هنگام خرید نیم‌ست‌های طلا نکات زیر را در نظر بگیرید!

هنگام خرید نیم ست طلا باید به نکات خاصی توجه نمایید که لزوماً برای خرید انگشتر، دستبند، حلقه، گردنبند یا گوشواره دارای اهمیت نیستند. به همین خاطر سعی کردیم در این مطلب ابتدا به‌طور خلاصه به معرفی این نکات پرداخته و سپس روش‌های کاربردی و منحصر به‌ فرد را برای خرید نیم‌ست طلا به شما ارائه می‌نماییم.

این روزها به دلیل شرایط کرونا و تغییر سبک زندگی مجبور هستیم یکسری از خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهیم، برخی از افراد در مقابل این تغییر مقاومت کردند و به هیچ وجه راضی نبودند که خریدهای لاکچری و لوکس خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام دهند. اما پس از مدتی که شرایط تقریبا ثابت ماند و ویروس کرونا همچنان در میان ما جای خود را باز کرد و این افراد هم تصمیم گرفتند این دسته از خریدهای خود را آنلاین انجام بدهند. در این مدت گالری‌های طلای زیادی سعی کردند با بروزرسانی وب‌سایت و گسترش خدمات آنلاین بیشتر از قبل به مشتریان خود بصورت غیرحضوری و در بستر آنلاین سرویس بدهند.

در حال حاضر در تمامی نقاط جهان خرید طلا به صورت آنلاین در بین همگان تبدیل یه فرآیندی جذاب و هیجان انگیز شده است چون شما در این حالت هر زمان که بخواهید می‌توانید جدیدترین و به روزترین محصولات طلا را در گوشی و لپ‌تاب خودتان ببینید و از آخرین تغییرات این حوزه با خبر بشوید و اگر تصمیم به خرید دارید بدون محدودیت زمانی انتخاب کنید و در نهایت هر زمان که خواستید خرید خود را نهایی کنید.

خرید آنلاین طلا یکی از سخت‌ترین فرآیندهای خریدی است که افراد به دلیل اینکه هزینه‌ی زیادی پرداخت می‌کنند کمتر به سایت‌های طلا فروشی اعتماد می‌کنند. اما ما در اینجا قصد داریم این فرآیند را به طور کامل به شما توضیح بدهیم تا شما بتوانید به دور از نگرانی خریدی راحت و امن را تجربه کنید.

نکاتی که هنگام خرید نیم‌ست طلا باید به آن توجه کنیم عبارتند از:

  • قیمت خرید
  • هماهنگی با استایل شخصی
  • توجه به استحکام، عیار و وزن طلا
  • هماهنگی رنگ طلا با پوست و چهره‌ی شما

هنگام خرید نیم‌ست‌های طلا نکات زیر را در نظر بگیرید!

در نظر گرفتن بودجه اختصاصی برای نیم‌ست

پیش از اینکه فرایند خرید خود را شروع کنید حتما باید به یکسری نکاتی که در ادامه توضیح میدهیم توجه کافی داشته باشید. رعایت این نکات به شما کمک می‌کند که انتخابی درست و هدفمند داشته باشید.

  • نیم‌ست‌ها هم همانند سایر محصولات طلا دارای وزن و رنگ‌های مختلفی هستند، رنج قیمت‌های متفاوتی دارند که شما باید متناسب با بودجه خودتان نیم‌ست طلا را انتخاب کنید. به طور مثال اگر بودجه شما برای خرید طلا و پلاتین کافی نیست، ‌می‌توانید از سایر فلزات مثل نقره استفاده کنید.
  • اندازه جواهرات موجود در نیم‌ست رابطه مستقیمی با هزینه تمام‌شده آن دارد. اگر با هزینه‌ی سنگ‌های قیمتی مشکلی ندارید و قصد خرید نیم‌ست‌هایی را دارید بر روی آنها سنگ کار شده حتما از گالری‌های معتبر خریداری بکنید تا سرتان کلاه نرود.
  • بخشی از قیمت تمام‌ شده خرید نیم ست را اجرت ساخت آن‌ها تشکیل می‌دهد. هرچند به هنگام فروش یا تعویض سرویس جواهر اجرت ساخت از قیمت طلا کاسته می‌شود. به همین دلیل اگر به‌ قصد سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت یا بلندمدت نسبت به خرید این جواهرات اقدام کرده‌اید، حتماً از پایین بودن اجرت ساخت آن‌ها اطمینان حاصل نمایید.
  • حتما زیورآلاتی را انتخاب کنید که به تیپ استایل شخصی شما نزدیک باشد. چون عدم تناسب این دو تا با همدیگه جلوه ظاهری خوبی برای شما نخواهد داشت.
  • اگر قصد خریداری این کالا را برای استفاده در میهمانی‌هایی که باید بالباس‌های رسمی در آن‌ها حاضر شوید دارید، حتماً از خریداری مدل‌های فانتزی و خاص خودداری کنید و حتی‌الامکان به سراغ مدل‌های کلاسیک و جواهرنشان بروید.اگر روحیه شادی دارید و از یکجا نشستن خسته می‌شوید از انتخاب سرویس‌های بلند و سنگین اجتناب نمایید.
  • اگر پوستی تیره دارید و علاقه‌مند به لباس‌های شب بلند قرمز یا مشکی هستید انتخاب جواهرات ساخته‌شده با تم مروارید را مدنظر قرار دهید. شاید جزو افرادی هستید که از سبک و سیاق خاص خودتان حتی در میهمانی‌های خانوادگی و رسمی پیروی می‌کنید، می‌توانید به سراغ ست و نیم ست ساده بروید. چراکه این نوع سرویس جواهر با هر نوع پوشش و لباسی تناسب خواهد داشت.
  • هرچند در جمع‌ها و دورهمی‌های دوستانه نیازی به رعایت پروتکل خاصی ندارید، اما بهتر است با تم میهمانی خود را هماهنگ کنید. با توجه به تنوع میهمانی‌های دوستانه و دوران مجردی بهتر است، اقدام به خرید حداقل سه نوع ست از جواهرات نمایید. ست فانتزی را برای میهمانی‌های دخترانه، کلاسیک را برای میهمانی‌های با تم سنگین و نهایتاً ست ساده را برای جمع‌هایی که قصد نشان دادن متانتتان را دارید، کنار بگذارید.
  • در واقع قفل‌های جواهرات موجود در بازار هر یک خصیصه‌های منحصربه‌فرد خود رادارند و نمی‌توان به‌طورکلی نمونه‌ای را نسبت به دیگران برتری داد. بااین‌حال معمولاً قفل‌های خرچنگی که در دستبند و گردنبند به کار می‌روند، از مدل‌های مشابه استحکام بالاتری دارند.

نکات پایانی:

درصورتی‌که به دلایل مختلف قصد خرید یک نیم‌ست خاص را دارید، ما گالری طلای ربیعی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مجموعه ربیعی دارای تنوع بی‌نظیر از تمامی نیم‌ست‌های جهانی در مدل‌های مختلف و قیمت‌های متفاوت است. شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت گالری از تمامی محصولات بازدید نمایید و هر گونه سوالی داشتید با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا