دانلود مسیریاب «سایجیک» اندروید (+دیتابیس +نقشه ایران +سخنگوی فارسی)

موبنا – این اپلیکیشن نقشه ی شهرها و کشورهای مختلف را با بهترین کیفیت ممکن برروی اسمارت فون شما به نمایش می گذارد و برای مشاهده ی نقشه ها نیازی به اتصال اینترنت نخواهد بود. این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و قابلیت استفاده به صورت نامحدود را به شما می دهد و نقشه ی شهرهای ایران از جمله شیراز ، تهران ، اصفهان ، مشهد و … را شامل می شود. شما قادرید نقشه دلخواه از شهرها و کشورهای جهان را به همراه صدای صوتی زدن یا مرد وارد اپلیکیشن کنید و از داشتن یک مسیریاب کم نظیر لذت ببرید! اگر به دنبال یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای مسیریاب اندروید هستید پیشنهاد می کنیم سایجیک را امتحان بفرمایید! این نسخه جدیدترین ورژن این برنامه ی کاربردی است که امروز در مارکت برای اندروید منتشر شده است و نسخه کامل اش را برای دانلود حضورتان معرفی کرده ایم.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه GPS Navigation & Maps Sygic اندروید :

قطعا Sygic: GPS Navigation بهترین نرم افزار جی پی اس برای اندروید می باشد که تا به امروز بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و امتیاز خوب ۴.۶ از ۵.۰ را کسب کرده است و آن را به تمام کاربران اندرویدی پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با لینک مستقیم فایل دیتا ، فایل نصبی و نقشه ی آفلاین شهرهای ایران را برای تبلت و اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید؛ نسخه ما نسخه آنلاک شده و کامل برنامه است که با نسخه رایگان موجود در گوگل پلی تفاوت دارد.

توجه : در ورود اولیه فیل_ترشکن تان فعال باشد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای برنامه :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.sygic.aura را در مسیر Android/data حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– برنامه را اجرا کنید.

دانلود فایل نصبی آنلاک Armeabi-v7a برنامه با لینک مستقیم – ۳۹ مگابایت

دانلود فایل نصبی آنلاک Arm64-v8a برنامه با لینک مستقیم – ۴۴ مگابایت

دانلود دیتابیس کشور ایران (+سخنگو فارسی) – ۱۳۷ مگابایت

خروج از نسخه موبایل