تبلت پرچم‌دار هوآوی MatePad Pro 2 5G با شارژ سریع ۴۰ وات معرفی خواهد شد

در آینده نزدیک تبلت هوآوی MatePad Pro 2 5G معرفی خواهد شد. این دستگاه به فناوری شارژ سریع ۴۰ وات مجهز شده و تاییدیه ۳C کشور چین را نیز به دست آورده است.

موبنا – پرچمدار جدید هوآوی که MatePad Pro 2 5G نام دارد، علاوه بر پشتیبانی از ۵G، به فناوری شارژ سریع ۴۰ وات نیز مجهز است و موفق شده تاییدیه ۳C چین را هم به دست آورد. البته انتظار می‌رود که این تبلت از فناوری شارژ بی سیم ۲۷ وات هم پشتیبانی کند.

تبلت پرچم‌دار هوآوی MatePad Pro 2 5G با شارژ سریع 40 وات معرفی خواهد شد
تصویر تاییدیه ۳C برای هوآوی، MatePad Pro 2 5G

 

شرکت هوآوی در طراحی و تولید تبلت، گام‌های بلندی برداشته و تبلت‌های سری MatePad، همواره با قابلیت‌ و ویژگی‌های قابل توجهی همراه بوده‌اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده هوآوی MatePad Pro 2 مجهز به تراشه کرین ۹۰۰۰ و رابط کاربری PadOS بوده که به صورت اختصاصی برای تبلت طراحی شده است.

هوآوی MatePad Pro 5G فعلی مجهز به نمایشگر ۱۰.۸ اینچ IPS LCD است، اما نسخه دوم این تبلت با نمایشگر ۱۲.۹ اینچ اولد و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز در دسترس قرار خواهد گرفت. این صفحه‌نمایش  به طور بخشی زیادی از قسمت جلویی دستگاه را نیز خواهد پوشاند.

تبلت پرچم‌دار هوآوی MatePad Pro 2 5G با شارژ سریع 40 وات معرفی خواهد شد
تصویر نسخه اولیه تبلت پرچم‌دار هوآوی MatePad Pro

نسخه کنونی تبلت پرچم‌دار هوآوی یکی از قدرتمندترین‌های بازار است که قطعا در نسخه جدید همین رویه نیز ادامه پیدا خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که محصول جدید نیز از قلم نوری دقیق هوآوی پشتیبانی کند که با ظرافت بالا می‌تواند این تبلت را به محصولی مناسب طراحان تبدیل کند.

نکته مهم دیگری که برای کاربران و به ویژه طراحان بسیار مهم خواهد بود صفحه‌نمایش نزدیک به ۱۳ اینچ این دستگاه است که فضای زیادی در طراحی و باقی امور در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در کنار این صفحه‌نمایش، پردازنده کرین ۹۰۰۰ این تبلت، با فناوری ۵ نانومتری حضور دارد که توان پردازش بالایی داشته و از بهترین‌های موجود در بازار است. این تبلت رده بالای شرکت هوآوی به زودی معرفی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا