جایزه ۵۰ میلیونی برای اعضای باشگاه فیروزه‌ای همراه اول

مشترکان همراه اول می‌توانند تا پایان سال جاری با کسب یا مصرف امتیاز در باشگاه فیروزه‌ای این اپراتور، به‌قیدقرعه برنده جایزه ۵۰ میلیون تومانی شوند.

موبنا؛ نرگس‌السادات حجازیان – همراه اول به مشترکانی که از ابتدای دی‌ماه تا پایان اسفند ۹۹ اقدام به کسب یا مصرف امتیاز در باشگاه فیروزه‌ای کنند، به‌قیدقرعه ۱۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی اهدا می‌کند؛ ضمن اینکه این قرعه‌کشی امتیازی نیست و هر نفر یک شانس برای برنده شدن دارد.

شرکت در قرعه‌کشی نیاز به اقدام خاصی از سوی مشترک ندارد و شماره تلفن همه مشترکین واجد شرایط به‌صورت خودکار در فایل مشمولین قرار داده می‌شود.

بد نیست بدانید باشگاه مشتریان همراه اول که با نام «باشگاه فیروزه‌ای» فعالیت می‌کند، در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان این اپراتور و با هدف ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه، تقویت ارتباط تعاملی بین همراه اول و مشترکین جهت ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایتمندی ایجاد شده است.

مشترکین سیمکارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول با عضویت رایگان در باشگاه فیروزه‌ای، می‌توانند در ازای هر بار پرداخت قبض یا خرید شارژ و همچنین شرکت در برخی فعالیت‌ها نظیر دعوت از دوستان و … امتیاز کسب کرده و از مزایای مختلف باشگاه مشتريان بهره‌مند شوند.

امتیاز باشگاه فیروزه‌ای تنها تا ۳۰ روز پس از پرداخت قبض یا خرید شارژ قابل دریافت است و پس از آن منقضی می‌شود و سیمکارت‌های جدید دائمی و اعتباری همراه اول درصورتی‌که تا قبل از سه ماه از تاریخ فعال‌سازی سیمکارت، عضو باشگاه شوند از امتیاز برخوردار می‌شوند.

این امتیازها که بیشتر برای خرید بسته‌ها استفاده می‌شود، قابلیت پرداخت نقدی ندارند و امکان لغو سفارش محصولات و بازگرداندن هزینه پرداخت ‌شده پس از خرید وجود ندارد. همچنین امتیازات کسب‌ شده توسط اعضای باشگاه برای هر سیمکارت، قابل‌انتقال به سایر سیمکارت‌ها نیست و اعضای باشگاه نمی‌توانند مطالبه و ادعای قانونی برای دریافت وجه نقد در ازای امتیازات خود داشته باشند. امتیازات کسب‌ شده توسط مشترکین در هرسال تا پایان سال بعد آن قابل‌استفاده است و پس از آن منقضی می‌شود.

مشترکان همراه‌اول برای کسب امتیاز و شرکت در قرعه‌کشی بزرگ جوایز ۵۰ میلیونی باشگاه فیروزه‌ای می‌توانند پس از پرداخت قبض، خرید شارژ یا خرید بسته‌های نقدی با مراجعه به بخش «امتیازگیری» در باشگاه فیروزه‌ای اقدام به دریافت امتیاز کنند.

جایزه 50 میلیونی برای اعضای باشگاه فیروزه‌ای همراه اول

همچنین مشترکینی که عضو باشگاه فیروزه‌ای نیستند نیز می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن یا وب‌سایت «همراه‌من» به نشانی my.mci.ir  و ورود به بخش باشگاه فیروزه‌ای، از خدمات باشگاه مشتریان همراه اول برخوردار شوند.

در پایان گفتنی است سیمکارت‌های حقوقی(دولتی و خصوصی) و معافیت‌دار مشمول این قرعه‌کشی نمی‌شوند. همچنین این قرعه‌کشی امتیازی نبوده و هر نفر یک شانس برای برنده شدن دارد.

مراسم قرعه‌کشی در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ برگزار و اسامی برندگان در وب‌سایت همراه اول اعلام می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا