فرایند اصلاح حقوق و مزایای کارکنان بخش خصوصی شرکت مخابرات در دست بررسی است

مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی ارزشمند و تلاشگر این شرکت، از ایجاد مکانیزمی برای اصلاح و بهبود حقوق و مزایای کارکنان بخش خصوصی شرکت مخابرات در سراسر کشور خبر داد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی بعد از ظهر امروز، ۵ اسفندماه در نشست با نمایندگان کارفرمایان بخش خصوصی شاغل در مخابرات منطقه بوشهر اظهار داشت: در راستای ایجاد توازن در پرداخت‌ها و اصلاح شیوه پرداخت به پرسنل نیروهای بخش خصوصی و پیمانکاری، به دنبال اصلاح فرایندهای موجود هستیم.
وی افزود: شرایط کنونی پرداخت حقوق، دستمزد و مزایا برای این نوع نیروها را با وجود اختلاف و تفاوت بین نیروهای رسمی و شرکتی مخابرات قبول نداریم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: این‌که فکر کنیم با وجود مشکلات گسترده مالی مخابرات در کوتاه‌مدت می‌توان فاصله حقوق نیروهای رسمی و شرکتی را کم کنیم، امکان‌پذیر نیست اما ناامید نیستیم و برای این بخش نیز به دنبال راه‌کارهای اساسی و کم شدن این فاصله هستیم.
سلطانی ادامه داد: از ابتدای سال آینده بررسی طبقه‌بندی مشاغل کارکنان بخش خصوصی را در دستور کار قرار می‌دهیم تا بتوانیم با اتخاذ راهکارهای مناسب، زمینه اصلاح حقوق و مزایای این نیروها را انجام دهیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، رفع مشکلات مخابرات که بخشی از آن در حوزه حقوق و پرداختی‌های نیروی انسانی بخش خصوصی است، را نیازمند یک عزم ملی دانست و گفت: ضروری است که دولت در زمینه افزایش تعرفه‌ها، به مخابرات کمک کند تا شاهد گشایشی در نوع خدمت‌رسانی به مردم و همچنین، رفع مشکلات داخلی شرکت باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا