رکوردشکنی «منو بشناس» همراه اول در فضای مجازی

همراه اول با ویژه‌‌برنامه «منو بشناس» در نوروز ۱۴۰۰ توانست موفقیت قابل‌توجهی در راستای مسئولیت اجتماعی و پیشگامی در تولید محتوای فاخر برای مخاطبان فضای مجازی به دست آورد.

موبنا؛ مسعود شهبازی – اپراتور اول که در سال‌های اخیر یکی از پیشگامان اصلی مسئولیت اجتماعی در میان شرکت‌های مطرح ایرانی بوده، در نوروز امسال نیز توانست با ویژه‌برنامه «منو بشناس» در راستای تولید محتوای فاخر و معرفی هنرمندان موسیقی کشورمان، لحظات شادی برای مخاطبان ایرانی فراهم کند.

ویژه‌ برنامه نوروزی «منو بشناس همراه اول» که مجری آن «فرزاد فرزین» خواننده پاپ مشهور کشورمان بود، با استقبال میلیونی مخاطبان روبیکا و آیگپ، رکورد حضور هنرمندان کشورمان در یک برنامه مناسبتی را شکست.

در این ویژه برنامه برای نخستین‌بار ویدیو کلیپ فاخر «منو بشناس» که با هنرمندی ۴۰ نفر از خوانندگان مطرح کشور و مشارکت مؤسسه «مأوا» تولید شده بود، رونمایی و رکورد جدیدی را در حوزه موسیقی ثبت کرد. همچنین گروه موسیقی «رستاک» نیز در حاشیه آن به اجرای موسیقی نواحی پرداخت.

رکوردشکنی «منو بشناس» همراه اول در فضای مجازی

انتشار نماهنگ منو بشناس با حضور ۴۰ خواننده مطرح کشور به‌صورت هم‌زمان و در کنار هم برای نخستین بار بود که رکوردی در حوزه موسیقیایی ایران از این منظر به‌حساب می‌آید. ۴۰ نفر از خوانندگان سرشناس کشور در تجربه‌ای جالب‌توجه و با هدف تقویت هویت ملی ایرانیان در یک نماهنگ با موضوع «همدلی»، «صلح» و «وحدت ملی» با محوریت ایران تحت عنوان «منو بشناس» حضور پیدا کردند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد همراه اول در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به فرهنگ‌سازی دارد، چراکه علاوه بر توسعه فنی زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری در ارائه نسل‌های جدید اینترنت همراه، این اپراتور برنامه‌های گسترده‌ای در حوزه تولید محتوای کاربردی برای مخاطبان را هم در دستور کار قرار داده است.

بد نیست بدانید همراه اول اواخر سال گذشته نیز با راه‌اندازی سایت‌های جدید شبکه ۵G، رکورد سرعت ۳.۸ گیگابیت‌برثانیه اینترنت همراه را شکست و در «تست گیمینگ» و «یوز‌کیس واقعیت مجازی» نیز توانست سطح کیفیت بالایی را برای کاربران به نمایش بگذارد و پس‌ از رونمایی از دو سایت ۵G همراه اول در شهر مشهد، سومین سایت این اپراتور در تهران نیز رونمایی شد. همراه‌اول که ورود به فناوری ۵G را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده، با استفاده از توان داخلی شامل تیم‌های فنی اپراتور و شرکت‌های داخلی، فرایند بومی کردن این فناوری را پیش برده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا