نسخه دیجیتال پر فروش ترین داستان های كوتاه ۲۰۲۰

داستان‌های کوتاه از جمله محبوب‌ترین نوع داستان در سال‌های اخیر بوده‌اند، انتشارات بسیاری داستان‌های کوتاه زیبا و پر فروش را ترجمه و چاپ می‌کنند.

این که بهترین داستان‌های کوتاه را در کتابخانه خود داشته باشید مثل یک رویای زیبا است، روش‌های خرید کتاب‌های داستان مختلف است اما آسان‌ترین راه برای خرید پر فروش‌ترین داستان‌های کوتاه ۲۰۲۰ خرید اینترنتی کتاب است. در این مقاله به بررسی خرید اینترنتی داستان‌های کوتاه سال ۲۰۲۰ می پردازیم.

داستان کوتاه چیست؟

داستان کوتاه به داستان‌هایی گفته می‌شود که بتوان آن را در یک زمان نیم تا دو ساعته مطالعه کرد، همه جزئیات داستان باید پیرامون یک موضوع باشد و یک اثر کامل را به خواننده القا کند، به طوری که در پایان مطالعه بتوان از آن نتیجه گیری کرد. داستان های کوتاه معمولا بین ۵۰۰ تا ۲۰ هزار کلمه هستند و مطالعه آنها می‌تواند زمان بسیار کوتاهی از وقت یک شخص را به خود اختصاص دهد.

داستان‌های کوتاه بیشینه تاریخی در ادبیات جهان ندارند و اولین داستان‌های کوتاه در اوایل قرن ۱۹ نگارش شدند. ادگار آلن پو در آمریکا و نیکولای گوگول در روسیه گونه‌ای از روایت و داستان را به جهان معرفی کردند که امروزه به آن داستان کوتاه می‌گوییم.

معمولا مجموعه‌ای از چند داستان کوتاه را در قالب یک کتاب چاپ می‌کنند. در سال‌های اخیر داستان‌های کوتاه علاقمندان و طرفداران بی‌شماری در ادبیات جهان داشته‌اند که این مسئله باعث می‌شود که پرفروش‌ترین داستان‌های کوتاه به زبان‌های مختلف ترجمه شده و در سراسر جهان به فروش برسند. در حال حاضر انتشارات بسیاری در ایران داستان‌های کوتاه محبوب و پرفروش دنیا را ترجمه کرده و به فروش می‌رسانند.

مزایای مطالعه داستان‌های کوتاه

مطالعه هر نوع کتابی مطمئنا فواید خاص خود را دارا است، اما داستان‌های کوتاه را می‌توان با ویژگی‌های منحصر به فردی توصیف کرد که باعث می‌شود طرفداران بسیاری در سراسر جهان داشته باشند، در این بخش به معرفی برخی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

نسخه دیجیتال پر فروش ترین داستان های كوتاه 2020

کوتاه بودن

مهمترین مزیت یک داستان کوتاه این است که می‌توان در مدت زمان کوتاهی یک اثر هنری فاخر را مطالعه کرد. ضرباهنگ سریع داستان، طرح داستانی یک وجهی و وجود ایجاز از جمله دیگر شاخصه‌های داستان کوتاه است. اگرچه داستان‌های کوتاه نمی‌توانند جایگزین مناسبی برای رمان‌های بلند باشند اما باید بدانید که این شکل از داستان نویسی جایگاه خود را در ادبیات جهان یافته‌اند و یک اثر هنری محسوب می‌شوند. ضمن این که سال‌های اخیر سال‌های شکوه و شکوفایی داستان کوتاه است.

اطمینان از مطالعه تمام اثر

برای کسانی که وقت کافی برای مطالعه ندارند انتخاب یک داستان کوتاه می‌تواند گزینه مناسبی برای مطالعه آثار هنری روز دنیا باشد. بنابراین با مطالعه یک داستان کوتاه می‌توانید از خواندن یک اثر هنری در ادبیات لذت ببرید.

لذت به پایان بردن یک اثر

معمولا وقتی افراد یک اثر هنری را مطالعه می کنند حس بسیار مطلوبی دارند، بنابراین خواندن داستان‌های کوتاه می‌تواند این حس شعف و شادمانی را در شما ایجاد کند بدون این که نیاز به صرف وقت و زمان زیادی داشته باشید. این که شما یک داستان کوتاه را می‌خوانید به معنای رسیدن به هدف است، هدف مطالعه و بالا بردن آگاهی است که شما با مطالعه یک داستان کوتاه پرطرفدار می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

انگیزه برای مطالعه بیشتر

مطمئنا با خواندن یک داستان کوتاه فاخر این حس در شما ایجاد می شود که بیشتر و بیشتر مطالعه کنید. همین که در یک مدت زمان کوتاه چند ساعته شما یک اثر هنری را می‌خوانید بهترین تشویق برای مطالعه کتاب‌های بیشتر است. در صورتی که نمی دانید چه موضوعاتی برای شما جالب هستند با مطالعه داستان‌های کوتاه این فرصت برای شما ایجاد می‌شود تا ذائقه ادبیاتی خود را محک بزنید.

آشنایی با ادبیات جهان

شاید داستان‌های کوتاه بهترین انتخاب برای آشنایی با ادبیات روز دنیا باشد. می‌توانید اثر نویسنده‌های مختلف را مطالعه کرده، ژانرهای مختلف را سبک و سنگین کنید و آنها را دقیقا بررسی نمایید. این بهترین فرصت برای آشنایی با نویسندگان و اثرهای مشهور دنیای داستان نویسی است.

عادت کردن به مطالعه

وقتی شما مطالعه داستان‌های کوتاه را آغاز می‌کنید در واقع راهی برای عادت کردن به مطالعه برای خود ایجاد می‌کنید. به این ترتیب مطالعه در میان کارهای روزمره شما جای می‌گیرد و به شما کمک می‌کند تا به یک آدم کتابخوان و اهل مطالعه تبدیل شوید.

پرفروش ترین داستان های کوتاه ۲۰۲۰ را چگونه تهیه کنم؟

همانطور که گفتیم روش های زیادی برای خرید کتاب های پرفروش و محبوب حوزه ادبیات وجود دارد، در حال حاضر انتشارات بسیاری در کشور این آثار را ترجمه کرده و برای فروش به علاقمندان کتاب ارائه می‌کنند. بنابراین فقط کافی است که نام کتاب مورد علاقه خود را جستجو کنید تا متوجه شوید که کدام انتشارات این کتاب را به فروش می‌رساند.

شما می‌توانید به صورت حضوری برای خرید کتاب به کتاب فروشی‌ها مراجعه کنید، یا در نمایشگاه کتاب سالانه، کتب مورد علاقه خود را خریداری کنید، اما آسان‌ترین روش برای خرید کتاب آنلاین داستان های کوتاه و پر فروش، خرید اینترنتی کتاب است.

نسخه دیجیتال پر فروش ترین داستان های كوتاه 2020

در حال حاضر فروشگاه‌های مجازی بسیاری وجود دارند که کتاب‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون از جمله کتاب‌های کمک درسی، کتاب‌های رمان، داستان های کوتاه، کتاب‌های مستند و … را به خوانندگان عرضه می‌کنند، مطمئنا هیچ چیز به اندازه خرید آنلاین کتاب نمی‌تواند کار خرید را تا این اندازه سهل و آسان نماید. می‌توانید کتاب مورد نظر خود را از مترجم مورد نظرتان جستجو کرده و آن را به شکل آنلاین سفارش دهید. آشنایی با ادبیات روز دنیا می‌تواند بسیار ساده‌تر از آنچه تصور می‌کنید باشد.

جمع بندی نهایی

فرقی نمی‌کند که به ادبیات روز جهان علاقه‌مند باشید یا به دنبال خرید کتاب‌های کمک درسی خود هستید، در هر صورت خرید اینترنتی کتاب می‌تواند بهترین روش برای بررسی کتاب‌ها در انواع موضوعات مختلف باشد، ضمن این که این امکان برای شما فراهم است که کتاب‌های مختلف را بررسی کرده و یا کتاب‌های روز دنیا را از نظر فروش یا محبوبیت بررسی کنید.

بسیاری از انتشارات معتبر حوزه کتاب‌های داستانی و ادبیاتی خرید اینترنتی کتاب را برای علاقه‌مندانی که به هر دلیل امکان تهیه کتاب به صورت حضوری ندارند فراهم کرده‌اند همانند انتشارات افراز، همچنین کتاب فروشی‌های آنلاین و مجازی بسیاری وجود دارد که می‌توان به آسانی کتاب‌های مورد نظر خود را در آنها یافته و به صورت آنلاین خریداری کرد.

دکمه بازگشت به بالا