نسل تازه گلکسی‌های سری A

سامسونگ به تازگی‌ سه گوشی جدید گلکسی A12، A02s و A02 را رونمایی و روانه بازارهای جهانی کرده است.

موبنا – این گوشی‌ها به گلکسی‌های سری A سامسونگ اضافه شدند تا با افزایش تنوع مدل‌ها، دست کاربران برای انتخاب گوشی مورد علاقه خود بازتر باشد.

گوشی‌های سری A سامسونگ با در نظر گرفتن اولویت‌های اصلی کاربران مثل دوربین و پردازنده قدرتمند، صفحه نمایش چشم‌نواز و شفاف و باتری پرظرفیت، توجه و نظر طیف وسیعی از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است.

در سال ۲۰۲۰ مدل‌های جدیدی از گوشی‌های سری A شامل گلکسی‌های A11، A31، A21S و A01 Core معرفی و روانه بازار شدند و حالا سه مدل جدید گلکسی A12، A02s و A02 هم در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 

گلکسی A12

تجربه‌ جدید گوشی‌های اقتصادی که با مدل‌های A10 و A11 سامسونگ آغاز شد حالا به گلکسی A12 رسیده است. گلکسی A12 در ۶.۵ اینچ و با قابلیت‌هایی همچون دوربین چهارگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری طراحی شده است.

صفحه نمایش  HD+این گوشی ویدئوها و تصاویر را به شکلی جذاب و با رنگ‌هایی طبیعی و زنده نمایش می‌دهد. طراحی صفحه نمایش بدون مرز یا Infinity-V گلکسی A12 به گونه‌ایست که نمایشگر آن بیش از ۸۵ درصد از نمای جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است.

نسل تازه گلکسی‌های سری A

خالی شدن شارژ باتری و شارژ کردن‌های مداوم گوشی‌ همواره یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران گوشی‌های هوشمند بوده است. برای همین برخی از خریداران، باتری را در صدر اولویت‌های خود برای انتخاب گوشی می‌گذارند تا کمتر به دردسر بیافتند، موضوعی که بسیاری تصور می‌کنند تنها به گوشی‌های پرچمدار اختصاص دارد و نیازمند صرف هزینه‌های زیادی است اما نسل جدید گوشی‌های سری A سامسونگ با این هدف طراحی و عرضه شده‌اند تا قابلیت‌های کاربردی گوشی‌های هوشمند مثل دوربین پیشرفته، باتری پرظرفیت و پردازنده قدرتمند را در دسترس تمامی علاقه‌مندان قرار دهد.

نسل تازه گلکسی‌های سری A

گلکسی A12 با تجهیز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و قابلیت شارژ سریع ۱۵ وات مجموعه‌ای کامل از امکانات را در کنار هم قرار داده تا کاربران در بیشترین زمان ممکن گوشی را در اختیار خود داشته باشند و در سریع‌ترین زمان آن را شارژ کنند.

در کنار باتری، پردازنده هشت هسته‌ای کمک کرده تا بهترین تجربه ممکن در زمان بازی، فیلم دیدن و کار با اپلیکیشن‌های مختلف برای کاربر به وجود بیاید.

دوربین اصلی و چهارگانه گلکسی A12 از سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی عریض (wide)، ۵ مگاپیکسلی فوق عریض (ultrawide)، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق (depth) تشکیل شده است. دوربین سلفی A12 از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 طراحی شده است.

گلکسی A12 با حافظه‌های داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۳، ۴ و ۶ گیگابایتی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

گلکسی A02s

گلکسی A02s گوشی جدیدی برای آن دسته از کاربران است که برای انجام امور روزانه خود به گوشی هوشمندی با قابلیت‌های کاربردی و هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌ و اقتصادی‌تر نیاز دارند.

نسل تازه گلکسی‌های سری A

A02s از نمایشگری ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ و تراکم ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. این گوشی ۱۹۶ گرمی به پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت پردازش ۱.۸ گیگاهرتز مجهز است.

همچون اغلب گوشی‌های نسل جدید سری A گلکسی A02s هم از باتری بزرگ و پرظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کند. این باتری که دارای شارژ سریع ۱۵ واتی است، کاربران را از شارژ کردن‌های مداوم نجات می‌دهد و تنها نیاز است یک بار در طول شبانه‌روز آن را شارژ کنند.

گلکسی A02s از دوربین سه‌گانه‌ای بهره می‌برد که با یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی (واید) و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 کار ثبت و ضبط تصاویر و ویدئوهای کاربران را انجام می‌دهد. دوربین سلفی A02s از سنسوری ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 تشکیل شده است.

گلکسی A02s با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه شده است، ضمن اینکه قابلیت ارتقا حافظه به کمک پشتیبانی از درگاه microSD وجود دارد.

 

گلکسی A02

گلکسی A02 جدیدترین گوشی‌ از سری A است که سامسونگ در ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی از آن رونمایی کرد.

این عضو تازه کهکشان هوشمند سامسونگ از نمایشگر ۶.۵ اینچی با طراحی مینیمال بهره می‌برد. گلکسی A02   به پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت پردازش ۱.۵ گیگاهرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز است.

نسل تازه گلکسی‌های سری A

دوربین اصلی این گوشی از دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی از سنسوری ۵ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌ها و ویدئوهای مورد علاقه کاربران کمک می‌گیرد.

گلکسی A02 با رم ۲ یا ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی عرضه شده است، ضمن اینکه قابلیت ارتقا حافظه به کمک پشتیبانی از درگاه microSD وجود دارد.

نسل تازه گلکسی‌های سری A

گلکسی A02 در دو رنگ آبی و مشکی و با نسخه اندروید ۱۰ در دسترس کاربران قرار گرفته است.

گلکسی‌های A12، A02s و A02 به تازگی رونمایی و روانه بازارهای جهانی شده‌اند. نسل جدید گوشی‌های اقتصادی سری A سامسونگ با ارتقا و بهبود قابلیت‌های کاربردی و همیشگی خود، تجربه جدیدی از گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه را در دسترس کاربران می‌گذارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا