افزایش‌ رضایت و کاهش شکایات مشتریان با تحول در پاسخگویی

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران دربازدیداز مرکز تماس ۲۰۲۰ مخابرات ، با بیان اینکه این مرکزبه عنوان ویترین خدمات مخابرات در کشور است، اظهار داشت : کسب رضایت مشتریان و ارتقای جایگاه برند شرکت مخابرات ایران، مهمترین اولویت شرکت مخابرات است و تحقق این هدف با تحول در پاسخگویی امکان پذیر می باشد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این بازدید به همراه معاونان این شرکت از نزدیک به بررسی وضعیت موجود و چگونگی پاسخگویی به مشتریان در مرکز تماس ۲۰۲۰ پرداخت.

مهندس سلطانی با تأکید بر رضایت مشتریان و کاهش شکایات آنان، پاسخگویی درست و به موقع و کاهش مدت زمان انتظار مشتریان برای رفع مشکلات موجود را به‌عنوان یک اصل کلی اعلام کرد و افزود: نارضایتی مشتریان، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت مخابرات ایران می‌باشد که برای رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه مخابرات و ارتباطات، باید اقدامات سریع صورت گیرد.

افزایش‌ رضایت و کاهش شکایات مشتریان با تحول در پاسخگویی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه با هماهنگی بیشتر بین حوزه‌های فناوری اطلاعات، شبکه، امور مشتریان و سایر بخش‌ها برای رفع موانع و مشکلات موجود، رضایت شهروندان را محقق خواهد شد، تصریح کرد: باید تمرکز خود را به سمت پاسخگویی مکانیزه و اتوماتیک توسط سامانه ۲۰۲۰ معطوف کنیم و در این راستا افزایش کیفیت سرویس‌ها و همچنین کیفیت شبکه مخابراتی، منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

افزایش‌ رضایت و کاهش شکایات مشتریان با تحول در پاسخگویی

وی افزود: اجرای درست و بهینه هر طرح فنی و ارائه خدمات مناسب در استان تهران، با مدیریت دانش و تبادل تخصص و تجربه‌ها، در سایر استان‌ها نیز قابل اجرا می‌باشد.

در این بازدید که معاونان شرکت مخابرات ایران، ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران و تعدادی از مدیران منطقه تهران نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت موجود سامانه ۲۰۲۰ و برنامه‌های در دست اجرا ارائه شد.

افزایش‌ رضایت و کاهش شکایات مشتریان با تحول در پاسخگویی

مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، ضمن توضیحاتی در خصوص وضعیت پاسخگویی اپراتورها، میانگین مدت‌زمان انتظار مشتریان، تعداد تماس‌های ورودی و همچنین وضعیت پاسخگویان مرکز تماس ۲۰۲۰، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا پاسخگویی به تمامی مسائل مشتریان در اسرع وقت به‌صورت غیرحضوری صورت می‌پذیرد.

افزایش‌ رضایت و کاهش شکایات مشتریان با تحول در پاسخگویی

وی همچنین به اقدامات انجام شده در مخابرات منطقه تهران برای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات و پاسخگویی به شهروندان اشاره و افزود با اجرای طرح‌های جدید، تحول زیادی در این حوزه اتفاق می‌افتد که در نهایت افزایش‌ رضایت و کاهش شکایات مشتریان را در پی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا