معرفی بهترین اپلیکیشن‌های اندروید

اگر دنبال دانلود و نصب بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در تمام زمینه‌هاي کاربردی، از عکاسی و بهره‌وری گرفته تا کسب‌وکار و سبک زندگی، هستید، این مقاله برای شما تهیه شده است.

موبنا – گوشی‌ هوشمند در واقع ابرکامپیوترهایی در اندازه‌ی جیبی هستند که با دوربین‌های حرفه‌ای، باتری‌هایی با عمر طولانی و توانایی پردازش اطلاعات فوق سنگین، به یکی از ابزارهای جدانشدنی زندگی انسان مدرن تبدیل شده‌اند. اما این ابرکامپیوترهای جیبی بدون کمک اپلیکیشن‌هایی که بتوانند زندگی ما را آسان‌تر، سرگرم‌کننده‌تر و غنی‌تر از پیش بکنند، به چه کاری می‌آیند؟

مدت‌ها است اپلیکیشن‌های موبایل نقش مهمی در زندگی ما بازی می‌کنند؛ به کمک این اپلیکیشن‌ها توانسته‌ایم در کسب‌وکار خود موفق شویم، استعدادهای هنری خود را شکوفا کنیم، سبک زندگی خود را بهبود ببخشیم، به سلامت خود بیشتر توجه کنیم یا خیلی ساده، سرگرم شویم و از زندگی بیشتر لذت ببریم.

مهم‌تر از همه اینکه اپلیکیشن‌ها توانستند در دوران همه‌گیری کرونا، ارتباط بین افراد را با وجود فاصله‌ی اجتماعی حفظ کنند؛ به‌طوری‌که محبوب‌ترین و پردانلودترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۲۰ مربوط به ارتباطات و پیام‌رسان‌های صوتی و تصویری بود. جالب است بدانید امروزه تعداد دستگاه‌های موبایل در حال استفاده (۷٫۹۴ میلیارد)، بیشتر از جمعیت انسان‌ها است.

کاربران اندروید به بیش از ۲٫۵ میلیون اپلیکیشن در گوگل پلی دسترسی دارند؛ اما دانلود و نصب تک‌تک آن‌ها برای پیدا کردن اپلیکیشن مورد نیاز، ممکن است چندین سال طول بکشد! به همین خاطر در این مقاله سعی شده است فهرستی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در تمام زمینه‌های کاربردی از جمله بهره‌وری، عکاسی، سرگرمی، موسیقی، آموزش، سلامت، سبک زندگی، کسب‌و‌کار و بسیاری موارد دیگر تهیه شود تا به کمک آن بتوانید به‌راحتی اپلیکیشن مدنظر خود را پیدا و از آن استفاده کنید.

همچنین می‌توانید برای رفع محدودیت دسترسی به گوگل‌پلی برای دریافت نرم‌افزارها که به دلیل تحریم‌ها اعمال شده است، از آموزش گام به گام ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی کمک بگیرید.

فهرست بهترین اپلیکیشن‌های اندروید ماهانه با اپلیکیشن‌های جدید به‌روزرسانی خواهد شد


۱- اپلیکیشن ساخت پادکست Anchor

اپلیکیشن anchor

توسعه‌دهنده:‌ Spotify Ltd

دسته‌بندی:‌ موسیقی و صدا

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان

اگر به ساخت پادکست علاقه دارید، Anchor یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید و آسان‌ترین روش‌ها برای این منظور است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید صدای خود را به همراه چهار نفر از دوستان‌ در هر کجای دنیا، ضبط کنید و کل مراحل ساخت اپیزودهای پادکست را به‌طور کامل و رایگان با گوشی موبایل یا تبلت انجام بدهید.

Anchor شامل ابزارهای ویرایش صدا، موسیقی پس‌زمینه، ترنزیشن و افکت‌های صوتی است. پس از ساخت اپیزودها می‌توانید آن‌ها را در محبوب‌ترین پلتفرم‌های مخصوص این کار، مانند اسپاتیفای، اپل پادکست یا گوگل پادکست منتشر کنید.

با Anchor حتی می‌توانید پول درآورید! به کمک این اپلیکیشن می‌توانید با صدای خودتان تبلیغات ضبط کنید و آن را در اپیزودی که ساخته‌اید پخش کنید یا از طرفداران‌تان به‌طور ماهانه کمک مالی دریافت کنید.

دانلود برای iOS


۲- اپلیکیشن کیبورد Grammarly

اپلیکیشن grammarly

 

توسعه‌دهنده:‌ Grammarly, Inc

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۲

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

اگر هنگام تایپ انگلیسی دیکته‌ی صحیح کلمات را فراموش می‌کنید یا حواستان نیست فعل و فاعل را با هم مطابقت بدهید یا نمی‌دانید شکل گذشته‌‎ی فعلی که نوشتید درست است یا خیر و در عین حال از قابلیت تصحیح خودکار کیبورد پیش‌فرض گوشی یا تبلت اندرویدی خود دل خوشی ندارید، Grammarly جایگزین بسیار مناسبی است. با Grammarly احتمالا از قبل در محیط مرورگر خود آشنایی دارید؛ حالا می‌توانید این قابلیت را به گوشی موبایل و تبلت خود بیاورید.

کیبورد Grammarly یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای مشخص کردن ایرادات تایپی و گرامری و پیشنهاد شکل صحیح نوشتن به حساب می‌آید. این کیبورد برای نوشتن ایمیل، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و حتی ویرایش متن‌های بلند بسیار کاربردی است. با نصب و فعال‌سازی این کیبورد، اعمال تصحیح ایرادات بسیار آسان می‌شود و حتی می‌توانید توضیح کامل‌تری درباره‌ی ایرادات گرامری‌تان بخوانید.

این اپلیکیشن ابزارهایی برای شخصی‌سازی ظاهر کیبورد در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ مانند تم روشن و تاریک، ارتفاع کیبورد و همچنین گزینه‌های مربوط به ویرایش شامل تصحیح خودکار و نوشتن با حروف بزرگ.

دانلود برای iOS


۳- اپلیکیشن مدیریت رمز عبور LastPass

اپلیکیشن lastpass

توسعه‌دهنده:‌ LogMeIn, Inc

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

اگر شما هم مرتب رمز عبور اکانت‌های آنلاین خود را فراموش می‌کنید و از بازیابی رمز عبور خود خسته شده‌اید، اپلیکیشن LastPass حتما به کارتان می‌آید. این اپلیکیشن هم رمزهای عبور شما را مدیریت می‌کند و هم برایتان رمز عبور قدرتمند می‌سازد. با استفاده از LastPass می‌توانید اطلاعات ورود به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را ذخیره کنید، رمز عبورهای قدرتمند بسازید و اجازه بدهید این اپلیکیشن جای شما اطلاعات ورود را به‌صورت خودکار وارد کند و در وقت شما صرفه‌جویی کند.

با نصب این اپلیکیشن دیگر لازم نیست نام کاربری، ایمیل و رمز عبور تمام اکانت‌های آنلاین خود را همیشه به خاطر داشته باشید. کافی است رمز عبور اپلیکیشن LastPass را حفظ کنید و اجازه بدهید این اپلیکیشن همه‌ی این کارها را برایتان در کمتر از یک ثانیه انجام بدهد.

دانلود برای iOS


۴- اپلیکیشن ویرایش عکس و ویدئو PicsArt

اپلیکیشن picsart

توسعه‌دهنده:‌ PicsArt

دسته‌بندی:‌ عکاسی و ویرایش عکس

امتیاز:‌ ۴٫۲

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Picart یکی از بهترین ویرایشگرهای عکس و ویدئو در موبایل است. این اپلیکیشن تا به امروز بیش از یک میلیارد دانلود داشته است و درکنار کاربردی و سرگرم‌کننده بودن، به تقویت خلاقیت کمک زیادی می‌کند. با استفاده از Picsart می‌توانید عکس و ویدئو ویرایش کنید، کلاژ و  استیکر بسازید و از ابزار نقاشی آن لذت ببرید.

بخش ویرایش عکس آن شامل انواع مختلف فیلترها، پاک‌کننده‌ی تصویر پس‌زمینه، قابلیت رتوش،‌ اضافه کردن متن و بسیاری از ابزارهای کاربردی دیگری است که همه‌ی آن‌ها در قالب یک اپلیکیشن ارائه شده. در بخش ویرایش ویدئو می‌توانید آهنگ خود یا آهنگ‌های موجود در کتابخانه‌ی این اپلیکیشن را اضافه و ویدیوی خود را کراپ کنید یا در قالب مربعی بگنجانید، چند کلیپ را به هم بچسبانید و از چندین فیلتر متنوع برای تغییر رنگ و حال‌و‌هوای ویدئوی خود استفاده کنید.

دانلود این اپلیکیشن و استفاده از بسیاری از قابلیت‌های آن رایگان است؛ اما برای استفاده از برخی از ابزارهای آن باید اشتراک طلایی بخرید.

دانلود برای iOS


۵- اپلیکیشن جامع Microsoft Office

اپلیکیشن‌‌ آفیس

توسعه‌دهنده:‌ Microsoft Corporation

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۴

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

مجموعه‌ی آفیس سه اپلیکیشن نام‌آشنا و قابل اعتماد ورد، اکسل و پاورپوینت را ادغام کرده و علاوه بر آن قابلیت‌های دیگری به این مجموعه‌ی بسیار کاربردی افزوده است. با دانلود و نصب آفیس می‌توانید به‌راحتی و هم‌زمان با افراد دیگر روی فایل‌های ورد کار کنید، رزومه بنویسید، در اکسل فهرست درست کنید، با پاورپوینت اسلایدهای زیبا بسازید و تمام این فایل‌ها را در گوشی خود یا فضای ابری شخصی یا سازمانی ذخیره کنید.

قابلیت‌های اضافه‌شده به این اپلیکیشن شامل ساخت سریع PDF از تصاویر یا فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت، امضای PDF به کمک انگشت، کدخوان QR و تبدیل عکس به فایل ورد قابل ویرایش و چند مورد دیگر است. با اتصال اکانت خود به اشتراک مایکروسافت ۳۶۵ می‌توانید از ویژگی‌های پولی درون اپلیکیشن نیز استفاده کنید.

دانلود برای iOS


۶- اپلیکیشن بررسی و نقد بازی MiniReview

اپلیکیشن minireview

توسعه‌دهنده:‌ Team MiniReview

دسته‌بندی:‌ سرگرمی

امتیاز:‌ ۴٫۸

قیمت:‌ رایگان

اگر از نبود قابلیت کشف بازی و اپلیکیشن‌های دلخواه یا از دیدن فهرست تکراری بازی‌های رایگان در گوگل پلی خسته شده‌اید، حتما اپلیکیشن MiniReview را امتحان کنید. این اپلیکیشن هر هفته بازی‌های جدید اندروید را به‌صورت متن و ویدئو بررسی می‌کند و از تمام بازی‌های موجود تصاویر واقعی و با‌جزئیات ارائه می‌دهد. به کمک منوی داخل اپلیکیشن می‌توانید نوع بازی مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید و با دریافت نوتیفکشن از انتشار بررسی بازی‌های ژانر مورد علاقه‌‎ی خود آگاه شوید.

از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن امتیازدهی به بازی و خواندن نظرات دیگر کاربران است. همچنین می‌توانید فهرست بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید بازی‌های جدید و ارزشمند را کشف کنید و از رابط کاربری بسیار جذاب‌تر آن نسبت به گوگل پلی لذت ببرید.

دانلود برای iOS


۷- اپلیکیشن استودیوی موسیقی Cubasis 3

اپلیکیشن cubasis

توسعه‌دهنده:‌ Steinberg Media Technologies GmbH

دسته‌بندی:‌ موسیقی و صدا

امتیاز:‌ ۳٫۹

قیمت:‌ ۲۹٫۹۹ دلار + خرید درون برنامه‌ای

دوستداران موسیقی و ضبط آهنگ بدون شک از اپلیکیشن استودیوی موسیقی و ویرایش صوت Cubasis 3 لذت خواهند برد. به کمک Cubasis 3 می‌توانید به‌سرعت و به‌راحتی ایده‌های موسیقیایی خود را به آهنگ‌های حرفه‌ای تبدیل کنید.

Cubasis 3 که یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید است و جوایز بسیاری برده،‌ قابلیت اجرا، ضبط، میکس و به اشتراک‌گذاری موسیقی را فراهم کرده است و یکی از سریع‌ترین، راحت‌ترین و کامل‌ترین محیط‌های کار صوتی دیجیتال مخصوص فایل‌های صوتی و MIDI در گوگل‌پلی است.

 دانلود برای iOS


۸- اپلیکیشن تقویت حافظه Elevate

اپلیکیشن elevate

توسعه‌دهنده:‌ Elevate Labs

دسته‌بندی:‌ آموزش

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Elevate برنامه‌ای برای آموزش مغز است که در راستای بهبود توجه، مهارت‌های گفتاری، سرعت پردازش، حافظه، مهارت‌های ریاضی و موارد بسیار دیگری طراحی شده است. این اپلیکیشن برای هر فرد برنامه‌ی آموزشی خاصی ارائه می‌دهد که در طول زمان برای بهبود حداکثری نتایج و تأثیرات آن با پیشرفت فرد تنظیم می‌شود.

برای گرفتن بهترین نتیجه از این اپلیکیشن پیشنهاد می‌شود دست کم هفته‌ای سه بار ذهن خود را با فعالیت‌ها و بازی‌های طراحی‌شده در آن آموزش بدهید.

این اپلیکیشن دارای دو نسخه‌ی رایگان و پولی است و با بیش از ۳۵ بازی و فعالیت مرتبط با مهارت‌های شناختی حیاتی مانند تمرکز، حافظه، پردازش، ریاضی، دقت و درک مطلب، به افزایش بهره‌وری و اعتماد به نفس شما کمک می‌کند.

دانلود برای iOS


۹- اپلیکیشن آموزش رایگان کدنویسی SoloLearn

اپلیکیشن sololearn

توسعه‌دهنده:‌ SoloLearn

دسته‌بندی:‌ آموزش

امتیاز:‌ ۴٫۶

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

SoloLearn مجموعه‌ی بزرگی از محتوای رایگان آموزش کدنویسی، از مبتدی تا حرفه‌ای است و شامل زبان‌های برنامه‌نویسی محبوبی همچون پایتون، جاوا، PHP، SQL، سی، سی شارپ و ++C، زبان‌های مخصوص توسعه‌ی وب از جمله HTML5, CSS3, JavaScript, JQuery و موارد بسیار دیگری می‌شود.

به کمک SoloLearn و هزاران موضوع برنامه‌نویسی آن می‌توانید مفاهیم کدنویسی را بیاموزید، دانش برنامه‌نویسی خود را بهبود ببخشید یا با آخرین ترندها در دنیای کدنویسی آشنا شوید.

این اپلیکیشن شامل ویرایشگر کد موبایل است که به‌رایگان و بدون نیاز به نصب و راه‌اندازی، به شما این امکان را می‌دهد که با گوشی هوشمند خود کد بنویسید، آن را اجرا کنید و به اشتراک بگذارید.

دانلود برای iOS


۱۰- اپلیکیشن پیگیری سریال و فیلم TV Time

اپلیکیشن tv time

توسعه‌دهنده:‌ Toze Labs

دسته‌بندی:‌ سرگرمی

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان

TV Time یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای مرتب‌سازی فهرست سریال‌ها و فیلم‌ها است. با ساختن پروفایلی در این اپلیکیشن، می‌توانید از سریال‌هایی که تماشا کرده‌اید، در حال تماشای آن هستید یا قصد دارید در آینده آن را تماشا کنید، فهرستی ایجاد کنید. این فهرست به شما کمک می‌کند زمانی‌که قسمت جدیدی از سریال یا فیلم مدنظر شما عرضه شد، بلافاصله با دریافت نوتیفیکشن در جریان آن قرار بگیرید.

به‌علاوه، می‌توانید به سریال‌ها و فیلم‌هایی که تماشا کرده‌اید یا شخصیت مورد علاقه‌تان رأی بدهید، نظر خود را درباره‌ی آن‌ها بنویسید یا نظرات مخاطبان دیگر را بخوانید. اپلیکیشن TV Time براساس علایق شما فهرستی از سریال‌ها و فیلم‌های مرتبط و محبوب‌ترین سریال‌ها و فیلم‌های جدید پیشنهاد می‌دهد.

دانلود برای iOS


۱۱- اپلیکیشن صدای طبیعت برای خواب Sleep Sounds

اپلیکیشن sleep sounds

توسعه‌دهنده:‌ Craftsman Spirit

دسته‌بندی:‌ سلامت و تناسب اندام

امتیاز:‌ ۴٫۹

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

 

اگر از مشکل بی‌خوابی رنج می‌برید یا مدت زیادی طول می‌کشد تا به خواب بروید، Sleep Sounds می‌تواند این مشکل را حل کند. این اپلیکیشن مجموعه‌ی بزرگ و متنوعی از صداهای طبیعت مانند باران، صداهای مخصوص خواب و مدیتیشن،‌ نویز سفید و بسیاری موارد دیگر در اختیار شما می‌گذارد و این امکان را می‌دهد تا صداهایی را که دوست دارید و به آرامش شما کمک می‌کند، با هم میکس کنید.

هنگام ساخت میکس، می‌توانید حجم صدای هر کدام از گزینه‌های انتخابی را تنظیم، آن را در پس‌زمینه اجرا کنید یا زمانی برای توقف پخش صدا تعیین کنید. از این همچنین می‌توانید برای مدیتیشن استفاده کنید. این اپلیکیشن به اتصال اینترنت نیازی ندارد، از ظاهری زیبا و مینمال بهره می‌برد و صداها از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

دانلود برای iOS


۱۲- اپلیکیشن خاطره‌نویسی و برنامه‌ریزی Grid Diary

اپلیکیشن grid diary

توسعه‌دهنده:‌ Sumi Interactive

دسته‌بندی:‌ سبک زندگی

امتیاز:‌ ۴٫۶

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Grid Diary که جزو اپ‌های ضروری روزانه‌ی گوگل انتخاب شده، ابزاری است که در نهایت سادگی و زیبایی به کاربر امکان ثبت خاطرات، احوالات، ایجاد عادات، بهبود بهره‌وری، مراقبت از خود، کنترل استرس و بسیاری موارد دیگر می‌دهد.

فرمت شبکه‌ای (grid) انعطاف‌پذیر و قدرتمند این اپلیکیشن بر مهم‌ترین موارد تمرکز می‌کند و به کاربر امکان می‌دهد کنترل زندگی خود را دوباره به دست گیرد. Grid Diary دارای مجموعه‌ای از سؤالات است که شما را در نوشتن موارد مهم و ضروری راهنمایی می‌کند.

دانلود برای iOS


۱۳- اپلیکیشن سرویس میزبانی وب GitHub

اپلیکیشن github

توسعه‌دهنده:‌ GitHub

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۶

قیمت:‌ رایگان

آن دسته افرادی که از نسخه‌ی وب GitHub استفاده می‌کنند، لازم است اپلیکیشن آن را برای دسترسی سریع و راحت به پروژه‌های خود، روی گوشی داشته باشند. GitHub بزرگ‌ترین هاست پروژه‌های توسعه‌دهندگان به‎حساب می‌آید و در واقع شبیه فضای ابری برای ذخیره‌ی کد است. گیت‌هاب از پروژه‌های کد منبع در انواع مختلف زبان‌های برنامه‌نویسی میزبانی می‌کند و قادر است پروژه‌ها را در ورژن‌های مختلف به‌صورت یکپارچه ذخیره کند.

در اپلیکیشن GitHub می‌توانید بازخورد خود را در مورد پروژه به اشتراک بگذارید یا چند خط کد را بررسی کنید. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد هر جا که هستید، پروژه را پیش ببرید، با تیم خود در ارتباط باشید، مشکلات را اولویت‌بندی کنید و حتی درخواست‌های pull را ادغام کنید.

دانلود برای iOS


۱۴- اپلیکیشن آموزش زبان Duolingo

اپلیکیشن Duolingo

توسعه‌دهنده:‌ Duolingo

دسته‌بندی:‌ آموزش

امتیاز:‌ ۴٫۶

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

اگر به یادگیری زبان‌های جدید علاقه دارید؛ اما برای آن وقت کافی ندارید یا فکر می‌کنید یادگیری زبان کار دشوار یا خسته‌کننده‌ای است، با Duolingo می‌توانید تمام این مشکلات را کنار بزنید و زبان مدنظر خود را یاد بگیرید. Duolingo یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید با بیشترین تعداد دانلود در بین اپلیکیشن‌های آموزشی در دنیا است و این محبوبیت بی‌دلیل نیست. به کمک Duolingo می‌توانید بیش از ۳۵ زبان مختلف را ازطریق درس‌های کوتاه، سریع و مفرح فرابگیرید. این درس‌ها شامل فعالیت‌های متنوعی برای صحبت کردن، خواندن، شنیدن و نوشتن است و دایره‌ی لغات و مهارت‌های گرامری شما را نیز افزایش می‌دهد.

Duolingo توسط متخصصان زبان طراحی شده است و شما را در دنیای واقعی برای مکالمه به انواع زبان‌ها از جمله اسپانیایی، فرانسوی، چینی،‌‌‌‌ آلمانی، انگلیسی و … آماده می‌کند.

هدفتان از یادگیری زبان هرچه باشد، برای مسافرت، دانشگاه، شغل، ارتباط با دوستان یا سرگرمی، اپلیکیشن Duolingo مسیر یادگیری زبان را آسان و جذاب‌تر خواهد کرد. برتری دیگر Duolingo نسبت به اپلیکیشن‌های آموزش زبان مشابه این است که تمام زبان‌ها و دروس به‌طور رایگان در اختیار کاربر قرار دارد.

دانلود برای iOS


۱۵- اپلیکیشن رتوش عکس و عکاسی Adobe Lightroom

اپلیکیشن adobe lightroom

توسعه‌دهنده:‌ Adobe

دسته‌بندی:‌ عکاسی

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان

فتوشاپ بدون شک ابزار قدرتمند و در عین حال بسیار پیچیده برای ویرایش عکس است و به خاطر همین پیچیدگی، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند سراغ ابزارهای ویرایش عکس جایگزین بروند. اما Adobe Lightroom، محصول دیگری از توسعه‌دهندگان فتوشاپ، توانسته است به دور از هرگونه پیچیدگی فرایند ویرایش عکس را برای کاربر تا حد ممکن ساده و لذت‌بخش کند.

از قابلیت‌های اپلیکیشن Adobe Lightroom می‌توان به تنظیم نور و رنگ، فیلترهای مختلف، هیلینگ براش، حالت HDR و هوش مصنوعی فوق‌العاده قوی برای قرار دادن تگ خودکار روی عکس‌ها اشاره کرد.

دانلود برای iOS


۱۶- اپلیکیشن خودکارسازی IFTTT

اپلیکیشن IFTTT

توسعه‌دهنده:‌ IFTTT, Inc

دسته‌بندی:‌ بهره‌‎وری

امتیاز:‌ ۳٫۸

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

اپلیکیشن IFTTT‌ (مخفف If This Then That به ‌معنی اگر این سپس آن) به کاربران امکان می‌دهد زنجیره‌ای از عبارات شرطی ایجاد کنند که در اثر تغییراتی که در سرویس‌های تحت وب مانند اینستاگرام، فیسبوک، جی‌میل، تلگرام، پینترست و … می‌افتد، اجرا می‌شود.

به کمک این اپلیکیشن می‌توانید بسیاری از کارهای تحت وب خود را به‌طور خودکار و با استفاده از این عبارات شرطی که به‌راحتی قابل ایجاد است، انجام بدهید. می‌توانید دستور جدیدی در این اپلیکیشن ایجاد کنید یا از دستورها ساخته‌شده توسط کاربران دیگر استفاده کنید تا برای مثال، اگر توییتی با هشتگ خاصی ارسال کردید، پیامی به آدرس ایمیلی که مشخص کردید، فرستاده شود؛ یا اگر عکسی به گالری موبایل‌تان اضافه شد، به‌طور خودکار در فضای ابری ذخیره شود.

یکی از دستورالعمل‌های جالب IFTTT به پیش‌بینی هواشناسی مربوط می‌شود. مثلا اگر هوا بارانی یا برفی بود، نوتیفیکشنی به گوشی شما ارسال می‌شود؛ یا اگر دوست دارید همیشه در جریان آخرین سریال‌ها و فیلم‌های نتفلکیس قرار بگیرید، می‌توانید به کمک دستورعمل IFTTT از آن باخبر شوید. استفاده از این اپلیکیشن شما را از انجام بسیاری از کارهای وقت‌گیر و تکراری نجات می‌دهد.

دانلود برای iOS


۱۷- اپلیکیشن مهارت‌آموزی Khan Academy

اپلیکیشن khan academy

توسعه‌دهنده:‌ Khan Academy

دسته‌بندی:‌ آموزش

امتیاز:‌ ۴٫۴

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

خواه دانشجو باشید یا معلم؛ یا دانش‌آموز، مدیر یا بزرگسالی که بعد از ۲۰ سال به کلاس درس برگشته است، به کمک کتابخانه‌ی دیجیتال Khan Academy که به‌رایگان در اختیار شما قرار داده شده است، می‌توانید مهارت‌های جدید بیاموزید. با Khan Academy می‌توانید هرچه اراده کنید به‌طور کاملا رایگان یاد بگیرید. این برنامه شامل هزاران تمرین ویدئو و مقالات تعاملی در تمام زمینه‌های آموزشی موجود از جمله ریاضیات، علوم، اقتصاد، امور مالی، دستور زبان، تاریخ، سیاست و موارد بسیار دیگر است.

Khan Academy با تمرینات و آزمون‌های بسیار، به همراه بازخورد سریع و راهنمایی‌های گام به گام به تقویت مهارت‌های مدنظر شما کمک می‌کند. از این اپلیکیشن می‌توانید در کنار مطالبی که در مدرسه یا دانشگاه می‌آموزید استفاده کنید یا سراغ موضوعاتی بروید که همیشه مایل به یادگیری آن بودید؛ اما فرصت آن را پیدا نمی‌کردید.

دانلود برای iOS


۱۸- اپلیکیشن ویرایش عکس Snapseed

اپلیکیشن snapseed

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC

دسته‌بندی:‌ عکاسی

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان

اپلیکیشن‌های ویرایش عکس بسیاری وجود دارند که غالبا یا پولی هستند یا تمام قابلیت‌هایی که از چنین اپلیکیشن‌هایی انتظار دارید شامل نمی‌شوند. اما اپلیکیشن Snapseed ویرایشگر عکس کامل و حرفه‌ای گوگل است که تقریبا تمام نیازهای شما را برای ویرایش عکس پاسخ می‌دهد. این اپلیکیشن کاملا رایگان است و شما را مجبور به پرداخت پول برای ابزارهای مختلف نمی‌کند. با استفاده از Snapseed می‌توانید از ۲۹ ابزار شامل رتوش عکس، قلم‌مو، HDR، چشم‌انداز، کراپ و حتی اضافه کردن متن به عکس استفاده کنید.

این اپلیکیشن قابلیت پردازش فایل‌های JPG و RAW دارد. می‌توانید ویرایش مدنظر خود را ذخیره کنید و برای تصاویر بعدی به کار ببرید. ابزار قلم‌موی Snapseed قابلیت انتخاب و پاک کردن فیلتر و ویرایش‌های دیگر از نقاط مختلف عکس دارد.

دانلود برای iOS


۱۹- اپلیکیشن شخصیت‌شناسی The Pattern

اپلیکیشن The Pattern

توسعه‌دهنده:‌ Pattern Home, Inc

دسته‌بندی:‌ سبک زندگی

امتیاز:‌ ۴٫۲

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

 

The Pattern که جزو اپ‌های ضروری روزانه‌ی گوگل انتخاب شده، دقیق‌ترین و پرجزئیات‌ترین برنامه‌ی شخصیت‌شناسی است که به شما کمک می‌کند خود و دیگران را بهتر درک و ارتباطات عمیق‌تری ایجاد کنید. این اپلیکیشن بینش منحصربه‌فرد و عمیقی از ویژگی‌های مختلف شخصیتی شما ارائه می‌دهد و شما را از چرخه‌های احساسی که ممکن است در هر برهه از زمان تجربه کنید، آگاه می‌کند.

در این اپلیکیشن می‌توانید اکانت شخصی بسازید ویژگی‌های شخصیتی خود را ذخیره کنید و به دیگران اجازه بدهید با ویژگی‌هایی که با شما شریک هستند، آشنا شوند. در The Pattern می‌توانید با افرادی که شخصیتی مشابه شما دارند، آشنا شوید و با آن‌ها ارتباط بگیرید.

دانلود برای iOS


۲۰- اپلیکیشن اسکنر Tiny Scanner

اپلیکیشن Tiny Scanner

توسعه‌دهنده:‌ Beesoft Apps

دسته‌بندی:‌ کسب‌و‌کار

امتیاز:‌ ۴٫۷

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

با Tiny Scanner گوشی موبایل خود را به اسکنر قابل ‌حمل تبدیل کنید. این اپلیکیشن می‌تواند اسناد، عکس‌ها، رسیدها، گزارش‌ها و تقریبا هر فایل دیگری را اسکن و به‌صورت پی‌دی‌اف یا عکس ذخیره کند. Tiny Scanner سرعت اجرای بالایی دارد و طراحی ساده و زیبای آن برای گوشی و تبلت مناسب است. بعد از اسکن فایل‌ها می‌توانید آن‌ها را داخل پوشه‌هایی در اپلیکیشن مرتب کنید یا به روش‌های مختلف از جمله ایمیل، دراپ‌باکس، گوگل‌درایو یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، منتقل کنید.

Tiny Scanner قابلیت اسکن رنگی، سیاه و سفید و خاکستری دارد. این اپلیکیشن گوشه‌های کاغذ را به‌طور خودکار شناسایی می‌کند، نویسه‌خوان نوری (OCR) آن از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و از هوش مصنوعی بهره می‌برد.

دانلود برای iOS


۲۱- اپلیکیشن Google Assistant

اپلیکیشن Google Assistant

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۰

قیمت:‌ رایگان

با Google Assistant می‌توانید تنها به کمک صدا و بدون نیاز به استفاده از دست، کارهای روزانه‌ی خود را انجام بدهید. بعد از نصب این اپلیکیشن رایگان و با گفتن «Hey Google»، می‌‎توانید انجام کارهای خود را به گوگل بسپارید. مثلا می‌توانید پخش آهنگ یا ویدئوی خاصی را درخواست کنید یا از Google Assistant بخواهید به‌جای شما تماس بگیرد، پیام یا ایمیل بفرستد. اگر  پشت فرمان هستید، می‌توانید با گفتن «Hey Google»، آدرس مغازه‌ها، رستوران‌ها و اطلاعات مربوط به ترافیک و مسیریابی را از این اپلیکیشن بپرسید.

به کمک Google Assistant می‌توانید برنامه‌های خود را در تقویم مرتب یا برای انجام کارهای خود، زنگ هشدار یادآوری تنظیم کنید. اگر گوشی اندرویدی شما به‌طور پیش‌فرض به این اپلیکیشن مجهز نیست، نصب آن به‌شدت توصیه می‌شود.

دانلود برای iOS


۲۲- اپلیکیشن کیبورد Chrooma

اپلیکیشن chroma

توسعه‌دهنده:‌ Loopsie SRL

دسته‌بندی:‌ شخصی‌سازی

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

اگر از کیبورد پیش‌فرض گوشی خود خسته شده‌اید و دوست دارید به محیط تایپ، رنگ و انرژی بیشتری اضافه کنید، Chrooma Keyboard گزینه‌ی بسیار مناسبی است. این کیبورد سبک و در عین حال شامل قابلیت‌ها و ویژگی‌ها بسیاری از جمله پشتیبانی از مجموعه ایموجی‌های اندروید و آی‌اواس است. هوش مصنوعی بسیار قدرتمند این کیبورد پیش‌‎بینی متنی بهتری از کیبوردهای پیش‌فرض ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن از ژست‌های حرکتی مختلفی برای پاک کردن سریع، انتخاب متن و … پشتیبانی می‌کند و قابلیت شخصی‌سازی فوق‌العاده‌ای دارد. با Chrooma Keyboard می‌توانید بدون تغییر کیبورد، هم‌زمان به چند زبان مختلف تایپ کنید.

دانلود برای iOS


۲۳- اپلیکیشن مدیریت فایل Simple File Manager Pro

اپلیکیشن Simple File Manager Pro

توسعه‌دهنده:‌ Simple Mobile Tools

دسته‌بندی:‌ ابزار

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ ۱٫۰۹ دلار

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که فایل‌های زیادی در گوشی خود دانلود می‌کنند، بدون شک برای مرتب نگه داشتن آن‌ها به اپلیکیشنی مانند Simple File Manager Pro نیاز خواهید داشت. این اپلیکیشن مدیریت فایل قابلیت فشرده‌سازی، انتقال و تغییر فرمت پرونده‌های رسانه‌ای را با چند کلیک ساده ممکن می‌کند. این اپلیکیشن همچنین تمام ویژگی‌های اصلی مدیریت پرونده و پوشه از جمله شخصی‌سازی پوشه‌ی اصلی و انتخاب پوشه‌های مورد علاقه برای دسترسی سریع را دارد.

با Simple File Manager Pro می‌توانید از فولدرها با رمز عبور محافظت کنید، با فشرده‌سازی فایل‌ها فضای ذخیره‌ی گوشی خود را آزاد کنید و برای دسترسی سریع به آیتم‌های مورد علاقه‌ی خود، میانبر ایجاد کنید. این اپلیکیشن از ابزار ساده‌ای برای خواندن ویرایش و پرینت فایل بهره می‌برد.

دانلود برای iOS


۲۴- اپلیکیشن  ساخت والپیپر متحرک KLWP

اپلیکیشن Kustom wallpaper

توسعه‌دهنده:‌ Kustom Industries

دسته‌بندی:‌ شخصی‌سازی

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

به کمک اپلیکیشن ساخت والپیپر متحرک Kustom می‌توانید لانچر اندروید خود را منحصربه‌فرد کنید. این اپلیکیشن یکی از بهترین ابزارها برای ساخت والپیپر متحرک است و ویرایشگر آن به شما امکان می‌دهد هر طرحی که دوست داشتید و هر داده‌ای که نیاز داشتید، به همراه تصاوير متحرک طراحی کنید. این اپلیکیشن کاری مشابه ابزار سفارشی‌‎سازی دسکتاپ ویندوزی Rainmeter و Conky روی اندروید انجام می‌دهد.

با استفاده از Kustom می‌توانید ساعت‌های سفارشی دیجیتال و آنالوگ، الگوهای متحرک، پس‌زمینه‌ی نقشه به‌صورت زنده، ابزارک آب‌وهوا والپیپر متنی، پردازنده/حافظه‌سنج پیچیده، تصاویر متغیر، جلوه‌های ژیروسکوپی، داده‌های نجومی و موارد بسیار دیگری بسازید و در گوشی اندروید خود نمایش بدهید.

نسخه‌ی پولی این اپلیکیشن به قیمت ۵٫۹۹ دلار در گوگل‌پلی موجود است.

دانلود برای iOS


۲۵- اپلیکیشن پیام‌رسان Discord

اپلیکیشن  discord

توسعه‌دهنده:‌ Discord Inc

دسته‌بندی:‌ ارتباطات

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Discord در اصل برای گیمرها طراحی شده است؛ اما به لطف یکپارچه‌سازی و سهولت استفاده از آن، افراد بیشتری به این پیام‌رسان روی آورده‌اند. در Discord می‌توانید به‌راحتی انجمنی از کاربران بسازید، قوانین آن را وضع کنید، برای اعضا نقش‌های مشخص تعیین کنید و برای عضوگیری، لینک دعوت بفرستید. این اپلیکیشن از پیام‌های متنی، صوتی و ویدئویی پشتیبانی می‌کند و فضای مناسبی برای کلوب‌های مدرسه، گروه‌های بازی یا حتی انجمن‌های هنری در سراسر جهان فراهم می‌آورد.

اگر اهل گیمینگ باشید، در Discord می‌توانید استریم بازی دوستان خود را تماشا کنید؛ یا اگر هنرمند هستید، به کمک قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه‌ی نمایش، اعضای گروه را به تماشای هنرنمایی خود دعوت کنید.

دانلود برای iOS


۲۶- اپلیکیشن خبرخوان Feedly

اپلیکیشن Feedly

توسعه‌دهنده:‌ Feedly Team

دسته‌بندی:‌ اخبار و مجلات

امتیاز:‌ ۴٫۲

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Feedly یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای کسانی است که می‌خواهند اپلیکیشن اخبار دقیقا متناسب با علایق خود داشته باشند. این اپلیکیشن سازماندهی منابع خبری مورد علاقه‌ی کاربر را به کمک RSS آسان می‌کند و در عین حال، می‌تواند با اپلیکیشن‌های دیگری مانند IFTTT و Zapier کار کند. در بخش Discover این اپلیکیشن، می‌توانید دسته‌بندی‌های مختلف اخبار را مرور کنید تا از موضوعاتی که معمولا از چشم شما پنهان می‌ماند، مطلع شوید.

Feedly به بیش از ۴۰ میلیون منبع خبری متصل است و به کاربر امکان می‌دهد به مجموعه‌ی بزرگی از بلاگ‌ها، موضوعات جدید و محبوب، اخبار مربوط به برندها و شرکت‌ها دسترسی داشته باشد.

دانلود برای iOS


۲۷- اپلیکیشن کتابخوان +Moon

اپلیکیشن moon reader

توسعه‌دهنده:‌ +Moon

دسته‌بندی:‌ کتاب‌ها و منابع

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

 

برخی کتابخوان‌های الکترونیکی فقط به شما اجازه می‌دهند کتاب‌هایی که مستقیما ازطریق اپلیکیشن آن‌ها خریداری کرده‌اید و آن هم فقط در یک فرمت، دانلود و مطالعه کنید؛ اما Moon+ Reader این‌طور نیست. این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن‌های کتابخوان موجود در گوگل پلی است که از بیش از ۱۰ فرمت مختلف از جمله EPUB ،HTML و PDF پشتیبانی می‌کند. در این اپلیکیشن دسترسی به هزاران کتاب رایگان ممکن است. هنگام مطالعه‌ی کتاب می‌توانید بخش‌هایی از متن را با رنگ‌های متنوع و جذاب هایلایت کنید یادداشت‌برداری کنید یا از فرهنگ ‌لغت استفاده کنید.

نسخه‌ی پولی این اپلیکیشن به قیمت ۶٫۹۹ دلار در گوگل‌پلی موجود است.

دانلود برای iOS


۲۸- اپلیکیشن پادکست Castbox

اپلیکیشن castbox

توسعه‌دهنده:‌ Castbox.FM – Radio & Podcast & AudioBooks

دسته‌بندی:‌ موسیقی و صدا

امتیاز:‌ ۴٫۷

قیمت:‌ رایگان

اگر به گوش دادن به پادکست علاقه‌مند هستید، Castbox یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای این منظور است. به لطف ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند Zen Mode و Listening Time، این اپلیکیشن کمی از سایر پخش‌کننده‌های پادکست متفاوت است. حالت ذن امکان استفاده از Castbox را برای جلسات مدیتیشن فراهم می‌کند، درحالی‌که Listening Time مرور کوتاهی از پادکست‌های مورد علاقه‌ی شما و مدت زمانی‌که برای گوش دادن به آن‌ها صرف می‌‎کنید، ارائه می‌دهد. Castbox همچنین دارای انجمنی است که امکان ارتباط گرفتن با شنوندگانی که سلیقه‌ی پادکستی مشابهی با شما دارند را فراهم می‌کند.

دانلود برای iOS


۲۹- اپلیکیشن بازی‌سازی تسک Habitica

اپلیکیشن habitica

توسعه‌دهنده:‌ HabitRPG, Inc

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Habitica از رویکردی منحصربه‌فرد برای خلق عادت استفاده می‌کند و آن هم تبدیل عادت به بازی است! هنگام کار با این اپلیکیشن انگار درحال بازی نقش‌آفرینی هستید: عادات، اهداف روزانه و فهرست کارهایی که باید انجام بدهید را به سبک مأموریت‌های روزانه در بازی انجام دهید و با پیشروی در این «بازی»، قابلیت‌ها و آیتم‌هایی مانند زره، حیوانات خانگی، مهارت‌ها و حتی مأموریت‌های جدیدی را باز کنید!

در Habitica می‌توانید با دوستان خود با هیولاها مبارزه کنید و از طلایی که در بازی به دست می‌آورید برای خرید تجهیزات یا تماشای قسمتی از برنامه‌ی تلویزیونی مورد علاقه‌ی خود استفاده کنید. این اپلیکیشن انعطاف‌پذیر، اجتماعی و سرگرم‌کننده، بهترین راه برای ایجاد انگیزه برای انجام هر کاری است.

دانلود برای iOS


۳۰- اپلیکیشن اندازه‌گیری کالری MyFitnessPal

اپلیکیشن calorie counter

توسعه‌دهنده:‌ MyFitnessPal, Inc

دسته‌بندی:‌ سلامت و تناسب اندام

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

شاید بزرگ‌ترین مانع سر راه کاهش وزن، میزان مصرف مواد غذایی باشد. MyFitnessPal این کار را برای شما آسان می‌کند: به کمک این اپلیکیشن می‌توانید غذاهایی که می‌خورید در پایگاه داده‌ای با بیش از ۶ میلیون آیتم، به سرعت جست‌وجو و پیدا کنید. کافی است وزن مدنظر خود را تعیین کنید تا اپلیکیشن محاسبه کند روزانه چه مقدار کالری برای رسیدن به وزن دلخواه خود مصرف کنید.

دانلود برای iOS


۳۱- اپلیکیشن محاسبه و بانک اطلاعات WolframAlpha

اپلیکیشن WolframAlpha

توسعه‌دهنده:‌ Wolfram Group

دسته‌بندی:‌ کتاب‌ها و منابع

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ ۲٫۹۹ دلار

اگر قبلا برای پیدا کردن جواب سؤال یا حل مسائل مختلف و انجام تحقیق سراغ ویکی‌پدیا می‌رفتید، حالا می‌توانید از WolframAlpha کمک بگیرید. این اپلیکیشن تقریبا در مورد هر چیزی که می‌خواهید بدانید، جواب و حتی محاسبات «فوری» ارائه می‌دهد. دسته‌بندی موضوعات موجود در WolframAlpha از ریاضیات پایه گرفته تا فیزیک کوانتوم و حتی زمین‌شناسی را شامل می‌شود.

دانلود برای iOS


۳۲- اپلیکیشن مدیریت ایمیل Spark Email

اپلیکیشن spark email

توسعه‌دهنده:‌ Readdle Inc

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۶

قیمت:‌ رایگان

اگر اینباکس ایمیل شما پر از اسپم شده و دیدن ایمیل‌های مهم را سخت کرده است، اپلیکیشن Spark Email روش خوبی برای حل این معضل است. این اپلیکیشن با اولویت‌بندی هوشمند، مهم‌ترین ایمیل‌ها را به شما نشان خواهد داد. ابزارهای پیشرفته‌ی موجود در این اپلیکیشن نظیر تعیین زمان برای فرستادن ایمیل یادآوری فرستادن ایمیل، جستجوی پیشرفته و قابلیت Undo Send، اپلیکیشن Spark Mail را به یکی از بهترین‌های اندروید در حوزه‌ی مدیریت ایمیل تبدیل کرده است.

Spark Email از چندین اکانت ایمیلی مختلف در جیمیل، ‌AOL، هاتمیل، MSN یاهو، آیکلود، Microsoft Outlook و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

دانلود برای iOS


۳۳- اپلیکیشن ذخیره‌سازی Microsoft OneDrive

اپلیکیشن one drive

توسعه‌دهنده:‌ Microsoft Corporation

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

با ساخت اکانت در Microsoft OneDrive می‌توانید از ۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری به‌طور رایگان استفاده کنید؛ اگر اشتراک Office 365 داشته باشید، این فضا تا یک ترابایت ارتقا می‌یابد. این اپلیکیشن برای بکاپ گرفتن از همه‌ی اسناد، صفحات گسترده و حتی عکس‌های شما گزینه‌ی بسیار مناسبی است. کافی است گزینه‌ی Camera Upload را فعال کنید تا از عکس‌های گرفته‌شده با دستگاه اندرویدی خود به‌طور خودکار بکاپ گرفته شود.

Microsoft OneDrive قابلیت اسکن فایل ویرایش PDF و رمزنگاری پوشه‌ها را دارد.

دانلود برای iOS


۳۴- اپلیکیشن ساخت و اشتراک اسناد Google Docs

اپلیکیشن google docs

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان

گوگل داکس به‌راحتی امکان تولید و ویرایش اسناد متنی را در هر زمان و هر مکان فراهم می‌کند، چون اسناد به‌جای ذخیره درحافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه، ازطریق سرویس ابری در دسترس خواهد بود. قابلیت ذخیره‌ی آنلاین اسناد متنی درواقع یکی از بهترین قابلیت‌های گوگل داکس است، چون دیگر لازم نیست نگران از دست دادن فایل‌های ذخیره‌نشده یا  دسترسی نداشتن به فایل‌هایی باشید که در کامپیوتر خانه یا محل کار جا مانده است.

گوگل داکس امکان اشتراک‌گذاری اسناد با کاربران دیگر دارد. در محیط گوگل داکس می‌توانید به‌صورت آفلاین کار کنید و از بسیاری از قابلیت‌های مایکروسافت ورد در آن لذت ببرید.

دانلود برای iOS


۳۵- اپلیکیشن ضبط صدا Smart Recorder

اپلیکیشن smart recorder

توسعه‌دهنده:‌ SmartMob

دسته‌بندی:‌ موسیقی و صدا

امتیاز:‌ ۴٫۶

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

اگر دنبال ضبط‌کننده صدایی می گردید که صدا را با وضوح بالا ضبط کند، Smart Recorder یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید موجود در پلی‌استور برای این منظور است. این اپلیکیشن صدا را با بالاترین کیفیت صوتی ممکن ضبط می‌کند و بدون نیاز به جلو زندن، بخش‌های خالی فایل‌های ضبط‌شده را  اسکیپ می‌کند.

بعد از ضبط کردن، فایل‌های صوتی در رابطی مرتب و مطمئن ذخیره می‌شوند تا بعدا با خیال راحت بتوانید عنوان آن‌ها را ویرایش کنید یا به آن‌ها یادداشت اضافه کنید.

دانلود برای iOS


۳۶- اپلیکیشن دسترسی از راه دور و انتقال فایل AirDroid

اپلیکیشن airdroid

توسعه‌دهنده:‌ SAND STUDIO

دسته‌بندی:‌ ابزار

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

AirDroid از پس همه‌ی کارهایی که فرد نیاز دارد هنگام همگام‌سازی تلفن با کامپیوتر انجام دهد، برمی‌آید. پس از راه‌اندازی، کاربران می‌توانند فایل‌ها را انتقال بدهند، پیامک‌ها و فهرست مخاطبان را مدیریت کنند و حتی ازطریق کامپیوتر تماس بگیرند یا به تماس‌ها پاسخ بدهند.

این اپلیکیشن بسیار کاربردی قابلیت دسترسی از راه دور دارد تا اگر گوشی موبایل‌تان در اتاق دیگری بود، بتوانید ازطریق کامپیوتر به آن دسترسی داشته باشید و مثلا نوتیفیکشن پیام‌ها را چک یا دوربین گوشی خود را فعال کنید.

دانلود برای iOS


۳۷- اپلیکیشن پیام‌رسان و تماس صوتی/تصویری Skype

اپلیکیشن skype

توسعه‌دهنده:‌ Skype

دسته‌بندی:‌ ارتباط

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان

Skype بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری است که طی سال‌های گذشته بارها به‌روزرسانی و نزدیک به ۱۱ میلیون بار دانلود شده است. قابلیت تماس صوتی و تصویری، پیام‌رسانی هوشمند و حتی ارسال پیامک با Skype امکان‌پذیر است. به‌علاوه، سازگاری بیناپلتفرمی این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‌دهد تا هم با گوشی موبایل و هم ازطریق کامپیوتر، از تمام قابلیت‌های آن استفاده کنند.

دانلود برای iOS


۳۸- اپلیکیشن آشپزی و تقویم وعده‌های غذایی Whisk

اپلیکیشن whisk

توسعه‌دهنده:‌ whisk.com

دسته‌بندی:‌ غذا و نوشیدنی

امتیاز:‌ ۴٫۹

قیمت:‌ رایگان

Whisk که جزو اپ‌های ضروری روزانه‌ی گوگل انتخاب شده است، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در پلی‌استور برای افرادی است که عاشق آشپزی هستند. به کمک Whisk می‌توانید هر دستور آشپزی که در اینترنت پیدا کردید به این اپلیکشن اضافه و کتاب آشپزی مخصوص خود را ایجاد کنید.

از هر وب‌سایت یا اپلیکیشن مورد علاقه‌ی خود دستورهای آشپزی را بیرون بکشید، مواد لازم را جایگزین کنید، مقادیر را تغییر بدهید یا اگر دوست داشتید، تنها فرمت نوشته شدن دستورها آشپزی را مطابق سلیقه‌ی خود عوض کنید. با این اپلیکیشن دیگر نیازی به حفظ دستورها آشپزی یا نوشتن آن‌ها روی کاغذ نیست.

به‌علاوه، Whisk قابلیت ایجاد تقویم وعده‌های غذایی و فهرست خرید دارد که می‌توان آن را با دیگر اعضای خانواده به اشتراک گذاشت.

دانلود برای iOS


۳۹- اپلیکیشن مدیریت ایمیل Blue Mail

اپلیکیشن blue mail

توسعه‌دهنده:‌ Blix Inc

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۶

قیمت:‌ رایگان

Blue Mail ایمن، رایگان با طراحی بسیار زیبا و تجربه‌ی کاربری هوشمند و ظریف و قادر به مدیریت تعداد نامحدودی از حساب‌های ایمیلی از سرویس‌دهندگان مختلف، از جمله جیمیل، آگوست‌لوک، هات‌میل و یاهو است.

Blue Mail از قابلیت هوشمندسازی نوتیفیکشن‌ها و ارسال ایمیل‌های گروهی بهره می‌برد و در عین حال، امکان شخصی‌سازی در چندین حساب ایمیل را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن با وجود رایگان بودن، بدون تبلیغات است و جایگزینی مناسب برای اپلیکیشن پیش‌فرض گوشی شما محسوب می‌شود.

دانلود برای iOS


۴۰- اپلیکیشن یادگیری Socratic

اپلیکیشن socrates

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC

دسته‌بندی:‌ آموزش

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان

اپلیکیشن یادگیری Socratic با پشتیبانی از هوش مصنوعی گوگل، به شما کمک می‌کند دروس مدرسه‌ی خود را در سطوح دبیرستان و دانشگاه بهتر درک کنید. کافی است از این اپلیکیشن سؤالی بپرسید تا بهترین منابع آنلاین را برای یادگیری این مفاهیم برای شما پیدا کند. Socratic از بیشتر دروس دبیرستان شامل جبر، هندسه، مثلثات، زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، تاریخ و ادبیات پشتیبانی می‌کند.

این اپلیکیشن با همکاری معلمان و متخصصان در مورد هر موضوع، توضیحات بصری به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید به‌راحتی روش‌های حل مسئله را بیاموزید.

دانلود برای iOS


۴۱- اپلیکیشن خواب ‌آرام Loóna

اپلیکیشن loona

توسعه‌دهنده:‌ Loona Inc

دسته‌بندی:‌ سلامت و تناسب اندام

امتیاز:‌ ۳٫۶

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Loóna که توسط گوگل بهترین اپلیکیشن ۲۰۲۰ انتخاب شده، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در پلی‌استور برای افرادی است که می‌خواهند بعد از پشت سر گذاشتن روزی پراسترس و طاقت‌فرسا، خواب آرامی داشته باشند.

این اپلیکیشن هر شب با برنامه‌ای متشکل از فعالیت‌های تن‌آرامی، داستان‌گویی و صداهای آرامش‌بخش، افکار استرس‌زا و ناراحت‎کننده را از شما می‌گیرد و حس و حال شما را برای تجربه‌ی خوابی آرام آماده می‌کند.

دانلود برای iOS


۴۲- اپلیکیشن ویراش ویدئو CapCut

اپلیکیشن capcut

توسعه‌دهنده:‌ Bytedance Pte. Ltd

دسته‌بندی:‌ پخش و ویرایش ویدئو

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان

CapCut که از دید کاربران بهترین اپلیکیشن ۲۰۲۰ انتخاب شده، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای ویرایش ویدئو است. استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان است و از تمامی ابزارهای مهم ویرایش مانند برش، معکوس کردن، تغییر سرعت و همچنین از مجموعه‌ی متنوعی از فیلترها و افکت‌های زیباسازی بهره می‌برد.

CapCut  دارای کتابخانه‌ی موسیقی بزرگی است و به شما این امکان را می‌دهد تا از استیکر و فونت‌های مختلف آن روی ویدئوی خود استفاده کنید.

دانلود برای iOS


۴۳- اپلیکیشن نقاشی دیجیتال Tayasui Sketches

اپلیکیشن tayasui

توسعه‌دهنده:‌ Tayasui

دسته‌بندی:‌ هنر و طراحی

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

اگر به نقاشی دیجیتال علاقه‌مند هستید، Tayasui Sketches یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای کشیدن طرح‌های زیبا و چشم‌نواز است. Tayasui Sketches دارای یکی از زیباترین مجموعه‌های براش در بین اپلیکیشن‌های مشابه اندروید است و از ابزارهای بسیار واقع‌گرایانه، کارکردهای پیشرفته و رابط مینیمالیستی و بسیار قابل ‌فهمی بهره می‌برد.

نسخه‌ی حرفه‌ای این اپلیکیشن چندین ابزار کاربردی و ویژگی‌های اضافه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. براش‌های مخصوص طراحی آبرنگ Tayasui Sketches یکی از بهترین ابزارها برای طراحی آبرنگ است. این اپلیکیشن قابلیت اضافه کردن و کار با لایه‌های متعدد نیز دارد.

دانلود برای iOS


۴۴- اپلیکیشن ضبط موسیقی Dolby On

اپلیکیشن dolby on

توسعه‌دهنده:‌ Dolby Laboratories Inc

دسته‌بندی:‌ موسیقی و صدا

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان

Dolby On از شرکت دالبی، به شما این امکان را می‌دهد تا گوشی هوشمند خود را به ابزاری قدرتمند برای ضبط موسیقی تبدیل کنید. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید با کیفیتی شگفت‌انگیز آهنگ، صدا، آلات موسیقی، پادکست، تمرین پیش از اجرا، ایده، لیریکس، بیت و … را ضبط کنید.

این اپلیکیشن کاملا رایگان است و از جدیدترین تکنولوژی دالبی بهره می‌برد. با Dolby On می‌توانید به‌راحتی و به‌طور زنده موسیقی و ویدئو ضبط کنید و از مجموعه‌ای از افکت‌های‌ استودیویی خودکار از جمله کاهش نویز، صوت سه‌بعدی، اکوالایزر و موارد دیگر بهره ببرید.

دانلود برای iOS


۴۵- اپلیکیشن شخصیت‌سازی Intellect

اپلیکیشن intellect

توسعه‌دهنده:‌ The Intellect Company

دسته‌بندی:‌ سلامت و تناسب اندام

امتیاز:‌ ۴٫۸

قیمت:‌ رایگان

Intellect شکل جدیدی از تمرینات روانشناختی است که توسط تیمی از روانشناسان برجسته و متخصصان رفتاری جهان طراحی شده است. این اپلیکیشن شامل جلسات سریع و بسیار کوتاه است که کمک کند به سمت شخصیتی که می‌خواهید داشته باشید، پیش بروید.

به کمک این اپلیکیشن می‌توانید بر چالش‌هایی مانند اهمال‌، اعتماد به نفس پایین و اضطراب غلبه کنید؛ یا شخصیت خود را طوری بسازید که قاطع‌تر، اجتماعی‌تر و با اعتماد به نفس بیشتری در جمع ظاهر شوید. Intellect با روش علمی اثبات‌شده به شما کمک می‌کند با مقابله با ریشه‌ی روانشناسی خود، زندگی شخصی، اجتماعی یا کاری خود را از نو بسازید.

دانلود برای iOS


۴۶- اپلیکیشن تمرین تنفسی Calmaria

اپلیکیشن calmari

توسعه‌دهنده:‌ ABDZ

دسته‌بندی:‌ سلامت و تناسب اندام

امتیاز:‌ ۴٫۱

قیمت:‌ رایگان

Calmaria که جزو اپ‌های ضروری روزانه‌ی گوگل انتخاب شده، ابزاری برای انجام تمرینات تنفسی است. مزیت این اپلیکیشن سادگی بی‌نظیر آن است. تنها با فشار آیکون خورشید در وسط صفحه‌ی نمایشگر می‌توانید تمرینات تنفسی خود را برای غلبه بر استرس و اضطراب شروع کنید.

هر جلسه‌ی این تمرین شامل چهار ثانیه‌ نفس را در ریه فرو بردن، هفت ثانیه نفس را در سینه حبس کردن و هشت ثانیه بازدم و چهار بار تکرار  این مراحل است. این اپلیکیشن کاملا رایگان است و هیچ تبلیغ یا خرید درون برنامه‌ای ندارد. هدف Calmaria این است که حس و حال شما را بهتر کند.

دانلود برای iOS


۴۷- اپلیکیشن مدیریت زمان پومودورو Focus To-Do

اپلیکیشن focus

توسعه‌دهنده:‌ SuperElement Soft

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۶

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Focus To-Do یکی از بهترین اپلیکیشن‌های برنامه‎‌ریزی و مدیریت کارها و ترکیبی از تکنیک مدیریت زمان پومودورو و مدیریت تسک است. این اپلیکیشن با تکیه بر روشی کاملا علمی انگیزه‌ی شما را برای انجام و به اتمام رساندن کارهای روزانه‌ بالا می‌برد.

این اپلیکیشن ابزاری برای مدیریت زمان و فهرستی از کارهای روزانه است و به شما این امکان را می‌دهد تا تسک‌های خود را فهرست کنید، تایمر را برای انجام کار یا مطالعه فعال کنید، برای تسک‌های مهم یادآوری مشخص کنید و زمانی را که برای کار صرف می‌کنید، بررسی کنید.

طرز کار تکنیک پومودورو:

۱- کاری که می‌خواهید انجام بدهید، انتخاب کنید.

۲- برای آن ۲۵ دقیقه وقت تعیین و شروع به کار کنید.

۳- با به صدا در آمدن تایمر پومودورو، ۵ دقیقه استراحت کنید.

دانلود برای iOS


۴۸- اپلیکیشن مرورگر Vivaldi

 اپلیکیشن Vivaldi 

توسعه‌دهنده:‌ Vivaldi Technologies

دسته‌بندی:‌ ارتباطات

امتیاز:‌ ۴٫۱

قیمت:‌ رایگان

مرورگر Vivaldi، سریع، امن و با قابلیت مسدودسازی تبلیغات است و حتی به شما این امکان را می‌دهد تا درون خود این اپلیکیشن یادداشت‌برداری کنید و از صفحات وب اسکرین‌شات‌های تمام قد بگیرید.

یکی از ویژگی‌های جالب این مرورگر، طراحی نوارابزار مخصوص تب‎‌های بازشده به سبک دسکتاپ است. با این مرورگر دیگر نگران فراموش کردن تب‌های بازشده‎‌ی خود نباشید، چون می‌توانید تمام آن‌ها را ببینید.

دانلود برای iOS


۴۹- اپلیکیشن پیام‌رسان کاری Microsoft Teams

اپلیکیشن teams

توسعه‌دهنده:‌ Microsoft Corporation

دسته‌بندی:‌ کسب‌و‌کار

امتیاز:‌ ۴٫۲

قیمت:‌ رایگان

پیام‌رسان کاری Microsoft Teams یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین اعضای تیم کاری است. در این اپلیکیشن هرچه تیم به آن نیاز دارد وجود دارد: چت خصوصی یا گروهی و مکالمات رشته‌ای، جلسات و کنفرانس‌های ویدئویی، تماس صوتی، همکاری محتوایی به کمک اپلیکیشن‌های Microsoft 365 و توانایی ایجاد و تلفیق برنامه‌ها و گردش کارهایی که کسب‌و‌کار شما به آن‌ها وابسته است.

در کنار استفاده از Microsoft Teams برای موارد کاری، می‌توانید از این اپلیکیشن برای کارهای شخصی از جمله چت با دوستان و خانواده، به اشتراک‌گذاری فهرست خرید، کارهای روزانه، فرستادن موقعیت مکانی خود یا هماهنگی رویدادها با اعضای خانواده و دوستان استفاده کنید.

دانلود برای iOS


۵۰- اپلیکیشن سخنرانی‌های TED

اپلیکیشن ted

توسعه‌دهنده:‌ TED Conferences LLC

دسته‌بندی:‌ آموزش

امتیاز:‌ ۴٫۶

قیمت:‌ رایگان

TED شامل بیش از ۳ هزار سخنرانی‌ از افراد برجسته در زمینه‌‌های آموزشی، پزشکی، علمی، فناوری، کسب‌و‌کار و … است که گوش دادن به آن‌ها می‌تواند مسیر زندگی شما را تغییر بدهد و الهام‌بخش و مشوق شما برای رسیدن به اهدافتان باشد. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تمام سخنرانی‌های موجود در کتابخانه‌ی TED را همراه ‌با زیرنویس تماشا یا روی گوشی خود دانلود کنید.

همچنین می‌توانید به پادکست تحسین‌شده‌ی TED Radio Hour، تولید مشترک NPR و TED یا پادکست جدید TED به نام Sincerely, X گوش بدهید که در آن افراد به‌طور ناشناس ایده‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.

دانلود برای iOS


۵۱- اپلیکیشن ذخیره محتوا Pocket

اپلیکیشن pocket

توسعه‌دهنده:‌ Read It Later

دسته‌بندی:‌ اخبار و مجلات

امتیاز:‌ ۴٫۷

قیمت:‌ رایگان

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید، Pocket است که برای ذخیره کردن محتوایی که در طول روز با آن روبه‌رو می شوید، به کار می‌آید. یکی از مزیت‌های Pocket مرتب‌سازی محتوا براساس علاقه‌مندی شما است. جدیدترین داستان‌ها، مقالات، اخبار و فیلم‌ها را از هر دستگاه، ناشر یا برنامه‌ای در Pocket ذخیره کنید و آن‌ها را هر زمانی‌که راحت بودید، بخوانید.

دانلود برای iOS


۵۱- اپلیکیشن مدیریت پروژه Asana

اپلیکیشن asana

توسعه‌دهنده:‌ Asana, Inc

دسته‌بندی:‌ کسب‌و‌کار

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان

اگر مشغول پروژه‌ای دورکار هستید بدون شک برای ایجاد هماهنگی بین اعضای مختلف تیم به برنامه‌ای نیاز دارید تا تسک‌های مختلف را تعریف، افراد مسئول هر تسک را مشخص و روند پیشرفت پروژه را در لحظه کنترل و ارزیابی کند. اپلیکیشن Asana که نسخه‌ی تحت وب آن نیز موجود است، دقیقا برای همین کار توسعه یافته است. Asana قابلیت ادغام با اپلیکیشن‌های دیگر مانند Slack, Salesforce, Microsoft Outlook دارد.

دانلود برای iOS


۵۲- اپلیکیشن Google Translate

اپلیکیشن google translate

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC

دسته‌بندی:‌ ابزار

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان

Google Translate احتمالا نیاز به معرفی ندارد. با داشتن این اپلیکیشن روی گوشی موبایل خود می‌توانید هر متنی را به ۱۰۳ زبان دنیا ترجمه کنید. این اپلیکیشن بدون اتصال به اینترنت می‌تواند ترجمه‌ی ۵۹ زبان را پوشش بدهد. با عکس گرفتن از متن یا استفاده از عکس‌های موجود در گالری می‌توانید ترجمه‌ی آن را به ۸۸ زبان دنیا بلافاصله در گوشی خود داشته باشید.

دانلود برای iOS


۵۳- اپلیکیشن ایده‌پردازی Pinterest

اپلیکیشن pinterest

توسعه‌دهنده:‌ Pinterest

دسته‌بندی:‌ سبک زندگی

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان

اگر دنبال ایده برای تعیین مقصد سفر، طراحی داخلی، مد و لباس، نکات تناسب اندام، دستور پخت غذا یا سبک زندگی و هزار رویداد و مورد دیگر می‌گردید، Pinterest یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید موجود در گوگل‌پلی است که تمام نیازهای شما به کشف ایده‌های خلاقانه را برطرف می‌کند.

به کمک این اپلیکیشن میلیاردها ایده‌ی خلاقانه برای هر جنبه‌ای از زندگی خود را کشف کنید و آن‌ها را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

دانلود برای iOS


۵۴- اپلیکیشن برنامه‌ریزی رویداد Doodle

اپلیکیشن doodle

توسعه‌دهنده:‌ Doodle.com

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان

از Doodle می‌توانید برای تعیین بهترین زمان برای برگزاری هر نوع رویدادی از جمله مهمانی دوستانه، پیک‌نیک، جلسات کاری، کتاب‌خوانی و تمرینات ورزشی استفاده کنید. به کمک Doodle می‌توانید چندین تاریخ مناسب برگزاری رویداد را پیشنهاد بدهید و از شرکت‌کنندگان بخواهید تاریخ مدنظر خود را انتخاب کنند. استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان و بسیار آسان است و افراد برای شرکت در تعیین تاریخ رویداد نیازی به داشتن این اپلیکیشن ندارند!

دانلود برای iOS


۵۵- اپلیکیشن آنتی‌ویروس موبایل Kaspersky

اپلیکیشن kaspersky

توسعه‌دهنده:‌ Kaspersky Lab Switzerland

دسته‌بندی:‌ ابزار

امتیاز:‌ ۴٫۸

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید که برای هر دستگاه اندرویدی لازم است، اپلیکیشن آنتی‌ویروس موبایل Kaspersky است. این اپلیکیشن کاملا رایگان بوده و از آلودگی گوشی و تبلت شما به انواع بدافزار جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این قابلیت Find my phone این اپلیکیشن، دستگاه اندرویدی به سرقت‌رفته‌ی شما را ردیابی و آن را قفل می‌کند و اطلاعات شخصی شما را از دسترس سارقان دور نگه می‌دارد. همچنین می‌توانید برای پیام‌های شخصی و عکس‌های خود رمز بگذارید و هنگام خرید آنلاین، امنیت اطلاعات مالی خود را حفظ کنید.

دانلود برای iOS


۵۶- اپلیکیشن پر کردن و امضای پی‌دی‌اف Adobe Fill & Sign

اپلیکیشن adobe fill

توسعه‌دهنده:‌ Adobe

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان

Adobe Fill & Sign تمام مشکلات شما را برای پر کردن یا امضای PDF برطرف می‌کند. با داشتن این اپلیکیشن دیگر نیازی به تبدیل PDF به ورد و بعد دوباره به PDF نیستید. شما حتی می‌توانید از فرم کاغذی عکس بگیرید و آن را به کمک Adobe Fill & Sign روی گوشی یا تبلت خود پر، سپس به‌صورت الکترونیکی امضا و آنگاه ارسال کنید؛ به همین سادگی و بدون نیاز به سند فیزیکی، چاپ و فکس.

دانلود برای iOS


۵۷- اپلیکیشن پخش ویدئو و آهنگ VLC

اپلیکیشن vlc

توسعه‌دهنده:‌ Videolabs

دسته‌بندی:‌ پخش‌کننده و ویرایشگر ویدئو

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان

VLC یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای پخش هر نوع فرمت ویدئویی و صوتی است. درست مانند نسخه‌ی دسکتاپ این نرم‌افزار، می‌توانید ویدئو استریم کنید یا فایل‎‌های ISO دی‌وی‌دی پخش کنید. این اپلیکیشن دارای تمام قابلیت‌های لازم برای پخش موسیقی است، از تمام فرمت‌های صوتی پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت نمایش زیرنویس فیلم، کتابخانه‌ی اختصاصی موزیک و ویدئو، آکولایزر و فیلترهای مختلف است.

دانلود برای iOS


۵۸- اپلیکیشن خودکارسازی Tasker

اپلیکیشن tasker

توسعه‌دهنده:‌ joaomgcd

دسته‌بندی:‌ ابزار

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ ۳٫۴۹ دلار

با Tasker خود را یک بار و برای همیشه از کارهای تکراری و خسته‌کننده خلاص کنید و اجازه بدهید دستگاه اندرویدی شما مدیریت تمام این کارها را بر عهده بگیرد! Tasker براساس اپلیکیشنی که در حال استفاده از آن هستید، ساعت، موقعیت شما، شبکه‌ی وای‌فای، پیام‌ها و تماس‌های دریافت‌شده، آهنگ درحال پخش و بیش از ۱۳۰ حالت و رویداد مختلف، قادر است تسک‌های شما را به‌طور خودکار انجام دهد.

این اپلیکیشن می‌تواند به‌جای شما پیامک بفرستد، نوتیفیکیشن ایجاد کند، تنظیمات سیستم را تغییر بدهد، صدا را کم و زیاد کند یا اپلیکیشن‌های دیگر را باز کند. هر کاری که فکربکنید، Tasker احتمالا می‌تواند آن را به‌جای شما انجام بدهد.

دانلود برای iOS


۵۹- اپلیکیشن مرورگر Samsung

اپلیکیشن samsung browser

توسعه‌دهنده:‌ Samsung Electronics Co., Ltd

دسته‌بندی:‌ ارتباطات

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان

مرورگر سامسونگ بالاخره چند سال پیش وارد پلی‌استور شد و بدون شک تقریبا از هر مرورگر اندروید دیگری قوی‌تر است. این مرورگر علاوه بر قابلیت‌های حفظ حریم شخصی، به شما اجازه‌ی دانلود افزونه و اضافه کردن آن به مرورگر می‌دهد. استفاده از این مرورگر روی دستگاه‌های سامسونگ قابلیت‌های منحصربه‌فردی مانند ادغام با هدست‌واقعیت مجازی سامسونگ فراهم می‌کند.

دانلود برای iOS


۶۰- اپلیکیشن مدیریت فایل Files by Google

اپلیکیشن files by google

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC

دسته‌بندی:‌ ابزار

امتیاز:‌ ۴٫۶

قیمت:‌ رایگان

Files by Google ابزار قدرتمندی برای مدیریت فایل است و با پیشنهاد پاک کردن فایل‌هایی که به آن‌ها نیازی ندارید، کمک می‌کند فضای ذخیره‌سازی بیشتری روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید. جستجوی فایل‌های مدنظر شما در این اپلیکیشن به‌سرعت انجام می‌شود. همچنین می‌توانید به‌طور آفلاین و سریع فایل‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

دانلود برای iOS


۶۱- اپلیکیشن طراحی گرافیک و لوگو Canva

اپلیکیشن canva

توسعه‌دهنده:‌ Canva

دسته‌بندی:‌ هنر و طراحی

امتیاز:‌ ۴٫۷

قیمت:‌ رایگان

Canva یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید موجود در پلی‌استور است که به کمک آن می‌توانید به‌سادگی طرح‌های گرافیکی زیبا و حرفه‌ای بسازید ویدئو ویرایش کنید و بدون نیاز به مهارت و تجربه‌ی خاصی در طراحی، لوگوها و پوسترهای خیره‌کننده طراحی کنید. Canva همچنین قابلیت ساخت استوری برای اینستاگرام و کلاژ ویدئو دارد.

دانلود برای iOS


۶۲- اپلیکیشن مجموعه آیکون سفید Whicons

اپلیکیشن whicons

توسعه‌دهنده:‌ Randle

دسته‌بندی:‌ شخصی‌سازی

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Whicons مخصوص افرادی است که دوست دارند ظاهر رابط کاربری دستگاه اندرویدی خود را با آیکون‌های سفید رنگ تغییر دهند. برای استفاده از مجموعه‌ی ۵هزار‌ آیکونی این اپلیکیشن نیاز به لانچر دارید. این اپلیکیشن همچنین شامل والپیپرهای زیبا و آیکون دینامیک تقویم است که همواره تاریخ درست را نشان می‌دهد.

دانلود برای iOS


۶۳- ویجت تقویم Calendar Widget by Home Agenda

اپلیکیشن calendar widget

توسعه‌دهنده:‌ Francisco Franco

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۳٫۹

قیمت:‌ ۲٫۴۹ دلار

Calendar Widget by Home Agenda که در فهرست بهترین اپلیکیشن‌های اندروید ۲۰۱۸ قرار گرفته بود، ویجت تقویم حرفه‌ای با امکانات بسیار است که ظاهری بسیار چشم‌نواز و مینیمال دارد. به کمک این ویجت می‌توانید تم سفارشی خود را طراحی کنید یا یکی از تم‌های به اشتراک گذاشته‌شده توسط کاربران دیگر را دانلود کنید.

این ویجت شامل قابلیت‌های بسیاری مانند نمایش رویدادها، نمایش دمای هوا،‌ امکان تنظیم پس‎‌زمینه‌ی دلخواه برای رویدادها و تتنظیم رنگ، شفافیت، عنوان، اندازه و رنگ متن نوار ابزار است. این ویجت با انواع لانچرهای شناخته‌شده سازگار است.

دانلود برای iOS


۶۴- اپلیکیشن مدیریت رمز عبور Enpass

اپلیکیشن enpass

توسعه‌دهنده:‌ Enpass Technologies Inc

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۱

قیمت:‌ رایگان

دیگر از رمز عبور یکسان برای ثبت ‌نام و ورود به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف استفاده نکنید. با Enpass می‌توانید حتی بدون اتصال به اینترنت، رمز عبورهای قدرتمند ایجاد کنید و اجازه بدهید این اپلیکیشن به‌جای شما اطلاعات ورود را به‌طور خودکار پر کند.

مزیتی که Enpass به دیگر اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور دارد، عدم اتصال آن به اینترنت است؛ در نتیجه اطلاعات شما در سرور این اپلیکیشن ذخیره نمی‌شود و فقط روی دستگاه شما قرار دارد. البته می‌توانید این اطلاعات را به کمک سرویس‌های ابری نظیر دراپ‌باکس یا گوگل‌درایو بین دستگاه‌های دیگر خود همگام‌سازی کنید.

دانلود برای iOS


۶۵- اپلیکیشن Sleep as Android

اپلیکیشن sleep as android

توسعه‌دهنده:‌ Urbandroid (Petr Nálevka)

دسته‌بندی:‌ سبک زندگی

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Sleep as Android یکی بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای داشتن خوابی آرام و با کیفیت است. قابلیت‌های این اپلیکیشن شامل ساعت زنگ‌‎دار با انواع صداهای آرامش‌بخش، انواع پازل‌ها برای بیداری کامل و جالب‌تر از همه ضبط صدا در خواب برای پی بردن به خروپف و به کار بردن لرزش یا پخش صدا برای متوقف کردن خروپف شما است.

دانلود برای iOS


۶۶- اپلیکیشن ردیابی شنا، دویدن و دوچرخه‌سواری Strava

اپلیکیشن strava

توسعه‌دهنده:‌ Urbandroid (Petr Nálevka)

دسته‌بندی:‌ سبک زندگی

امتیاز:‌ ۴٫۴

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

اگر اهل دویدن، شنا کردن یا دوچرخه‌سواری باشید، Strava حتما به کارتان می آید. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تمام اطلاعات ورزشی خود مانند مسافت پیموده‌شده، کالری مصرفی یا سرعت در طول مسیر را ثبت کنید.

همچنین می‌توانید مسیر دلخواه خود را برای پیاده‌روی یا دوچرخه سواری روی نقشه مشخص کنید و آن را برای دوستان خود بفرستید. Strava قابلیت پشتیبانی و اتصال به ساعت‌ هوشمند اندروید دارد.

دانلود برای iOS


۶۷- اپلیکیشن آموزش کدنویسی Mimo

اپلیکیشن mimo

توسعه‌دهنده:‌ Mimohello GmbH

دسته‌بندی:‌ آموزش

امتیاز:‌ ۴٫۷

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

به کمک Mimo تنها با صرف پنج دقیقه در روز می‌توانید سریع‌تر و راحت‌تر از گذشته کدنویسی کنید. Mimo اجازه می‌دهد برنامه‌نویسی را با سرعتی که راحت هستید، از ابتدایی‌ترین حالت ممکن تا سطوح پیشرفته یاد بگیرید. این اپلیکیشن بیش از ۱۳ زبان برنامه‌نویسی محبوب نظیر  PHP،‌ HTML ،‌CSS و پایتون را در قالب تمرینات سرگرم کننده و مؤثر، پروژه‌ها و چالش‌های روزانه آموزش می‌دهد.

دانلود برای iOS


۶۸- اپلیکیشن کنترل کامپیوتر از راه دور AnyDesk

اپلیکیشن anydesk

توسعه‌دهنده:‌ AnyDesk Software GmbH

دسته‌بندی:‌ کسب‌و‌کار

امتیاز:‌ ۴٫۲

قیمت:‌ رایگان

AnyDesk Remote Control یکی از کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های اندروید است که قابلیت‌های آن احتمالا مورد نیاز بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند خواهد بود. AnyDesk امکان کنترل کامپیوتر را از راه دور را فراهم می‌کند و از تمام پلتفرم‌ها مانند ویندوز، مک او اس، لینوکس، اندروید و آی او اس پشتیبانی می‌کند. کافی است روی کامپیوتر مدنظر نسخه‌ی دسکتاپ این اپلیکیشن را نصب کنید تا بین گوشی و کامپیوتر پل ارتباطی برقرار شود.

دانلود برای iOS


۶۹- سرویس ذخیره‌سازی امنیتی MEGA

اپلیکیشن mega

توسعه‌دهنده:‌ Mega Ltd

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۳٫۶

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

راه‌های زیادی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها و تصاویر در فضای ابری وجود دارد؛ اما تمام این گزینه‌ها به اندازه‌ی کافی فایل‌های شما را رمزگذاری نمی‌کنند. MEGA اما به لطف قابلیت کنترل کاربر بر فرایند رمزگذاری فایل‌های شخصی نسبت به گزینه‌های مشابه برتری دارد. در ضمن، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید از فضای ذخیره‌ی ۵۰ گیگابایتی آن استفاده کنید و با پرداخت پول این فضا را تا ۱۶ ترابایت افزایش بدهید.

دانلود برای iOS


۷۰- اپلیکیشن ویرایش و تایپ متن JotterPad

اپلیکیشن jotterpad

توسعه‌دهنده:‌ Two App Studio Pte. Ltd.

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

اپلیکیشن JotterPad برای افرادی طراحی شده است که به نویسندگی علاقه دارند. این اپلیکیشن ویرایشگر متن بسیار ساده‌‎ای دارد و حواس شما را هنگام نوشتن پرت نمی‌کند. JotterPad بهترین ابزار برای نوشتن کتاب، رمان، شعر، مقاله و فیلم‌نامه است. این اپلیکیشن قابلیت تغییر فونت، حالت شب، پیدا کردن عبارت و ذخیره خودکار دارد و تمام فایل‌های شما در فضای ابری بلافاصله همگام‌سازی می‌شود.

دانلود برای iOS


۷۱- اپلیکیشن مدیتیشن و خواب‌ آرام Headspace

اپلیکیشن headspace

توسعه‌دهنده:‌ Headspace for Meditation, Mindfulness and Sleep

دسته‌بندی:‌ سلامت و تناسب اندام

امتیاز:‌ ۴٫۶

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

استرس کمتر، خواب راحت‌تر، زندگی شاداب‌تر. Headspace به شما مهارت مدیتیشن را در چند دقیقه در روز می آموزد و آرامش را به ذهن شما هدیه می‌کند. این اپلیکیشن شامل صدها برنامه‌ی حرفه‌ای مدیتیشن درباره‌ی موضوعات مختلف از جمله مدیریت استرس و اضطراب برای خواب راحت، رشد فردی و سلامت ذهنی است. در هر جا و هر زمانی‌که افکار و احساسات منفی به سراغ شما آمد،‌ کافی است با به همراه داشتن هندزفری و باز کردن این اپلیکیشن، آرامش را به ذهن خود بازگردانید.

دانلود برای iOS


۷۲- اپلیکیشن رتوش سلفی Facetune2

اپلیکیشن facetune2

توسعه‌دهنده:‌ Lightricks Ltd

دسته‌بندی:‌ عکاسی و ویرایش عکس

امتیاز:‌ ۳٫۸

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

اپلیکیشن رتوش سلفی Facetune2 با قابلیت‌های مختلفی نظیر سفید کردن دندان‌ها، صاف کردن پوست، تغییر رنگ چشم، تغییر شکل و اندازه‌ی بینی و چندین قابلیت مختلف دیگر به شما کمک می‌کند عکس خود را مطابق سلیقه‌ی خود رتوش کنید. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار راحت است؛ اما نتیجه‌ای که بعد از رتوش عکس با آن رو‌به‌رو می‎‌شوید به اندازه‌ی ویرایش با فوتوشاپ، حرفه‌ای به نظر می‌رسد.

دانلود برای iOS


۷۳- اپلیکیشن ساخت و ویرایش ویدئو VivaVideo

اپلیکیشن vivavideo

توسعه‌دهنده:‌ QuVideo Inc. Best Video Editor & Video Maker App

دسته‌بندی:‌ پخش‌کننده و ویرایش فیلم

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای ساخت و ویرایش حرفه‌ای ویدئو، VivaVideo است که این کار را در نهایت سادگی انجام می‌دهد. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید چندین کلیپ را به یکدیگر وصل کنید و بین آن‌ها از ترنزیشن‌های جذاب استفاده کنید.

همچنین می‌توانید موزیک و متن به عکس و فیلم اضافه کنید ویدئو را برش بزنید یا بخشی از آن را تار کنید. اپلیکیشن VivaVideo به شما این امکان را می‌دهد ویدئو را به‌صورت لایه‌ای ویرایش کنید و از افکت‌های زیبا روی ویدئو استفاده کنید.

دانلود برای iOS


۷۴- اپلیکیشن تازه‌ترین اخبار روز Flipboard

 

اپلیکیشن flipboard

توسعه‌دهنده:‌ Flipboard

دسته‌بندی:‌ اخبار و مجلات

امتیاز:‌ ۴٫۱

قیمت:‌ رایگان

اگر اهل دنبال کردن جدیدترین اخبار روز هستید، Flipboard یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای این منظور است. این اپلیکیشن اخبار روز را در دسته‌های مختلف مرتب می‌کند و به همراه تصاویر با کیفیت و ویدئوهای مربوط به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید اخبار را کاملا مناسب با علاقه‌ی خود دنبال کنید و با فشردن یک دکمه، مقالات مورد علاقه‌ را به کالکشن خود اضافه کنید و مجله‌ی اختصاصی خود را داشته باشید.

دانلود برای iOS


۷۵- اپلیکیشن لانچر Microsoft Launcher

اپلیکیشن Microsoft Launcher

توسعه‌دهنده:‌ Microsoft Corporation

دسته‌بندی:‌ شخصی‌سازی

امتیاز:‌ ۴٫۶

قیمت:‌ رایگان

اگر می‌خواهید کنترل کاملی روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید و رابط کاربری آن را متناسب با سلیقه و نیازهای خود، سفارشی‌سازی کنید، لانچر Microsoft یکی از بهترین گزینه‌ها برای این منظور است. به کمک این لانچر می‌توانید آیکون‌ها را تغییر دهید، از تصاویر پس‌زمینه‌ی زیبا استفاده کنید، از تم تاریک اختصاصی Microsoft لذت ببرید یا مخاطبان مهم خود را روی صفحه‌ی نمایش پین کنید.

یکی از قابلیت‌های مهم این لانچر تعامل فعال بین کامپیوتر و دستگاه‌های اندرویدی است. لانچر Microsoft همچنین ورود به حساب مایکروسافت برای دسترسی به تقویم کاری، اسناد و فعالیت‌های اخیر را ممکن می‌کند.

دانلود برای iOS


۷۶- اپلیکیشن هواشناسی Overdrop

اپلیکیشن Overdrop

توسعه‌دهنده:‌ Microsoft Corporation

دسته‌بندی:‌ آب‌و‌هوا

امتیاز:‌ ۴٫۴

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای پیش‌‎بینی دقیق آب‌و‌هوا Overdrop است. این اپلیکیشن با قابلیت پیش‌بینی آب و هوای هفت روز آینده و با ضریب خطای بسیار کم در پیش‌بینی آب و هوای ۲۴ ساعت آینده، ابزاری بسیار کاربردی برای افرادی است که برنامه‌ریزی‌های کاری و زندگی‌شان به شرایط آب و هوایی وابسته است.

Overdrop با طراحی مدرن و مینمال خود، علاوه بر پیش‌بینی آب‌و‌هوا، اطلاعاتی نظیر فشار و دمای هوا، پوشش ابر، رطوبت و شاخص UV نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این اپلیکیشن از تصاویر متحرک و ویجت نمایش‌دهنده‌ی اطلاعات جوی بهره می‌برد.

 

دانلود برای iOS


۷۷- اپلیکیشن کنترل استفاده از گوشی Qustodio

اپلیکیشن qustodio

توسعه‌دهنده:‌ Qustodio LLC

دسته‌بندی:‌ فرزندپروری

امتیاز:‌ ۳٫۹

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Qustodio مخصوص پدر و مادرهایی است که نسبت به استفاده‌ از گوشی‌های هوشمند توسط فرزندان کم سن و سال خود نگران هستند و مایلند به‌جای ممنوع کردن استفاده از گوشی و اینترنت، استفاده را محدود و کنترل کنند. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید زمان مشخصی را برای استفاده از گوشی در نظر بگیرید تا بعد از پایان این زمان، صفحه‌ی نمایشگر قفل شود. همچنین می‌توانید دسترسی کودکان خود را به مطالب خاصی در اینترنت ببنیدید یا از موقعیت مکانی کودک خود آگاه شوید.

برای این منظور لازم است این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کرده و سپس اپلیکیشن همراه آن را که مخصوص کودکان است، روی گوشی فرزند خود نصب کنید. این دو اپلیکیشن با هم به شما این امکان را می‌دهند تا زمانی را که کودک شما مجاز به استفاده از گوشی همراه یا تبلت است، کنترل و مدیریت کنید.

دانلود برای iOS


۷۸- اپلیکیشن تمرینات تناسب اندام FitOn

اپلیکیشن fiton

توسعه‌دهنده:‌ FitOn

دسته‌بندی:‌ سلامت و تناسب اندام

امتیاز:‌ ۴٫۸

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام، FitOn است. این اپلیکیشن شامل تمرینات متنوع و رایگانی است که می‌توانید آن را در هر جایی انجام دهید و از آموزش مربیان مشهور تناسب اندام بهره ببرید. به کمک صدها ویدئو و مقاله‌ی آموزشی در این اپلیکیشن می‌توانید با انجام تمرینات در خانه، باشگاه یا حتی محل کار به وزن دلخواه خود برسید، استقامت بدنی خود را افزایش دهید یا استرس خود را کاهش دهید.

دانلود برای iOS


۷۹- اپلیکیشن تقویت حافظه Lumosity

اپلیکیشن lumosity

توسعه‌دهنده:‌ Lumos Labs, Inc

دسته‌بندی:‌ آموزش

امتیاز:‌ ۴٫۴

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

اگر دنبال راهی مؤثر و سرگرم‌کننده برای تقویت حافظه می‌گردید، Lumosity یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای این منظور است. این اپلیکیشن دارای بیش از ۵۰ بازی و فعالیت مبتنی بر علم است که برای تقویت حافظه، تمرکز، سرعت، انعطاف‌پذیری ذهن و حل مسئله طراحی شده است. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن، تنها با اختصاص دادن چند دقیقه در روز به انجام یکی از این فعالیت‌ها می‌توانید سطح تمرکز و قدرت ذهنی خود را به‌طور چشم‌گیری افزایش دهید.

Lumosity در سال ۲۰۱۴ به‌عنوان برترین برنامه‌ی تقویت حافظه توسط گوگل انتخاب شد.

دانلود برای iOS


۸۰- اپلیکیشن صدای طبیعت برای تمرکز Noizio

اپلیکیشن noizio

توسعه‌دهنده:‌ Kyrylo Kovalin

دسته‌بندی:‌ سلامت و تناسب اندام

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Noizio برخلاف اسمش، برای فیلتر کردن سروصدای محیط اطراف طراحی شده است. نسخه‌ی کامل این اپلیکیشن شامل صداهای آرامش‌بخش و گوش‌نواز از جمله باران، مزرعه، امواج دریا، پرندگان استوایی، همهمه‌ی کافه و چندین صدای دیگر است که کمک می‌کند تمرکز هنگام کار و درنتیجه بهره‌وری بالا برود. این اپلیکیشن قابلیت میکس صداهای مختلف را در اختیار شما می‌گذارد و می‌تواند در پس‌زمینه اجرا شود.

دانلود برای iOS


۸۱- اپلیکیشن شغل‌یابی LinkedIn

اپلیکیشن linkdin

توسعه‌دهنده:‌ LinkedIn

دسته‌بندی:‌ کسب‌و‌کار

امتیاز:‌ ۴٫۴

قیمت:‌ رایگان

لینکدین پلتفرمی بسیار کاربردی و شبکه‌ی اجتماعی مخصوص کسب‌وکار حرفه‌ای است که از طریق آن می‌توانید شغل‌ مناسب با مهارت‌ها و علایق خود را پیدا و فرم استخدام آن را پر کنید. به کمک اپلیکیشن اندروید این پلتفرم جستجوی مشاغل و ایجاد شبکه‌ای از افراد متخصص در زمینه‌ی کاری مورد نظر بسیار آسان است. در لینکدین می‌توانید هم اکانت شخصی داشته باشید و هم صفحه‌ای برای شرکت خود ایجاد کنید.

با نوشتن سوابق و مهارت‌های خود در اکانت شخصی می‌توانید با کارفرمایان و کارمندان دیگر شرکت‌ها در ارتباط باشید، اخبار مربوط به مسیر رشد حرفه‌ای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و شانس خود را برای استخدام در بهترین موقعیت‌های شغلی بالا ببرید.

اگر صاحب کسب‌وکار هستید، با ساخت اکانت برای شرکت خود می‌توانید به معرفی آن بپردازید، برند خود را شناخته‌تر کنید و برای فرصت‌های شغلی مختلف،‌ نیروی ماهر استخدام کنید.

دانلود برای iOS


۸۲- اپلیکیشن نوت‌برداری و برنامه‌ریزی Notion

اپلیکیشن notion

توسعه‌دهنده:‌ Notion Labs, Inc

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان

Notion یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در حوزه‌ی یادداشت‌نویسی، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تمام امور روزانه، هفتگی و ماهانه‌ی خود را به‌صورت حرفه‌ای و به ترتیب اولویت سازماندهی و برای تک‌تک آن‌ها زمان‌بندی دقیقی مشخص کنید. بعد از تکمیل هر تسک از فهرست می‌توانید کنار آن تیک بزنید تا در پایان روز برآورد درستی از بهره‌وری خود داشته باشید.

یکی از مزیت‌های کم‌نظیر Notion ایجاد شیت برنامه‌ریزی گروهی و مناسب افرادی است که می‌خواهند به‌صورت گروهی روی پروژه‌ای با هم کار کنند و در تعامل باشند. Notion در این حالت شبیه پلتفرم ترلو یا آسانا عمل می‌کند و به مدیرگروه این امکان را می‌دهد تا همکاری مؤثری بین اعضای گروه برقرار کند.

 دانلود برای iOS


۸۳- اپلیکیشن تمرینات بدنسازی Keep Trainer

اپلیکیشن keep-trainer

توسعه‌دهنده:‌ Keep Inc

دسته‌بندی:‌ سلامت و تناسب ‌اندام

امتیاز:‌ ۴٫۸

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Keep Trainer که بهترین اپلیکیشن ۲۰۱۸ گوگل‌پلی انتخاب شده بود، یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به هر دلیلی قادر به رفتن به باشگاه برای حفظ سلامت و تناسب اندام خود نیستند. کار با این اپلیکیشن بسیار آسان و شامل بیش از ۴۰۰ تمرین و بیش از ۱۰۰ برنامه‌ی بدنسازی است که توسط متخصصان این حوزه طراحی شده.

یکی از مزیت‌های استفاده از Keep Trainer برای تناسب ‌اندام این است که تمام تمرینات آن بدون نیاز به هیچ تجهیزاتی انجام می‌شود.

دانلود برای iOS


۸۴- اپلیکیشن مدیریت رمز عبور Bitwarden

اپلیکیشن bitwarden

توسعه‌دهنده:‌ Bitwarden Inc

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۷

قیمت:‌ رایگان

اگر برای مدیریت رمزهای عبور خود مایل به استفاده از قابلیت‌های پریمیوم LastPass نیستید، Bitwarden گزینه‌ی جایگزین مناسبی است که تمام قابلیت‌های خود را به‌طور رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ایجاد، نگه‌داری و دسترسی به رمز عبور در این اپلیکیشن بسیار آسان است. تمام داده‌های واردشده به این اپلیکیشن در گاوصندوق رمزنگاری‌شده نگه‌داری می‌شود و قابل همگام‌سازی بین تمامی دستگاه‌های شما است.

Bitwarden داده‌ها را با کلید AES-256 بیتی رمزنگاری کرده است و طبق ادعای شرکت، هیچ یک از اعضای تیم قادر به خواندن اطلاعات رمزنگاری‌شده‌ی شما نیست.

دانلود برای iOS


۸۵- اپلیکیشن ساخت و ویرایش ویدئو PowerDirector

اپلیکیشن powerdirector

توسعه‌دهنده:‌ Cyberlink Corp

دسته‌بندی:‌ پخش‌کننده و ویرایش ویدئو

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

اگر می‌خواهید فیلمی حرفه‌ای بسازید، ویدئوهای جدیدترین ماجراجویی خود را ویرایش کنید یا تنها چند کلیپ را برای ساخت لحظه‌هایی هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی با هم ترکیب کنید، PowerDirector یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای این منظور است. این اپلیکیشن ابزار ویرایش بسیار متنوع و قدرتمندی در اختیار شما می‌گذارد که هر ماه به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

به کمک PowerDirector می‌توانید پس‌زمینه‌ی ویدئو را تغییر بدهید، به تصویر متن اضافه کنید، از افکت‌ها و فیلترهای متنوع استفاده کنید، ویدئوهای تار را شفاف کنید و مهم‌تر از همه اینکه می‌توانید از ویدئوهای ویرایش‌شده‌ی خود خروجی ۴K بگیرید.

دانلود برای iOS


۸۶- اپلیکیشن اسکن پی‌دی‌اف Microsoft Lens

اپلیکیشن microsoft-lens

توسعه‌دهنده:‌ Microsoft Corporation

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۷

قیمت:‌ رایگان

Microsoft Lens یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید موجود در گوگل پلی برای اسکن فایل‌ها است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر را به PDF، ورد، پاورپوینت یا حتی فایل اکسل تبدیل کنید؛ متون دست‌نویس یا پرینت‍شده را به فایل دیجیتال برگردانید و در OneNote، OneDrive یا دستگاه خود ذخیره کنید. حتی می‌توانید تصاویر گالری دستگاه خود را به فایل دیجیتال و قابل ویرایش تبدیل کنید.

از دیگر موارد قابل اسکن توسط Microsoft Lens می‌توان به یادداشت‌ها، رسیدها و مطالب نوشته‌شده روی وایت‌برد اشاره کرد. همچنین می‌توانید کارت ویزیت را اسکن و در فهرست مخاطبان خود ذخیره کنید.

دانلود برای iOS


۸۷- اپلیکیشن انتقال فایل Send Anywhere

اپلیکیشن send-anywhere

توسعه‌دهنده:‌ Estmob Inc

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۷

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Send Anywhere گزینه‌ی بسیار کاربردی و مناسبی برای انتقال انواع فایل نظیر عکس، ویدئو و آهنگ از دستگاه اندرویدی به سایر دستگاه‌ها از جمله کامپیوتر، آیفون، آیپد، آیپاد و البته دستگاه‌های اندرویدی دیگر است. از مزیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به پشتیبانی از انتقال فایل با حجم بالا و بی‌نیازی به اتصال اینترنت اشاره کرد.

برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است کلید ۶ رقمی یکبار مصرف را با دستگاهی که می‌خواهید فایل‌ها به آن منتقل شود، به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن از ارسال فایل به چندین نفر از طریق لینک پشتیبانی می‌کند. امنیت فایل‌ها با کلید ۲۵۶ بیتی ضمانت شده است.

دانلود برای iOS


۸۸- اپلیکیشن پاکسازی گوشی و آنتی‌ویروس One Booster

اپلیکیشن one-boost

توسعه‌دهنده: ‌One Dot Moblie Limited

دسته‌بندی:‌ ابزار

امتیاز:‌ ۴٫۷

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

‏اگر مدام با مشکل کمبود فضای ذخیره‌سازی در گوشی مواجه هستید،‌ One Booster برای شما طراحی شده است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید فایل‌های ناخواسته و فایل‌هایی که باعث کاهش سرعت گوشی می‌شود، شناسایی و از روی دستگاه خود پاک کنید؛ بدین‌ترتیب فضای ذخیره‌سازی گوشی بیشتر و سرعت آن افزوده می‌شود.

این اپلیکیشن به حفظ بیشتر شارژ گوشی با نشان دادن اپلیکیشن‌هایی که در پس‌زمینه در حال مصرف شارژ زیادی هستند، کمک می‌کند. One Booster شامل آنتی‌ویروس برای محافظت از دستگاه اندرویدی شما در برابر حملات بدافزارها و خنک‌کننده‌ی CPU دستگاه است.

دانلود برای iOS


۸۹- اپلیکیشن ایجاد و ویرایش پی‌دی‌اف Adobe Acrobat Reader

اپلیکیشن adobe-acrobat-reader

توسعه‌دهنده: Adobe

دسته‌بندی:‌ بهره‌وری

امتیاز:‌ ۴٫۶

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Adobe Acrobat Reader برنامه‌ای مطمئن و رایگان برای ایجاد، ویرایش و مشاهده‌ی PDF است. یکی از مزیت‌های Adobe Acrobat Reader نسبت به اپلیکیشن‌های مشابه، سرعت بالای باز کردن فایل‌های بزرگ در دستگاه اندرویدی شما است.

به کمک این اپلیکیشن می‌توانید به‌راحتی در فایل‌های PDF جست‌وجو کنید، یادداشت بنویسید، فرم‌های PDF را پر یا آن‌ها را امضا کنید. این اپلیکیشن قابلیت اتصال رایگان به حساب Adobe Document Cloud و Dropbox را فراهم کرده است. همچنین با Adobe Acrobat Reader می‌توانید فایل‌های مایکروسافت آفیس و تصاویر را به PDF تبدیل یا اسناد PDF را به‌عنوان فایل‌ قابل ویرایش مایکروسافت ورد یا اکسل ذخیره کنید.

دانلود برای iOS


۹۰- اپلیکیشن  SkyView® Lite

اپلیکیشن sky-view

توسعه‌دهنده: Terminal Eleven

دسته‌بندی:‌ آموزش

امتیاز:‌ ۴٫۴

قیمت:‌ رایگان

برای لذت بردن از تماشای ستاره‌ها و صورت‌های فلکی در آسمان نیازی نیست حتما ستاره‌شناس باشید! SkyView شما را قادر می‌سازد در هر ساعتی از شبانه‌روز، موقعیت ستاره‌ها، سیارات و صورت‌های فلکی را در آسمان پیدا و آن‌ها را شناسایی کنید. این اپلیکیشن از دوربین دستگاه اندرویدی شما برای موقعیت‌یابی اجرام آسمانی استفاده می‌کند و در مورد آن‌ها اطلاعات ارزشمندی به شما می‌دهد.

نسخه‌ی پولی این اپلیکیشن به قیمت ۱٫۹۹ دلار در گوگل‌پلی موجود است.

دانلود برای iOS


 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا