کراس اوور کوچک چینی و شباهت به سانگ یانگ تیوولی (+عکس)

برای پیشرانه این کراس اوور از نمونه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با ۱۲۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۶۸ نیوتن متر استفاده شده است. در بخش جعبه دنده نیز نمونه سی وی تی و همچنین دستی ۵ سرعته قابل سفارش است.

موبنا؛ مازیار دانیالی – همانطور که قبلا در معرفی برند ونوشا اشاره شد؛ این برند یکی از بخش های اقتصای فعال در مجموعه نیسان و دانگ فنگ موتور چین است که در سپتامبر سال ۲۰۱۰ معرفی شد. پیش از این ونوشا شینگ را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کرده ایم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد.

در مطلب امروز سراغ یک کراس اوور دیگر از ونوشا می رویم که با نام T60 شناسایی می شود. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ بدنه این خودرو شباهت زیادی به تیوولی از سانگ یانگ دارد. آخرین مدل تی۶۰ در بازار چین با توجه به تریم از ۱۳ تا ۱۸ هزار دلار قیمت دارد.

ابعاد

از منظر ابعاد برابر با ۴۴۱۲ میلیمتر در طول، ۱۸۲۰ میلیمتر در عرض، ۱۶۷۹ میلیمتر در ارتفاع و ۲۶۴۰ میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است. ارتفاع از سطح زمین برابر با ۱۸۸ میلیمتر و وزن خالص خودرو نیز از ۱۲۵۴ تا ۱۳۲۸ کیلوگرم محاسبه شده است.

پیشرانه

برای پیشرانه این کراس اوور از نمونه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با ۱۲۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۶۸ نیوتن متر استفاده شده است. در بخش جعبه دنده نیز نمونه سی وی تی و همچنین دستی ۵ سرعته قابل سفارش است.

بیشینه سرعت با جعبه دنده دستی ۱۸۰ کیلومتر برساعت و با جعبه دنده سی وی تی ۱۷۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

شاخص مصرف سوخت برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر با جعبه دنده دستی برابر با ۸.۱ لیتر، در بزرگراه ۵.۴ لیتر و در حالت ترکیبی ۶.۴ لیتر اعلام شده است.

این آمار برای جعبه دنده سی وی تی برابر است با: در شهر ۷.۶ لیتر، در بزرگراه ۵.۲ لیتر و در حالت ترکیبی ۵.۹ لیتر.

ظرفیت باک خودرو نیز برابر با ۵۰ لیتر است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است. رینگ ها در حالت استاندارد ۱۷ و ۱۸ اینچی ارائه می شوند.

کابین و ایمنی

کابین ونوشا تی۶۰ در قسمت کنسول اصلی جلو بیشتر از مواد دارای بافت سخت تولید شده اما طرح فیبرکربن و جانمایی مناسب جزئیات موجب شکل گیری منظره قابل قبولی شده است.

از امکانات این فضا می توان به: سیستم تهویه اتوماتیک(آپشن)، استارت دکمه ای، ناوبری ماهواره ای، نمایشگر دیجیتال امپر(آپشن)، بلوتوث، استراحتگاه دست، تنظیم الکتریکی صندلی راننده(آپشن)، پاور ویندوز جلو و عقب، برف پاک کن عقب، سانروف و … اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: ورود بدون کلید، رادار پارک عقب(آپشن)، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری(آپشن)، دستیار حرکت در سربالایی، نمایش نقاط کور دید راننده(آپشن)، ترمز پارک اتوماتیک(آپشن)، ایربگ جانبی(آپشن)، ایزوفیکس و … قابل اشاره هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا