ترفندهایی که به رزرو بلیط هواپیما شما سرعت می‌دهند

گاهی سرعت العمل در خریدهای اینترنتی، حرف اول را می‌زند. تصور کنید می‌خواهید برای یک مقصد گردشگری پر طرفدار در پیک سفر، بلیط هواپیما رزرو کنید.

در چنین شرایطی اگر نتوانید بلیط مورد نظر خود را در سریعترین زمان ممکن در مسیر مربوطه جستجو نمایید، ممکن است که ظرفیت هواپیمای دلخواهتان را از دست بدهید. از این رو بهتر است تا با برخی ترفندها در این زمینه آشنا باشید تا به وسیله آن بتوانید سرعت خرید خود را بالا ببرید. برای آشنایی با مهمترین این نکات، تنها کافی است تا با قاصدک ۲۴ در ادامه این مطلب با عنوان ” ترفندهایی که به رزرو بلیط هواپیما شما سرعت می‌دهند ” همراه باشید.

استفاده از فیلترها

برای رزرو بلیط هواپیما خود در سایت قاصدک ۲۴ می‌توانید پس از جستجوی مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان، فهرستی از تمامی بلیط های موجود در تاریخ درخواستی خود را مشاهده نمایید. حال می‌توانید فهرست نمایش داده شده را در اساس ساعت پرواز و قیمت به صورت صعودی و نزولی مرتب نمایید. علاوه بر اینها ۵ فیلتر نیز در ستون سمت راست صفحه نمایش شما قرار گرفته اند که به شما امکان می‌دهند تا فهرست جستجوی خود را بر اساس اولویت های خود محدود کنید. با انتخاب فیلتر اول یا همان ساعت پرواز تنها بلیط هایی را مشاهده خواهید کرد که در تایم مشخصی پرواز دارند. این فیلتر به شما این امکان را می‌دهد که بلیط های خود را در ۴ بازه زمانی صبح (۰-۶)، ظهر (۶-۱۲)، عصر (۱۲-۱۸) و شب (۱۸-۲۴) جستجو کنید.

فیلتر قیمت به شما کمک می‌کند تا تنها بلیط هایی را مشاهده کنید که قیمت آنها در بازه نرخی تعیین شده در این فیلتر قرار دارد. کلاس پروازی نیز شامل بیزینس کلاس و اکونومی است که می‌تواند بر اساس اولویت مسافران مورد جستجو قرار بگیرد. در نهایت با تعیین نوع بلیط (سیستمی و چارتر) و شرکت های هواپیمایی می‌توانید تنها نوع خاصی از بلیط های مورد نظر را در فهرست خود مشاهده نمایید و در زمان کوتاهتری به بلیط هواپیما دلخواهتان دست یابید.
ترفندهایی که به رزرو بلیط هواپیما شما سرعت می‌دهند

تعیین بازه نرخی

نوشته های مشابه

فیلتر قیمت یا همان تعیین بازه نرخی یکی از همان فیلترهایی است که در ابتدا به معرفی آن پرداختیم. این فیلتر معمولاً بیشتر مورد توجه مسافرانی قرار می‌گیرد که تمایل دارند تا یک بلیط ارزان هواپیما را خریداری کنند. بدین ترتیب مسافران می‌توانند با استفاده از این فیلتر، کمترین و بیشترین هزینه ای که تمایل دارند تا برای خرید یک بلیط هواپیما را بپردازند، تعیین نمایند. با این کار آنها در فهرست جستجوی خود، تنها بلیط هایی را مشاهده خواهند کرد که در این بازه نرخی قرار گرفته و ظرفیت لازم بر اساس تعداد مسافر تعیین شده توسط خریدار را دارند.

بررسی مداوم قیمت ها

قیمت بلیط هواپیما سیستمی توسط ایرلاین های ارائه کننده بلیط تعیین می‌شود و از زمان ارائه به بازار تا حرکت هواپیما، ثابت است. در مقابل اما بلیط های چارتر هواپیما توسط چارترکنندگان نرخ گذاری می‌شوند و قیمت آنها بسته به شرایط فروش چارترکننده، بالا و پایین می‌شود. از این رو بهای بلیط چارتر زمانی ارزان می شود که چارتر کننده بخواهد آن را زودتر به فروش برساند. به عبارت دیگر در زمان هایی که به پرواز نزدیک می شویم، چارترکننده بیم آن را دارد که ممکن است همه ظرفیت اجاره شده پر نشود و بلیط خود را ارزان می کند اما در صورتی که احساس کند تقاضا برای آن بلیط چارتر و پروازهای چارتری زیاد است و در واقع مسافرت زیادی قرار است در آن زمان انجام شود ممکن است قیمت بلیط خود را افزایش دهد. بنابراین خرید بلیط ارزان چارتر لم مخصوص به خود را دارد و نیازمند زمانبندی و دقت مناسب است و گاهی ممکن است بلیط سیستمی از بلیط های چارتر ارزان تر باشد.

البته ناگفته نماند که بلیط چارتر در حال حاضر تنها در مسیرهای منتهی به کیش، قشم، شهرهای نفتی و برخی مسیرهای خارجی پر  تردد به فروش می‌رسد. از این رو اگر مقصد شما یکی از مقاصدی است که بلیط چارتر در آن به فروش می‌رسد بهتر است حداقل از یک هفته قبل، قیمت بلیط های چارتر موجود در این مسیر را چک کنید تا بتوانید در زمان مناسب ارزانترین بلیط ممکن را خریداری کنید.

استفاده از اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک ۲۴

اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک ۲۴ از جمله اپلیکیشن های سفر است. این اپ برای کسانی که تمایل دارند ملزومات سفر خود را به صورت غیر حضوری خریداری نمایند، بسیار کاربردی است و به کاربران کمک می‌کند تا در کوتاهترین زمان مقدمات سفر هوایی یا زمینی خود را فراهم کرده و بلیط سفر دلخواه خود را رزرو نمایند. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها بر روی گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید، قابلیت نصب و اجرا دارد و جهت ارائه خدمات، نیازمند دسترسی به اینترنت است. کاربران این اپلیکیشن می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز تنها با دسترسی به اینترنت، انواع بلیط هواپیما، بلیط قطار و اتوبوس مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری کرده و به راحتی مقدمات سفر خویش را آماده سازند.

ترفندهایی که به رزرو بلیط هواپیما شما سرعت می‌دهند

در پایان یادآور می‌شویم که مشتریان محترم (قاصدک ۲۴ https://ghasedak24.com/ ) می‌توانند علاوه بر رزرو انواع بلیط سفر اعم از بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی خود را نیز از همین مجموعه خریداری نمایند و رزرو هتل خود در سراسر کشور را نیز به صورت آنلاین از این سایت به انجام رسانند.

دکمه بازگشت به بالا