سدان قدرتمند الکتریکی مدل ۲۰۲۲ برای رقابت وارد میدان می شود(+عکس)

عناصر آبی رنگ که به نوعی نماد خودروهای الکتریکی هستند در سراسر بدنه مشاهده می شوند. شیب سقف بویژه در ستون آخر طراحی فست بک را تداعی می کند که بر زیبایی این خودرو افزوده است.

موبنا؛ مازیار دانیالی –  ب ام و با معرفی آی۴ یک سدان جدید را وارد خانواده محصولات الکتریکی i خود کرده که ابتدا از سال ۲۰۱۳ با آی۳ در بازار جهانی مطرح شد. پس از معرفی مدل مفهومی آی۴ هم اکنون نمونه تولید انبوه این خودرو با مدل ۲۰۲۲ چشم انداز باواریایی ها برای حضور یک سدان الکتریکی کامل در خانواده محصولات آی را محقق کرده است.

آی۳ مدل ۲۰۱۴

آی3 مدل 2014

مدل مفهومی آی۴

مدل مفهومی آی4

گریل(جلوپنجره) جدید ب ام و که در نسخه های بنزینی ام۴ و ام۳ جدید حضور دارد اینجا هم تکرار شده فقط با این تفاوت که بافت گریل در نسخه الکتریکی بسته است. عناصر آبی رنگ که به نوعی نماد خودروهای الکتریکی هستند در سراسر بدنه مشاهده می شوند. شیب سقف بویژه در ستون آخر طراحی فست بک را تداعی می کند که بر زیبایی این خودرو افزوده است.

اطلاعات در رابطه با قابلیت های فنی، تصاویر کابین و بخش ایمنی هنوز از جانب ب ام و ارائه نشده و انتظار می رود در هفته های آینده در اختیار رسانه ها قرار بگیرد اما ب ام و در بخشی از خبرهای مرتبط به ۵۲۳ اسب بخار خروجی پیشرانه الکتریکی اشاره کرده است. بدین ترتیب خودرو احتمالا حدود ۴ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت خواهد رسید.

پیش بینی می شود برد حرکتی این محصول بیش از ۵۰۰ کیلومتر باشد.

تصاویر رسمی آی۴:

نکته جالب آنکه تصویر مربوط به کابین مدل مفهومی آی۴ شباهت کاملی با نسل جدید کابین محصولات آینده ب ام و دارد که اخیرا در گروه خودروی عصر ایران آنرا معرفی کردیم(اینجا).

کابین مدل مفهومی آی۴

کابین مدل مفهومی آی4

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا