زیباترین مسیرهای هوایی جهان

جذابیت پرواز بر فراز آسمان ها و میان ابرها در بعضی مسیرهای خاص دنیا دوچندان می شوند. این مسیرها با زیبایی خود می توانند تمام طول سفر مسافران را محو تماشای خود کنند.

سایت بلیط ارزان پرواز رسپینا در این مقاله می خواهیم با هم زیباترین مسیرهای جهان را بشناسیم.

زیباترین مسیرهای پرواز

بهترین مسیرهایی که می توانید با دیدن حتی منظره ی آن ها از بالا لذت فراوان ببرید عبارت اند از:

شفق قطبی  Aurora 

دیدن این پدیده ی طبیعی بسیار زیبا چشم شما را خیره خواهد کرد. جادویی تماشایی در شب که عکاسان و دوست داران زیادی را هر ساله به سمت خود روانه می کند. به عنوان مثال اولین باری که یک هواپیما در سال ۲۰۱۷ از نیوزلند پروازش را آغاز کرد تقریبا حامل ۱۳۰ عکاس و مسافر ذوق زده برای دیدن شفق های جنوبی بود. پروازی که ۸ ساعت طول کشید و ۲ بار از خط زمانی بین ‌المللی عبور کرد تا مسافران هر دو طرف هواپیما بتوانند نمای خوبی از شفق قطبی یا آرورا را تماشا کنند.

دیواره ی بزرگ مرجانی استرالیا  The Great Barrier Reef

مسیر زیبای بعدی دیواره ی مرجانی استرالیا است. این دیوار علاوه بر اینکه جزو جذاب ترین پدیده های جهان است، منظره ی جذابی از بالا دارد که باعث خوشحالی مسافران مسیر می شود. این دیوار دارای ۳ هزار سد مرجانی مجزا و ۸۸۰ جزیره به همراه هزاران نوع مرجان، گیاه های مختلف و پرنده است. مسلما این مسیر از آن مسیرهایی است که همه ی مسافران به دنبال صندلی کنار پنجره اند.

زیباترین مسیرهای هوایی جهان

قله ی اورست  Mount Everest

از زیبایی قله ی اورست همه با خبرند. از این رشته کوه جذاب همیشه به عنوان زیبایی های همیشگی جهان نام برده می شود. بهترین فصل برای بازدید از این قله ی محبوب در بازه ی اکتبر تا آوریل است. دوست داران این قله همه ساله برای فتح آن به سمت آن جذب می شوند. اما برای دیدن زیبایی این قله احتیاجی نیست که حتما یک شخص از آن بالا برود. می توان منظره ی اورست را از بالا تماشا کرد و لذت برد. بعضی از شرکت های مسافرتی تورهای ۱ ساعته هوایی برگذار می نمایند که با استقبال بازدیدکنندگان زیادی مواجه شده است.

گرند کنیون  Grand Canyon

گرند کنیون یک منظره ‌ی جذاب  و بسیار رویایی است که به عنوان بهترین مقاصد گردشگری در سراسر جهان محسوب می شود. مسافران در این دره با ترکیب بی بدیلی از رنگ‌ ها و فرم‌ منحنی صخره‌ ها که به دست رودخانه ی کلورادو تراشیده شده است مواجه می شوند. از بهترین راه ‌های بهرمندی از این شگفتی طبیعی عظیم، استفاده از هلیکوپتر است.

دلتای اوکاوانگو  Okavango Delta

این دلتا که در بوتسوانا واقع شده از تماشایی ‌ترین نواحی حیات‌ وحش جهان است. این دلتا از بزرگ‌ ترین دلتاهای دنیا است. این طبیعت وحشی در آفریقا سطح آدرانالین شما را افزایش خواهد داد. در پرواز از روی این منطقه زاویه ی دیدی وسیع و ۱۸۰ درجه از منظره ها را خواهید دید که شامل دشت های سیلابی طلایی رنگ و جزیره هایی پوشیده از نخل های سبز است. مسافران که باید با هواپیما های سبک یا هلیکوپتر به این منطقه سفر کنند می توانند حیوانات را به راحتی از بالا تماشا کنند.

آبشار آنجل  Angel Falls  

این آبشار تازه کشف شده که در ونزوئلا واقع شده است از محبوبیت زیادی بین طبیعت دوستان است. یونسکو این آبشار را که جزو خیره کننده ترین آبشارهای جهان است و به دره ی شیطان منتهی می شود را در لیست میراث جهانی ثبت کرده است. تماشای این آبشار چه از درون هواپیما و چه از نزدیک تجربه ای به یاد ماندنی خواهد بود. ارتفاع آبشار به حدی است که آب پیش از رسیدن به زمین پراکنده شده و سرانجام به شکل یک ابر مرطوب تبدیل می شود.

زیباترین مسیرهای هوایی جهان

بوتان  Bhutan

زیبایی های کشور بوتان علاقمندان زیادی در سراسر دنیا دارد.مناظر جذاب، زلالی آب، رودخانه پارو و همچنین هیمالیا نظر بسیاری از طبیعت دوستان را به سمت خود جلب کرده است. تنها فرودگاه بین المللی این کشور یعنی فرودگاه پارو در ارتفاع دو کیلومتری از سطح دریا قرار دارد و با قله های بلندی محاصره شده است. این فرودگاه به حدی خطرناک است که تنها در روز امکان رفت و آمد برای هواپیماها وجود دارد.

جزیره کائوای  Kauai

این جزیره از اولین جزیره های جزایر هاوایی است که به اقیانوس می رسد. این جزیره با تنها ۲۲ کیلومتر طبیعت سرشار از آبشار و صخره های بسیار زیبا سالانه مسافرت های زیادی را به خود اختصاص می دهد. در این مسیر هوایی زیبا شاهد بعضی از جاذبه ها خواهید بود که فقط از بالا قابل دیدن هستند.

مالدیو Maldives   

این کشور که با جاذبه های دریایی و ساحلی خود مورد اقبال قرار گرفته است با زیبایی هایی مانند سواحل سفیدرنگ، آب ‌های اقیانوسی تیره و همچنین درختان نخل به هم پیوند خورده شناخته می شود. با سفر هوایی می توانید به تماشای تمامی زیبایی های این منطقه بنشینید و لذتی نادر را تجربه نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا