راهنمای سفر به کیش با سفر باتو

تاکنون بسیاری از سایت های کیش را در وبلاگ تور معرفی کرده ایم. ما بسیاری از جاذبه های تاریخی ، فرهنگی و عاطفی این جزیره محبوب را نادیده گرفتیم. پس از مدتی نوشتن در مورد آن ، تصمیم گرفتیم لیستی جامع از این مکانها و سرگرمی ها را برای عموم جمع کنیم تا به راحتی جاذبه های کیش را بخوانند و در کنار هم به کاربران عزیز خود خدمت کنیم.

هرکسی که هرگز به کیش سفر نکرده متحمل خسارات زیادی شده است. فقط کافی است یک بار سفر به کیش را تجربه کنید و هر ماه و هر سال می خواهید از این جزیره زیبا دیدن کنید. سفر به کیش مقصد محبوب بودجه های مختلف است. برخی به دنبال سفرهای ارزان به کیش و برخی ترجیح می دهند بدون ترس در جزیره هزینه کنند. کیش یک جزیره کوچک در قلب خلیج فارس است که برای کسانی که می خواهند استراحت کنند و از منظره طلوع و غروب آفتاب ، پیاده روی ، دوچرخه سواری و پیاده روی و بوم گردی لذت ببرند ، گوشه های آرام دارد. این فرقه دارای قسمتهای هیجان انگیزی است و افرادی که می خواهند آدرنالین خود را افزایش دهند بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. سرگرمی هیجان انگیز و بی نظیر ، مخصوص کیش و در جاهای دیگر یافت نمی شود. کیش شب های پر نشاط و پر از خنده و کمدی را برای کسانی که می خواهند از ته قلب بخندند و از آن لذت ببرند ارائه می دهد. تور کیش متفاوت است و تکرار او بارها و بارها تکرار نمی شود.

به اعلام سایت سفر باتو ، این روزها سفر به خارج از کشور گران است. از طرف دیگر نمی توان جلوی سفر و گشت و گذار را گرفت. با این شرایط می توانیم سفرهای داخلی گران قیمت را جایگزین سفرهای خارجی کنیم. انتخاب کدام منطقه از کشور به علایق و اولویت های شما بستگی دارد. اما یکی از بهترین گزینه های ملی برای سفر به جزیره کیش است. در کیش انواع تفریحات با بالاترین استاندارد موجود است. ساختار مدرن شهر و هتل های مجلل نیز حس خوبی از سفر در کیش را در ذهن شما به یادگار می گذارد. با این وجود دیدنی های کیش کمتر از تفریحات جزیره است.

پارک دلفین ها در کیش پارک دلفین ها در کیش

این استراحتگاه  در تور کیش به پارک دلفین معروف است و یکی از مشهورترین مکانهای کیش است. با ورود به مجموعه ابتدا به باغ پرندگان می روید. در این باغ شما حدود ۵۰ گونه مختلف پرنده را مشاهده خواهید کرد. گذراندن اوقات با طاووس ، طوطی ، پلیکان و پرندگان دیگری که کمتر دیده می شوند تجربه جذابی خواهد بود.

در قسمت دیگر پارک ، شما از آکواریوم آبشور بازدید خواهید کرد که انواع پستانداران دریایی از جمله شیرهای دریایی ، خوکچه هندی ، پنگوئن و … را در خود جای داده است. نمایش دلفین و نمایش کلاسیک از دیگر برنامه های این مجموعه است.

قیمت بسته بازدید از باغ پرندگان ، پارک دلفین و نمایش کلاسیک برای هر نفر ۱۱۲ هزار تومان است.

کشتی یونانی کیش

شاید یکی از معروف ترین مکان های دیدنی کیش ، کشتی یونان باشد. کشتی یونانی تاریخ جالبی دارد. این کشتی ساخت انگلیس و متعلق به یونان در سال ۱۳۴۵ در دریای کیش غرق شد. از آن زمان یونانی ها برای نجات کشتی باشکوه و مجلل خود سخت کار کرده اند. اما ظاهرا نقص فنی جدی تر از این حرفه ها بود. بنابراین نفت کشتی تخلیه شد و او در جزیره ماند. تصویر قایق یونانی هنگام غروب و البته شب روی آب بسیار زیبا و دیدنی است. به خصوص اگر عکاسی را دوست دارید ، این صحنه را از دست ندهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا