مانیتوری که گیمرها برای حرفه‌ای شدن نیاز دارند

انجام بازی‌های ویدئویی و گیم با اینکه برای بسیاری یک سرگرمی لذت‌بخش است اما برای گروهی دیگر نیز یک شغل و حرفه با درآ‌مد نسبتا خوب به شمار می‌رود.

موبنا – جذابیت‌های صنعت گیم در چند سال اخیر طرفداران و کسب‌وکارهای زیادی را به سمت خود جلب کرده، همین موضوع باعث شده تا گیمرهای بسیاری در سرتاسر جهان به کمک استریم (نمایش و پخش زنده) بازی یا شرکت در مسابقات ورزش‌های الکترونیکی (esports) در‌آمدهای میلیونی از این راه کسب کنند.

براساس آخرین آمارها درآمد حاصل از ورزش‌های الکترونیکی در سال ۲۰۲۰ به بیش از ۱.۱ میلیارد دلار رسیده است. میزان بینند‌‌ه‌ها و دنبال‌کنندگان ویدئوهای استریم بازی نیز رشد داشته و هر ساله شرکت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگی برای تبلیغ محصولات خود به سمت این پلتفرم‌ها جذب می‌شوند.

شروع سال جدید معمولا فرصت و بهانه خوبی است تا تغییراتی را در زندگی خود ایجاد کنیم و تصمیمات جدیدی بگیریم، برای آن دسته از کاربران معمولی که به بازی‌های ویدئویی تنها به عنوان سرگرمی نگاه می‌کنند این روزها، موقعیت خوبی است تا با گرفتن یک تصمیم بزرگ، در سال جدید به یک گمیر حرفه‌ای تبدیل شوند. برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه‌ای بیش از هر چیزی به کامپیوتر یا کنسولی پیشرفته و مانیتوری حرفه‌ای نیاز دارید. مانیتوری که در پردازش و نمایش بازی بی‌عیب‌ونقص باشد و تصویری چشم‌نواز را ارائه دهد.

سری جدید مانیتورهای Odyssey G9 سامسونگ علاوه بر داشتن این قابلیت‌ها، مجموعه‌ای از فناوری‌ها و ويژگی‌های جدید دنیای مانیتور را به گیمرها ارائه می‌دهد.

مانیتوری که گیمرها برای حرفه‌ای شدن نیاز دارند

خمیده‌ترین مانیتور گیمینگ جهان

مانیتور G9 سامسونگ اولین بار در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد و در همان نمایشگاه توانست جایزه بهترین نوآوری را در رشته تجهیزات جانبی کامپیوتری کسب کند. این مانیتور ۴۹ اینچی با ارائه ترکیبی از مهمترین عناصر در تجربه بازی یعنی انحنای مناسب، تعامل فراگیر و کیفیت تصویر، توانسته تجربه اهالی بازی را کاملا متحول کند.

Odyssey G9 اولین مانیتوری است که تاییدیه پشتیبانی از HDR10+ را دریافت کرده و به این ترتیب می‌تواند با استفاده از ترکیب فناوری کوانتوم دات و صفحه HDR1000 خود، بازی و محتوای موردنظر را با کیفیتی فوق‌العاده پخش کند. G9 همچنین اولین مانیتور گیمینگ با انحنای ۱۰۰۰R و کیفیت dual QHD هم محسوب می‌شود.

فناوری پنل خمیده ۱۰۰۰R QLED در Odyssey G9، تجربه بصری چشم‌نواز و راحتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انحنای خمیدگی در مانیتور G9 به شعاع ۱۰۰۰R (یک متر) رسیده و می‌تواند گستره‌ای عمیق و همه‌جانبه از تصاویر و بازی‌ها را به گیمرها ارائه دهد بدون آنکه نیاز به تغییر زاویه دید زیادی باشد.

گیمرهای حرفه‌ای بخاطر مدت زمان زیادی که در بازی‌ها غوطه‌ور می‌شوند باید مراقب سلامتی خود باشند. یکی دیگر از مزایایی که مانیتور Odyssey G9 به گیمرها ارائه می‌دهد، توانایی تنظیم آسان ارتفاع یا زاویه آن در شرایطی است که بدن کاربر در آن احساس راحتی ‌کند. کاربران می توانند ارتفاع صفحه Odyssey G9 را با انعطاف بالا و بدون محدودیت، مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنند.

مانیتوری که گیمرها برای حرفه‌ای شدن نیاز دارند

هر آنچه حرفه‌ای‌ها می‌خواهند

انحنای مناسب مانیتور ۴۹ اینچی Odyssey G9 میدان دید بازیکن را برای احاطه کامل به محیط بازی آزاد می‌‌گذارد. ضمن اینکه نسبت تصویر مناسب ۹:۳۲ برای گسترده‌تر کردن زمین بازی و پهنای وسعت دید برای گیمرها در نظر گرفته شده است. کاربران تنها با نگاهی آنی می‌توانند تمام موقعیت خود را به سرعت تحت کنترل داشته باشند.

وجود قابلیت‌هایی همچون رزولوشن (۵۱۲۰ در ۱۴۴۰) DQH، زمان واکنش یک میلی‌ثانیه و نرخ بروزرسانی ۲۴۰ هرتز به همراه پنل QLED کمک کرده تا مانیتور ۴۹ اینچی G9 تجربه بصری چشم‌نواز و بی‌نظیری را به کاربران خود ارائه دهد.

گیمرهای حرفه‌ای به خوبی می‌دانند که داشتن یک مانیتور عالی برای بازی به همان اندازه مهم است که افراد خود را به بهترین امکانات و تجهیزات در بازی مجهز می‌کنند.

مانیتوری که گیمرها برای حرفه‌ای شدن نیاز دارند

Odyssey G9 از زمان واکنش یک میلی‌ثانیه‌ای (GTG) پشتیبانی می‌کند، بدین معنی که مانیتور در ۰:۰۰۱  ثانیه به سیگنال‌های کارت گرافیک پاسخ می‌دهد. علاوه بر این‌، Odyssey G9 با پشتیبانی و سازگاری با قابلیت‌های G-Sync و Adaptive-sync گیم‌پلی نرم و روانی را از بازی‌ها به ویژه بازی‌های مبارزه‌ای ارائه می‌دهد.

نمای بیرونی Odyssey G9 به رنگ سفید روشن به منظور برجسته کردن طراحی براق و عملکرد نوآورانه محصول درآمده است. در ساخت بدنه مانیتور گیمینگ G9 از فناوری Infinity Core Lighting استفاده شده است، یک طراحی نوآورانه و آینده‌گرایانه‌ با بدنه‌ای سفید و درخشان که ۵۲ رنگ متفاوت و ۵ افکت نوری را در پشت بدنه مانیتور ایجاد می‌کند. همچنین طراحی و افکت‌های نوری متناسب با شرایط بازی تغییر می‌کنند.

مجموع این ويژگی‌ها باعث شده تا مانیتور ۴۹ اینچی Odyssey G9 سامسونگ تمام قابلیت‌ها و فناوری‌هایی که یک گمیر برای ارتقا سطح و حرفه‌ای شدن لازم دارد را ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا