تور استانبول لحظه آخری چیست؟

سفر به ترکیه یکی از رایج‌ترین سفرهای ایرانیان است به همین خاطر پروازهای تهران استانبول یا تهران آنکارا همیشه جز پرترددترین مسیرهای هوایی ایران بوده‌اند.

ترکیه همسایه شمال غربی ایران است و شهر استانبول با اینکه پایتخت آن نیست، اما یکی از مهم‌ترین شهرهای این کشور به‌حساب می‌آید. این شهر با وجود سابقه تاریخی در حال حاضر چهره مدرنی دارد که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. شهری که از آن صحبت می‌کنیم، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در کشور ترکیه است که در موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای قرار دارد. نزدیکی به دریای مرمره و تنگه بسفر باعث شده استانبول حد وسط دو قاره اروپا و آسیا باشد. فرهنگ، تاریخ، موسیقی و زندگی مردمان این شهر هم تحت تاثیر همین موضوع قرار گرفته و استانبول را به شهری مدرن، با فرهنگ و سابقه تاریخی طولانی تبدیل کرده است. سالانه مسافران زیادی از ایران به استانبول سفر می‌کنند و این شهر یکی از پرترددترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است. اگر شما هم قصد دارید برای یک سفر خارجی اقدام کنید، استانبول گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. با خواندن این مطلب با یک فرصت استثنایی آشنا می‌شوید تا با هزینه کم‌تری به استانبول سفر کنید.

از آنجایی که تعداد پرواز از ایران به ترکیه زیاد است، همیشه این فرصت را خواهید داشت که از بلیط‌ها یا تور استانبول لحظه آخری استفاده کنید. تور استانبول لحظه آخری برای کسانی مناسب است که چمدان‌هایشان را بسته باشند و در اولین فرصت، تور مناسب شرایط خودشان را رزرو کنند.

بهترین زمان سفر به استانبول

بهترین فصل برای پیدا کردن تور استانبول از تبریز و تور لحظه آخری زمستان است. اگر قصد سفر دارید این فصل برای یک سفر کم‌هزینه مناسب است. با چک کردن سایت‌های معتبر رزرو و فروش تور لحظه آخری استانبول می‌توانید با قیمتی مقرون‌به‌صرفه سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید. توجه داشته باشید که قیمت تور ارتباط مستقیمی با نوع پرواز و هتل شما دارد. در حال حاضر قیمت تورهای چهار و پنج روزه از سه میلیون و ۷۰۰ شروع می‌شود و هر چه به تعطیلات نوروز نزدیک‌تر شویم، قیمت تور استانبول هم افزایش پیدا می‌کند. قیمت تور استانبول در روزهای آخر اسفند برای چهار روز اقامت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده است. با این وجود اگر هدف شما سفری کم‌هزینه است، از این فرصت و روزهای باقی مانده از فصل زمستان استفاده کنید.

تور استانبول لحظه آخری چیست؟

برنامه سفر با تور استانبول چگونه است؟

با شروع سفر و پرواز از تهران حدودا سه ساعت و نیم در راه هستید تا در فرودگاه استانبول بنشینید. استانبول به‌عنوان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در ترکیه که حجم بالایی از مسافران در طول سال به آن رفت و آمد می‌کنند، سه فرودگاه بزرگ دارد که دو مورد از آن‌ها قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین فرودگاه‌های این کشور هستند. این دو فرودگاه آتاتورک و فرودگاه صبیحه گوکچن نام دارند و پروازهای بین‌المللی استانبول را پوشش می‌دهند؛ این دو از اصلی‌ترین فرودگاه‌های این کشور هستند. وقتی از تهران به استانبول سفر می‌کنید، هواپیمای شما در یکی از این دو مکان فرود می‌آید.

جاذبه‌های استانبول

شهر استانبول، جاذبه‌های دیدنی خاصی دارد؛ اگر متناسب با مدت زمانی که در این شهر اقامت دارید، برنامه‌ریزی کنید می‌توانید به خوبی از دیدن مناظر طبیعی و مکان‌های تاریخی و تفریحی لذت ببرید. تور ارزان استانبول‌ خودتان را از مسجد ایاصوفیه در محله سلطان احمد شروع کنید که در قرون گذشته کلیسای رومیان بوده و در دوره عثمانی به باشکوه‌ترین مسجد خاورمیانه تبدیل شده است. مسجدی که به یک موزه تاریخی هم بی‌شباهت نیست. این مسجد به لحاظ معماری و عظمت در ذهن مسافران و گردشگران به‌عنوان نمادی از استانبول به یاد خواهد ماند. در همان حوالی مسجد سلطان احمد قرار دارد. مسجدی با کاشی‌های آبی رنگ که شما را به یاد دریای مرمره می‌اندازد و استانبول را در ذهنتان به‌عنوان یک شهر آرامش‌بخش تداعی می‌کند.

تور استانبول لحظه آخری چیست؟

بازارگردی در استانبول

همان‌طورکه بالاتر گفته شد، استانبول شهری تاریخی و با قدمت به‌حساب می‌آید که طی قرن‌ها، با حکمرانی حاکمانی از روم و عثمانی ظاهر خود را شکل داده است. این شهر تاریخی برای کسانی که به دیدن مکان‌های قدیمی علاقه دارند، جذاب است؛ اما اگر جز افرادی باشید که به دیدن فروشگاه‌ها و مغازه‌های مدرن علاقه دارید، باز هم این شهر مقصد مناسبی برای گردشگری خواهد بود. در روزهای پایانی فصل این فرصت را دارید تا از تخفیف‌ها و حراج‌های برندهای بزرگ در فروشگاه‌های معتبر استانبول لذت ببرید. در سفر با تور استانبول سعی کنید همراه با تور باشید و طبق برنامه مدیر تور پیش بروید تا بازدید از هیچ جاذبه‌ای را از دست ندهید.

افرادی که با تور استانبول لحظه آخری عازم این شهر می‌شوند می‌توانند مبلغ صرفه‌جویی شده از بلیط را در بازارها و مال‌های بزرگ استانبول خرج کنند. این شهر سرشار از جاذبه گردشگری است و برای ایرانیانی که قصد سفر خارجی دارند اما نمی‌خواهند هزینه زیادی کنند، یک گزینه فوق‌العاده محسوب می‌شود. بنابراین چمدان‌هایتان را آماده کنید و در سایت‌های معتبر رزرو تور استانبول دنبال مناسب‌ترین گزینه‌ها بگردید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا