مهندس سلطانی بر سرمایه‌گذاری در امر توسعه زیرساخت‌های مخابراتی تاکید کرد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه ارتباطات و فناوری ارتباطات به عنوان عمده‌ترين محور تحول و توسعه هزاره سوم مطرح شده است، بر سرمایه‌گذاری در امر توسعه زیرساخت‌های مخابراتی تاکید کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه خراسان رضوی با بیان این مطلب و با تشریح سیاست‌های کلی شرکت مخابرات افزود: با توجه به اهمیت توسعه ارتباطات و فناوری ارتباطات به‌ویژه در ایام کرونا و بعد از آن و در شرایطی که نیاز مردم به استفاده از اینترنت فزونی یافته، سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت که ضامن پویایی شرکت ضروری است.

مهندس سلطانی که در جمع مدیران منطقه خراسان رضوی در روز پنجشنبه ۱۴ اسفند سخن می‌گفت تصریح کرد: تمام برنامه‌های شرکت مخابرات ایران با توجه به وسعت فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی گسترده در سراسر کشور، در چارچوب مشتری مداری و حل مشکلات مخاطبان است.

وی با قدردانی از تمامی کارکنان استان اظهار داشت: برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها باید با تلاش و همت تمامی پتانسیل بکار گرفته شود.

همچنین در این جلسه مهندس اروجی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی نیز با ارائه گزارشی از اهم پروژه‌های در دست اقدام استان، چالش‌ها و تنگناهای موجود و راهکارها و پیشنهاد‌ها را تشریح کرد و سپس تعدادی از معاونین و مدیران به تشریح وضعیت حوزه تحت سرپرستی پرداختند. در این جلسه علاوه بر مدیران ستادی همه روسای شهرستان‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا