پرچمدار جدید سامسونگ چه ویژگی‌های جدیدی دارد؟

پرچمدار جدید ۶.۸ اینچی سامسونگ با ورود خود به دنیای گوشی‌های هوشمند مرزها و محدودیت‌های سابق را از پیش‌رو برداشت. S21 Ultra نخستین گوشی سری گلکسی S سامسونگ است که به قلم S Pen مجهز شده تا توانمندی، خلاقیت و بهره‌وری کاربران ارتقا پیدا کند.

موبنا – علاوه بر این S21 Ultra دارای یک دوربین حرفه‌ای، پردازند‌ه‌ای قدرتمند و نمایشگری شفاف و هوشمند است که باعث شده تا فصلی جدید در تاریخ یک دهه طراحی و عرضه گوشی‌های گلکسی S رقم بخورد.

گلکسی S21 Ultra از نمایشگر Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برد که هوشمندترین نمایشگر سامسونگ است. برای اولین بار کاربران دیگر لازم نیست بین پیمایش تصاویر ۱۲۰ هرتزی و استفاده از نمایشگر Quad HD+ یکی را انتخاب کنند چرا که نرخ بروزرسانی صفحه نمایش متناسب با محتوای در حال تماشا از ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز تغییر کرده و بهترین تصویر را با بهترین بهره‌وری از باتری در اختیار کاربران می‌گذارد. گلکسی S21 Ultra در مقایسه با مدل S20 دارای تصویری تا ۲۵% روشن‌تر با حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت است که آن را به روشن‌ترین گوشی هوشمند گلکسی تبدیل می‌کند.

گلکسی S21 Ultra همچنین به دوربینی چهارگانه (لنزهای فوق عریض، عریض و دو لنز تله) با یک حسگر بهینه ۱۰۸MP Pro مجهز شده است.

ویژگی‌های پیشرفته و جدیدتر S21 Ultra را می‌توانید در اینفوگرافیکی که این گوشی را با مدل S20 Ultra مقایسه کرده، مشاهده کنید.

پرچمدار جدید سامسونگ چه ویژگی‌های جدیدی دارد؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا