کیم کارداشیان و یک سفارش مخصوص خیابان! (+عکس)

رینگ های ۲۶ اینچی، بافت گریل(جلوپنجره) و لوگوی مونو کروماتیک یا تک رنگ، رنگ بدنه مات و شیشه های دودی در نمای خارجی این خودرو جلب نظر می کنند.

موبنا؛ مازیار دانیالی – یکی از موفق ترین خودروهای کلاس شاسی بلند در جهان از منظر طراحی؛ کادیلاک اسکالید است که طرفداران بسیاری دارد. مدل ۲۰۲۱ این محصول را قبلا در گروه خودروی عصر ایران معرفی کرده ایم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد.

به تازگی تصاویری از نمونه شخصی سازی شده اسکالید پلاتینوم ایی اس ویی توسط پلایتینوم موتوراسپرت در فضای مجازی منتشر شده که این شاسی بلند زیبا را متفاوت تر از همیشه به نمایش می گذارد. اما نکته جالب در رابطه با خودروی مذکور به مشتری آن مربوط می شود که ظاهرا کیم کارداشیان سلبریتی پرحاشیه آمریکایی است.

رینگ های ۲۶ اینچی، بافت گریل(جلوپنجره) و لوگوی مونو کروماتیک یا تک رنگ، رنگ بدنه مات و شیشه های دودی در نمای خارجی این خودرو جلب نظر می کنند. در فضای داخل کابین ۳ نمایشگر OLED روی کنسول جلو و دو نمایشگر ۱۲.۶ اینچی برای سرنشین های نصب شده است. همچنین آخرین نسخه از سامانه سوپرکروز اختصاصی کادیلاک نیز فعال است. سیستم صوتی حرفه ای با ۳۶ اسپیکر نیز آنرا تبدیل به یک سالن کنسرت تمام عیار می کند.

در بخش پیشرانه از تپنده ۸ سیلندر ۴۲۰ اسب بخاری و جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک استفاده شده است. البته نسخه استاندارد این کادیلاک یک آپشن ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل با ۲۷۷ اسب بخار خروجی نیز دارد. سامانه تمام چرخ محرک نیز در حالت آپشن پیش روی مشتری قرار می گیرد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا