اقدامات مخابرات با هدف جهش حداکثری در مسیر تحقق شبکه ملی اطلاعات است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه هرمزگان ضمن تشریح اقدامات مختلف مخابرات در راستای جهش چندین برابری در مسیر تحقق شبکه ملی اطلاعات خاطرنشان کرد: مزیت این اقدامات این است که ضمن افزایش سهم بازار به مشترکین مخابرات، با ایجاد تنوع در خدمات، قدرت انتخاب بیشتری به مشتریان داده می شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید سلطانی در دومین سفر استانی خود به هرمزگان که مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره، مهندس بیدخام، مشاور مدیرعامل و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل و مهندس حیدری زاده مشاور مدیرعامل وی را همراهی می کردند، در نشست با مدیران ستادی مخابرات منطقه اظهار داشت: نیازهای ارتباطی مردم و شرکت‌های ارائه دهنده خدمت به خدمات شرکت مخابرات رشد چشمگیری داشته که تلاش داریم در سال ۱۴۰۰ و در قالب برنامه مدون، هیچ درخواستی بر زمین نماند و تمام مطالبات این بخش پاسخ داده شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: از دیگر عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان، بهبود و توجه حداکثری به شاخص هایی مانند سطح سرویس ۲۰۲۰، توجه به نیازهای مشتریان و پاسخگویی مناسب با ارتقا درگاه های غیرحضوری است که در حال بازتعریف جدید از این شاخص ها و متناسب با نیازهای جدید مردم هستیم.

وی با تقدیر از عملکرد مطلوب مخابرات منطقه هرمزگان خاطرنشان کرد: حدود ۲۳ تا ۲۵هزار پورت پرسرعت در استان هرمزگان راه اندازی می شود، علاوه بر این بخش‌های اصلی زیرساختی نیز بازسازی می شود و یا ارتقاء پیدا می کند.

گفتنی است مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این نشست با نمایندگان کانون بازنشستگان منطقه هرمزگان، پرسنل پیمانکاری، نیروهای رسمی، مدیران ستادی و مقامات استانی دیدارهای جداگانه ای داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا