عقب‌نشینی ایرانسل از گران کردن اینترنت؟!

اگرچه طی روزهای اخیر خبرهایی درباره افزایش تعرفه اینترنت ثابت ایرانسل منتشر شده بود، اما بررسی سایت این شرکت نشان می‌دهد که گویا شرایط به حالت قبل برگشته و این اپراتور از تصمیم خود عقب‌نشینی کرده است.

موبنا؛ مصطفی عبدالهی – گزارش‌های منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد بسته‌های اینترنت ثابت ایرانسل، در آخرین روزهای سال ۹۹ با افزایش قیمت حدود ۱۵ درصدی همراه شد. این موضوع را از ایرانسل پیگیری کردیم و این شرکت در پاسخ به خراسان، تنها به ارائه این توضیحات مکتوب اکتفا کرد: «ایرانسل در پایان اسفندماه ۱۳۹۹، بسته‌های تشویقی اینترنت پرسرعت ثابت
(TD-LTE) جدیدی را به مشترکان این خدمت ارائه کرده است. این تغییر، با بررسی الگوی مصرف مشترکان و با هدف حفظ و ارتقای کیفیت این خدمت، انجام شده است. بسته‌های تشویقی اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) ایرانسل، با هدف ارائه امکان مدیریت هزینۀ مصرف دیتا به مشترکان، با قیمت مقرون به صرفه، به صورت دوره‌ای در اختیار مشترکان ایرانسل قرار می‌گیرد و پس از گذشت بازه‌های زمانی، بازنگری می‌شود و پیش از اعمال نهایی، به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) پیشنهاد می‌شود».اما عصر دیروز و پس از پیگیری موضوع از شرکت ایرانسل، مشاهدات ما نشان داد که تعرفه بسته‌های اینترنت ثابت در سایت این شرکت به حالت سابق بازگشته و همانند سال ۹۹ شده است. همچنین برخی افزایش قیمت‌ها و کاهش حجم این بسته‌ها نیز اصلاح شده است. به نظر می‌رسد با توجه به ورود رسانه‌ها و حساس‌شدن افکار عمومی نسبت به این ماجرا، شرکت ایرانسل از تصمیم قبلی خود عقب‌نشینی کرده است. شایان ذکر است، طبق قانون بودجه سال۱۴۰۰، اپراتورهای اینترنتی اجازه افزایش قیمت اینترنت در سال جاری را ندارند.

 منبع: روزنامه خراسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا