ترکیب فعال زیبایی و قدرت از نیسان (+عکس)

نیسان برای سیستم تعلیق این شاسی بلند دلربا از برند حرفه ای Bilstein استفاده کرده است که کیفیت بالاتری در رانندگی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل یک مدل ۲۰۱۶ از پاترول نسخه نیسمو را اینجا؛ در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که به رغم فاصله ۴ ساله با مدل روز، همچنان خودرویی قدرتمند و چالشی برای رقبا محسوب می شود.

اکنون تصاویر رسمی مدل ۲۰۲۲ همین خودرو یعنی پاترول نیسمو در اختیار رسانه ها قرار گرفته که فیس لیفتی جذاب را به نسخه محبوب قبلی اضافه کرده است.

در نمای دماغه، چراغ های اصلی کاملا تغییر شکل داده اند و دو نوار ال الی دیی و هالوژن ها با الگوی C مانند کنار یکدیگر قرار گرفته اند. بامپر(سپر) جلو نیز بروزرسانی شده تا دماغه در نیسموی جدید بسیار عمودی تر از مدل قبلی باشد. گریل(جلوپنجره) بافت لانه زنبوری تیره رنگ به همراه قابی از کروم را به نمایش می گذارد.

عناصر قرمز رنگ از اسپویلر جلو تا دور خودرو حرکت کرده است. رینگ های ۲۲ اینچی آلومینیومی با طراحی بسیار زیبا در نمای جانبی خودنمایی می کنند. در قسمت عقب بیشترین جزئیات اسپرت به دیفیوزر، خروجی های اگزوز کرومی و نوار قرمزرنگی که از بالای دیفیوزر عبور می کند، مربوط می شود.

کابین پاترول نیسمو همانند سایر محصولات آفرودی نیسان به خوبی ترکیبی از سادگی، کیفیت و فناورانه ها را به نمایش گذاشته است. لوگوی نیسمو موجب شکل گیری جزئیاتی بیشتر در کابین شده که می توان به قسمت های قرمز رنگ و عناصر فیبرکربنی اشاره کرد.

سیستم صوتی حرفه ای از برند بوز با ۱۳ اسپیکر، سیستم سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو(از طریق تلفن هوشمند) و مجموعه ای از امکانات ایمنی روز در این کابین حضور دارند.

در بخش پیشرانه از نمونه ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری با ۴۲۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۵۶۰ نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود. همانطور که مشاهده می کنید؛ میزان خروجی موتور در مقایسه با نسخه استاندارد پاترول ۸ سیلندر برابر با ۲۸ اسب بخار افزایش داشته است اما گشتاورها برابر است.

نیسان برای سیستم تعلیق این شاسی بلند دلربا از برند حرفه ای Bilstein استفاده کرده است که کیفیت بالاتری در رانندگی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا