مینی ون لوکس ژاپنی برای چینی ها! (+عکس)

اکنون ارائه این خودرو با برند کراون برای بازار چین مدنظر قرار گرفته و تصاویر محدودی از این نسخه در دسترس رسانه ها قرار دارد.

موبنا؛ مازیار دانیالی – تویوتا فعالیت برند “کراون” را در بازار چین به میزان قابل توجهی افزایش داده است. همزمان با معرفی شاسی بلند ۲۰۲۲ کراون برای بازار چین طی نمایشگاه اتو شانگ های، یک مینی ون اشرافی نیز به کاتالوگ فروش کراون در چین افزوده خواهد شد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ این محصول در واقع نسخه ای توسعه یافته از ون آلفرد تویوتا است.  آلفرد محصولی در کلاس ام پی وی یا همان مینی ون فول سایز است که شاسی آن شباهت زیادی با تویوتا سی ینا و کرایسلر پاسیفیکا دارد. این خودرو از سال ۲۰۰۲ روی خط تولید رفته و تا کنون ۳ نسل از آن تولید شده که نسل آخر آن از سال ۲۰۱۵ تا کنون روی خط تولید قرار دارد. در مدل های ۷ و ۸ سرنشین قابل سفارش است. در طراحی این خودرو تلاش شده تا حسی لوکس از یک مینی ون به بیننده انتقال یابد و این مهم از مسیر ایجاد تغییراتی در طراحی ظاهری دنبال شده است که این راهبرد در نسل سوم آلفرد به اوج تکامل خود رسیده است.

آلفرد

آلفرد

اکنون ارائه این خودرو با برند کراون برای بازار چین مدنظر قرار گرفته و تصاویر محدودی از این نسخه در دسترس رسانه ها قرار دارد. برخی از منابع قیمت این مینی ون لوکس را حدود ۱۴۲ هزار دلار اعلام کرده اند. صندلی ها کاپیتانی مجهز به ماساژور در تصاویر مشخص است.

در بخش پیشرانه این ون از نمونه ۲.۵ لیتری هیبریدی با ۱۶۳ اسب بخار خروجی و جعبه دنده سی وی تی استفاده خواهد کرد. نسخه ۳ ردیف صندلی بالاترین آپشن قابل سفارش است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا