همراه اول در «قرار سحر» میزبان میلیون‌ها مخاطب است

«قرار سحر» همراه اول در نخستین روز پخش با استقبال میلیونی مشترکین مواجه شد. این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان با حمایت اپراتور اول کشورمان تولید و از ۲۷ فروردین ماه در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

موبنا؛ نرگس‌السادات حجازیان – همراه‌ اول که سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در زیرساخت‌های فناوری کشور دارد، در ماه‌های اخیر با استراتژی تولید و انتشار محتوای فاخر فارسی، پیشگام این حوزه شده است.

رویکرد جدید همراه اول در این حوزه در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت تعریف می‌شود، از این‌رو می‌توان گفت اپراتور اول نه‌تنها بیشترین حجم سرمایه‌گذاری تکنولوژیک را بر عهده دارد، بلکه به‌عنوان برترین شرکت ایرانی که در حوزه مسئولیت اجتماعی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد نیز شناخته می‌شود.

همراه اول با توجه به رویکردی که در این حوزه تعریف کرده، در یکسال اخیر فعالیت‌ گسترده‌ای در حوزه مسئولیت اجتماعی و تولید محتوای فاخر در فضای مجازی داشته است. به‌ویژه که در یکسال اخیر مردم کشورمان با محدودیت‌های کرونایی مواجه هستند، همراه‌اول توانسته بخشی از نیازهای مناسبتی میلیون‌ها نفر از مشترکان را برآورده سازد.

برای نمونه در ایام نوروز همراه اول با ویژه‌برنامه نوروزی «منو بشناس» که مجری آن «فرزاد فرزین» خواننده پاپ مشهور کشورمان بود، با استقبال میلیونی مخاطبان روبیکا و آیگپ، رکورد حضور هنرمندان کشورمان در یک برنامه مناسبتی را شکست.

در این ویژه‌برنامه برای نخستین‌بار ویدیو کلیپ فاخر «منو بشناس» که با هنرمندی ۴۰ نفر از خوانندگان مطرح کشور و مشارکت مؤسسه «مأوا» تولید شده بود، رونمایی و رکورد جدیدی را در حوزه موسیقی ثبت کرد.

پس از آن این اپراتور با برنامه مهنا همین مسیر را ادامه داد. همراه اول با در اختیار قرار دادن ظرفیت‌های لازم زیرساختی و ارتباطی به سوپر اپ روبیکا، تمام سعی خود را برای ایجاد فرصتی مناسب و درخور ایام ماه مبارک رمضان و غنی‌سازی محتوای فضای دیجیتال کشور انجام داد تا مردم در دوران خانه‌نشینی و حفظ پروتکل‌های بهداشتی، با کمترین دغدغه بتوانند تک‌تک لحظات معنوی این ماه را همراهی کنند.

مهنّا که به‌معنای «گوارا» است ۲۳ و ۲۴ فروردین‌ماه با اجرای مژده لواسانی، روایتگری حامد عسکری، مداحی حمید علیمی و همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی سرلک از طریق روبیکا برای تمامی ایرانیان پخش و با استقبال بی‌نظیر مخاطبان مواجه شد.

پس از پخش این دو برنامه‌، همراه اول مقدمات تولید و انتشار برنامه جدید «قرار سحر» در ایام ماه مبارک رمضان را برای میلیون‌ها مخاطب فراهم کرد. با توجه به اینکه ماه رمضان بهترین ماه خدا و اوقات افطار و سحرگاهانش، وقت ملاقات خدا و اجابت دعا و از طرفی حرم نورانی و ملکوتی امام رضا علیه‌السلام نیز همواره پناهگاه حاجتمندان و دعاخواهان سراسر ایران است، به همین منظور همراه اول تلاش کرده تا امسال، وقت سحرگاهی رمضان الکریم را به‌صورت مستقیم از بارگاه معنوی و آستان قدس رضوی به هم‌میهنان و روزه‌داران تقدیم کند.

همراه اول با در نظر گرفتن شرایط خاص ماه رمضان امسال و محدودیت‌های اجتماعی برای مردم، وعده رقم خوردن یکی از متفاوت‌ترین زمان‌های سحرگاهی رمضانی را با اجرای فرزاد جمشیدی و از جوار حرم نورانی امام رضا(ع) داده است.

«قرار سحر» با همکاری همراه اول از ۲۷ فروردین‌ماه از ساعت ۲۳ تا یک و نیم بامداد در ایام ماه مبارک رمضان و از طریق اپلیکیشن‌های «روبیکا» و «آیگپ» در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

همراه اول در «قرار سحر» میزبان میلیون‌ها مخاطب است

در این برنامه فرزاد جمشیدی به‌عنوان تهیه‌کننده و مجری و محمود نعیمی موحد به‌عنوان کارگردان، آیتم‌های متنوعی را در رسانه‌های مذکور به مخاطبان خود تقدیم خواهند کرد.

پلاتوهای معنوی و ادبی مجری، دعوت از مهمانان معارفی، فرهنگی و هنری، ارتباط زنده با مجریان سراسر کشور و بیان مناسبات و حالات معنوی مردمان در ماه رمضان، پخش دعا، نیایش و نجواهای معنوی ازجمله آیتم‌های برنامه «قرار سحر» است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا