کیفیت آلمانی برای ماجراجویی با پیکاپ های آمریکایی (+عکس)

استفاده از فیبرکربن در ساختار کابین کمپرها موجب شده تا وزن کل وسیله نقلیه پس از نصب آن کاملا مدیریت شود. وزن خالص مدل ST برابر ۴۶۰ کیلوگرم و مدل XT برابر با ۷۵۰ کیلوگرم است.

موبنا؛ مازیار دانیالی –  GEHOCab تولیدکننده مطرح آلمانی انواع کمپ های پیشرفته ویژه پیکاپ و لوازم جانبی مرتبط است. این کمپانی یک نمایندگی فروش با نام  GEO-cab در سن دیگو(آمریکا) را نیز فعال کرده تا پیکاپ های درشت اندام موجود در آمریکا نیز امکان سفارش و استفاده از افزونه های تولیدی GEHOCab را داشته باشند.

اخیرا تصاویری از کمپرهای طراحی شده برای وانت های فول سایز فورد سری-اف، رم و شورولت سیلورادو منتشر شده که در ادامه مشاهده می کنید.

کوچکترین افزونه کمپ GEO-cab مدل ST نام دارد که دارای ابعاد ۳۹۵۰ در ۴۲۵۰ میلیمتر است و ارتفاع سقف نیز برابر با ۱۹۹۹ میلیمتر است. از امکانات شاخص کابین می توان به جای خواب برای ۲ نفر و همچنین امکان سفارش امکانات برای جای خواب بیشتر، فضای قابل تغییر برای حمام(غیرثابت)، فضای نشیمن و کابینت آشپزخانه اشاره کرد.

تجربه ای متفاوت از یک کمپ 200 هزار دلاری!/ کیفیت آلمانی برای ماجراجویی با پیکاپ های آمریکایی (+عکس)

مدل LT در واقع کابین میان سایز این کمپانی است که جای خواب برای ۴ نفر را پیشنهاد می دهد اما ارتفاع سقف دقیقا مانند مدل اس تی است. این مدل روی جیپ گلادیاتور، لندروور دیفندر و … قابل نصب است.

مدل LR دارای طول بیشتر(۴۸۴۹ میلیمتر) است اما ارتفاع سقف به ۱۹۵۰ میلیمتر کاهش یافته است. جای خواب قابل تغییر برای ۲ یا ۴ نفر و حمام(غیرثابت) در این مدل نیز تعریف شده است. این کمپر روی محصولاتی مانند تویوتا تاکوما، فورد رنجر و  نیسان فرانتیر قابل نصب است.

پرچمدار کمپرهای این کمپانی مدل XT است که دارای طول ۶۰۰۰ میلیمتر و ارتفاع سقف ۲۱۴۹ میلیمتر است. این کابین دارای فضای خواب برای ۵ نفر و حمام ثابت است.

استفاده از فیبرکربن در ساختار کابین کمپرها موجب شده تا وزن کل وسیله نقلیه پس از نصب آن کاملا مدیریت شود. وزن خالص مدل ST برابر ۴۶۰ کیلوگرم و مدل XT برابر با ۷۵۰ کیلوگرم است.

قیمت این کمپرها از ۱۳۰ هزار دلار آغاز می شود و با توجه به شخص سازی های مدنظر مشتری امکان افزایش قیمت تا ۲۰۰ هزار دلار نیز وجود دارد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا