چند نکته مهم درباره هتل استقلال که باید بدانید

وقتی هتلی که قرار است برای یک یا چند شب در آن بمانید، یک اقامتگاه لوکس و پر سابقه باشد؛ تمایل به دانستن در مورد آن هم بیشتر می شود.

اینکه از چه زمانی و چطور شروع به کار کرده یا اینکه حالا چطور از مهمان هایش پذیرایی می کند. شاید حتی بخواهید از افتخارات و عناوینش بدانید. بدون شک یک هتل مجلل پنج ستاره مانند پارسیان استقلال از این دست هتل ها است. جااینجاس پیشنهاد می کند با خواندن این مطلب اطلاعات خود را در مورد هتل کامل کنید.

هتل پارسیان استقلال دو برج شرقی و غربی دارد

اگر تا به حال تجربه اقامت در هتل استقلال تهران را نداشته باشید، حتما تصویر آن را دیده اید. این هتل در حقیقت دو برج غربی و شرقی دارد که در هر کدام از آنها تعدادی اتاق و سوئیت قرار گرفته است. مطلب چند نکته مهم درباره هتل استقلال تهران که باید بدانید، را با نگاهی به واحدهای این دو برج ادامه می دهیم:

  • برج غربی ۲۶۱ واحد اقامتی دارد که شامل اتاق های یک تخته و دوتخته و سوئیت های معمولی و رویال می شوند. تعداد سوئیت های رویال ۲ و تعداد سوئیت های معمولی ۲۸ باب است. بد نیست بدانید که چشم انداز واحدهای این برج رو به شهر است،
  • برج شرقی هتل اما واحدهای اقامتی بیشتری دارد(۲۹۱ باب) که آن هم شامل اتاق های یک و دوتخته، سوئیت های معمولی و رویال می شود. با این تفاوت که تعداد سوئیت های رویال آن ۳ واحد و سوئیت های معمولی ۱۵ واحد است. اگر در واحدهای طبقات بالایی برج شرقی بمانید، نمای زیبایی از کوه های شمال تهران پیش چشمانتان گشوده می شود،
  • به طور معمول اتاق ها و سوئیت های برج غربی هتل بزرگ تر از واحدهای برج شرقی هستند. تنها استثنا مربوط به سوئیت های معمولی است که در برج شرقی ۷۰ و در برج غربی ۶۵ متر است،
  • امکانات و خدمات در واحدهای هر دو برج یکسان است؛ از آن جمله می توان به چای ساز، بالکن، اینترنت پرسرعت، سونا و جکوزی، زمین تنیس و صندوق امانات اشاره کرد. البته سوئیت های رویال برج شرقی و غربی دفتر کار هم دارند.

چند نکته مهم درباره هتل استقلال که باید بدانید

هتل استقلال از قدیمی ترین هتل های ایران است

شاید برای خیلی ها هنگام رزرو هتل، قرار گرفتن در لیست قدیمی ترینِ هتل های کشور چندان اهمیت نداشته باشد. اما دانستن این نکته که استقلالِ لوکس از پرسابقه ترین اقامتگاه های کشور به شمار می رود، جالب است. دوست دارید کمی در مورد تاریخچه هتل استقلال بدانید؟

در سال ۱۳۴۱ در دامنه های کوه البرز و زمینی به وسعت ۷۰ هزار متر مربع، هتلی توسط معتبرترین برند هتلداری جهان یعنی هیلتون ساخته شد. این هتل که در زمان خود هم لوکس ترین اقامتگاه کشور بود، آن روزها ۲۵۹ باب اتاق داشت. هیلتون محل آمد و شد و اقامت چهره های معروفی بود. در تاریخ این هتل حتی میزبانی مراسمی چون دختر شایسته ایرانی یا حضور در فیلم های سرشناسی چون گنج قارون هم دیده می شود. البته این تنها داستان بخشی از هتل یا همان برج غربی آن بود! سال ۱۳۵۱، سال ساخت آن روی دیگر هتل یعنی برج شرقی بود. در این سال ۲۹۱ اتاق دیگر هم به هیلتون اضافه شد تا ساختمان هتل به عنوان نماد توسعه در قلب پایتخت خودنمایی کند.

هتل ۵ ستاره استقلال گزینه ای ایده آل برای سفرهای کاری است

پیشتر در مقاله ای جداگانه برایتان گفتیم که بهترین هتل های تهران برای سفرهای کاری کدامند. در این مطلب همچنین توضیح دادیم که سراغ کدام هتل ها باید بروید. هتل هیلتون قدیم هم از جمله اقامتگاه های پایتخت است که خیلی ها آن را به نام یک هتل تجاری می شناسند. دلیل؟

  • نخست اینکه هتل در بزرگراه چمران قرار گرفته و این یعنی یک دسترسی عالی به نمایشگاه بین المللی تهران، فرودگاه مهرآباد، ایستگاه راه آهن، اتاق بازرگانی و سفارتخانه های خارجی مانند چین، ترکیه و امارات متحده عربی،
  • استقلال سالن بسیار مناسبی برای برگزاری مراسم مختلف مانند همایش و کنفرانس دارد. حتما نام سالن دریای نور را شنیده اید!
  • ارائه ترانسفر فرودگاهی و خدمات CIP و VIP هم خود شاهد دیگری است بر این مدعا که این هتل لوکس انتخاب خوبی برای سفر کاری و تجاری شما است،
  • وجود برخی امکانات و خدماتی مثل بیزینس سنتر، پارکینگ با ظرفیت بیش از ۳۰۰ خودرو، دستگاه خودپرداز و شعبه های بانک نیز دلایل دیگری هستند.

چند نکته مهم درباره هتل استقلال که باید بدانید

هتل پارسیان استقلال تهران یکی از لوکس ترین هتل های پایتخت است

برای اینکه بدانید که چرا این هتل قدیمی در لیست اقامتگاه های لاکچری تهران قرار گرفته، پیشنهاد می کنیم حتما این دو مقاله را در جااینجاس بخوانید:

  • آشنایی با چند مورد از خدمات پذیرایی در هتل پارسیان استقلال
  • در اتاق های هتل هیلتون سابق چه می گذرد؟

در این مقالات ما از امکانات و خدمات منحصر به فرد هتل برای شما گفته ایم. اما همه چیز به همین جا خلاصه نمی شود. استقلال یکی از اعضای بزرگ ترین هتل های زنجیره ای ایران و به عبارت دقیق تر، بزرگ ترین عضو آن هم به حساب می آید.

چگونه به رزرو هتل استقلال از جااینجاس بپردازم؟

نکات مهمی را درباره یکی از بهترین و محبوب ترین هتل های کشور بیان کردیم. اگر می خواهید این هتل بین المللی را به صورت آنلاین و سریع رزرو کنید، کافیست به جااینجاس(متعلق به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا) مراجعه کنید. نام هتل را جستجو کنید تا وارد صفحه آن شوید. تصویر و اطلاعات کاملی مانند نوع اتاق ها، امکانات، فاصله تا مکان های مهم و قیمت هتل استقلال را ببینید. پیشنهاد می کنیم برای بخش قوانین هتل و نظرات کاربران هم چند دقیقه ای وقت بگذارید. اگر همه چیز همانطور بود که انتظار داشتید، اتاق خود را انتخاب کرده و روی دکمه رزرو کلیک کنید. تنها در چند دقیقه رزرواسیون شما کامل شده و واچر(تأییدیه آنی) را در ایمیل تان دریافت خواهید کرد.

https://jainjas.com/hotel_tehran-parsian-esteghlal

 

دکمه بازگشت به بالا