عزم کارکنان مخابرات در جهت توسعه صنعت ارتباطات در سال ۹۹ مثال‌زدنی بود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به ارزش فعالیت‌های نیروی انسانی شرکت مخابرات گفت: اعتقاد داریم در سال آینده با هم‌افزایی‌های در حال انجام، شرکت مخابرات ایران سال پرباری را در جمیع جهات در اولویت افق پنج‌ساله خود سپری خواهد کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی با تشریح اهمیت این موضوع خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران علی‌رغم چالش‌های مختلف در بخش‌های گسترده‌ای از جمله تأمین تجهیزات، تورم گسترده، نرخ ارز و مهم‌تر از همه لزوم منطقی شدن تعرفه‌های خدمات، در سال ۱۳۹۹ با تلاش کارکنان و مدیران، وضعیت ارتباطی کشور را در حوزه‌های خرد و کلان به بهترین نحو ممکن مدیریت کرد.

مهندس سلطانی در نشست شورای مدیران با تشریح مسائل نقدینگی شرکت و کار مهم شرکت مخابرات ایران در سال جاری به‌منظور تضمین پایداری ارتباطات گفت: موضوع تعرفه‌ها با رایزنی‌ها و هم‌افزایی‌ها قطعاً به نحوی باید حل شود، به علت اینکه این مساله مانع توسعه مخابرات در بخش‌های مختلف شده است و محدودیت منابع زیادی را علی‌رغم تمام پیشرفت‌ها ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اهمیت پروژه‌های توسعه شرکت، گفت: برنامه یک‌ساله استان‌ها برای سال ۱۴۰۰ به‌طور کامل مشخص شده و در تمام مناطق مخابراتی به‌صورت پیوسته اجرا شده و با توجه به مزیت‌ها و اولویت‌های هر استان و سهمیه تعداد پورت پرسرعت هر استان برنامه‌ریزی و انجام خواهد شد.

مهندس سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه کلیت شرکت در حوزه برنامه‌ریزی این است که با وجود تمام محدودیت‌ها، اولویت‌بندی رضایتمندی مشتریان به همراه توجه به سرمایه انسانی را در تمام فعالیت‌ها، لحاظ کرده و در طول پروژه‌های مختلف این دیدگاه را به همراه سودآوری و توسعه شرکت و پیشرفت صنعت مخابرات در تمام حوزه‌ها، پیاده‌سازی و اجرا کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا