراین می بایست توانایی ضبط فیلم در تاریکی برای دوربین لحاظ شود. این قابلیت به طور کلی به واسطه تابش نور مادون قرمز صورت می گیرد. دقت کنید که دوربین های مختلفی وجود دارند که بدون تابش مادون قرمز هم می توانند این کار را انجام دهند اما از تکنولوژی پیشرفته ای در آنها استفاده شده است و قیمت بالاتری دارند.

 

 

 

وقتی مشخصات دوربین مداربسته خوب را بدانیم، می توانیم:

خرید هوشمندانه تری داشته باشید و هزینه اضافی بابت بخشی که به آن نیاز نداریم، پرداخت نکنیم.

می توانیم موقعیت پروژه خود را بسنجیم و سپس به سراغ روش هایی برویم که می تواند اثربخشی خوبی داشته باشد. از سوی دیگر موقعیت دوربین های مدار بسته بر اساس سطح کیفیتی که دارند سنجیده می شود.

از دیگر مزایای بررسی مشخصات دوربین مداربسته خوب این است که می توانید مدل های تقلبی را از اصلی تشخیص دهیم و درگیر هزینه های زیاد در خرید نشویم. دقت کنید که دوربین های مدار بسته به طور کلی هم دارای مدل های مختلفی هستند و هم از نظر کیفیت با هم فرق دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا