اوتلندر ۲۰۲۱ پلاگین هیبرید؛ نسخه جدیدتر، قویتر اما با قیمت ثابت! (+عکس)

میتسوبیشی همچنین بیشینه سرعت در حالت الکتریکی کامل را ارتقا داده است. اکنون خودرو در حالت الکتریکی کامل بیشینه سرعتی برابر با ۱۳۴ کیلومتر برساعت دارد که قبلا ۱۲۷ کیلومتر بوده است.

موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل نسل جدید کراس اوور اوتلندر با مدل ۲۰۲۲ را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس است. نسل جدید اوتلندر با معرفی این خودرو کاملا متفاوت از مدل قبلی و حتی بی ارتباط با آن به نظر می رسد. انتقادهای جدی نیز متوجه پیشرانه ضعیف و پرمصرف آن در مقایسه با سایر محصولات بازار است.

اما برای کسانی که همچنان طراحی مدل قبلی را پسند می کنند، میتسوبیشی مدل ۲۰۲۱ نسخه پلاگین هیبرید را در کاتالوگ فروش خود قرار داده است.

در این مدل جدید هیچ تغییری وارد نمایه ظاهری خودرو نشده است اما ظرفیت باتری سیستم هیبریدی افزایش یافته است. قیمت پایه نیز به رغم استفاده از باتری قویتر ثابت حفظ شده است. رینگ ها در حالت استاندارد ۱۸ اینچی هستند.

در قسمت پیشرانه از نمنه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری با ۱۲۶ اسب بخار خروجی  گشتاور ۱۴۸ پوندفوت استفاده شده است. این پیشرانه جایگزین پیشرانه قبلی ۲ لیتری ۴ سیلندر با ۱۱۷ اسب بخار خروجی و گشتاوور ۱۳۷ پوندفوت شده است.

موتور الکتریکی نیز که با محور عقب در ارتباط است اکنون ۹۴ اسب بخار خروجی دارد که در مدل قبلی ۸۰.۵ اسب بخار خروجی داشت. بدین ترتیب پیشرانه جدید ۲۲۱ اسب بخار خروجی دارد.

همانطور که اشاره شد، باتری جدید افزایش ظرفیت داشته بدین ترتیب که از ۱۲ کیلووات ساعت سابق به ۱۳.۸ کیلووات ساعت ارتقا یافته است. اوتلندر پلاگین هیبرید ۲۰۲۱ در حالت الکتریکی خالص قابلیت پیمایش ۳۹ کیلومتر را دارد که قبلا این عدد ۳۵ کیلومتر ثبت شده است.

میتسوبیشی همچنین بیشینه سرعت در حالت الکتریکی کامل را ارتقا داده است. اکنون خودرو در حالت الکتریکی کامل بیشینه سرعتی برابر با ۱۳۴ کیلومتر برساعت دارد که قبلا ۱۲۷ کیلومتر بوده است.

قیمت تریم های مختلف اوتلندر ۲۰۲۱ پلاگین هیبرید:

اوتلندر 2021 پلاگین هیبرید؛ نسخه جدیدتر، قویتر اما با قیمت ثابت! (+عکس)

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا