جشنواره نوروزی هوآوی با جوایز خیره‌کننده آغاز شد

هوآوی به پاس نزدیک شدن به سال نوی خورشیدی و گرامی‌داشت نوروز باستانی، بار دیگر و با تجربه‌ای دلنشین از جشنواره‌‌های گذشته، فرصتی را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند ضمن نو کردن وسایل دیجیتال خود، در جشنواره‌ای بزرگ و هیجان‌انگیز، شانس خود را برای برنده شدن هدایای بسیار ارزنده بیازمایند.

جشنواره چه زمانی آغاز می‌شود؟

جشنواره نوروزی امسال هوآوی از ۱۶ بهمن تا ۳۰ اسفند ماه برگزار می‌‌شود و خریداران محصولات هوآوی در این مدت فرصت دارند تا با خرید هر یک از محصولات هوآوی، شامل گوشی موبایل، ساعت هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ، در قرعه‌کشی بزرگ این جشنواره شرکت کنند.

هوآوی در این جشنواره پرجایزه، هفت بار قرعه‌کشی خواهد داشت؛ بنابراین با خرید زودهنگام کالاهای هوآوی، می‌توانید شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشید؛ چرا که نام شما در تعداد قرعه‌کشی‌های بیشتری ثبت می‌شود. همچنین با خرید هر کالای بیشتر از محصولات مختلف هوآوی، می‌توانید یک امتیاز به شانس‌های قرعه‌کشی خود اضافه کنید.

 

گفتنی است که جوایز این قرعه‌کشی‌ها نیز به صورت افزایشی خواهد بود و این بدان معناست که هر دوره قرعه‌کشی نسبت به قبل، جوایز بیشتری را برای خریداران در بر خواهد داشت.

جایزه‌های بی‌شمار؛ منتظر چه هدایایی باشیم؟

هوآوی برای این جشنواره، سنگ‌ تمام گذاشته و هدایای بی‌نظیری را برای خریداران در نظر گرفته است. این جوایز ارزشمند شامل موارد زیر هستند:

  • لپ تاپ میت بوک D15 برای ۷ نفر
  • گوشی پرچمدار P40 Pro برای ۱۴ نفر
  • هدفون ایرباد FreeBuds 3 برای ۲۸ نفر
  • ساعت هوشمند Watch Fit برای ۵۶ نفر

 

اما جوایز به همین‌جا ختم نمی‌شود!

این تمام ماجرا نیست و هوآوی هفت جایزه شگفت‌انگیز را نیز به موارد ذکر شده افزوده است. این هفت جایزه شامل یک مجموعه بسیار ارزشمند از خانواده محصولات هوآوی است. بنابراین شما می‌توانید با شرکت در این جشنواره، برنده یک بسته ویژه از خانواده محصولات هوآوی شوید که این مجموعه شامل گوشی مدرن و پرچمدار هوآوی P40 Pro، تبلت هوآوی T10s MatePad، لپ‌تاپ قدرتمند MateBook D15، ایرباد هوآوی FreeBuds 3 و ساعت هوشمند و زیبای Watch Fit است.

 

تا اولین قرعه‌کشی چند روز فاصله داریم؟

اولین قرعه‌کشی در پایان هفته اول جشنواره و در روز ۲۳ بهمن‌ماه انجام خواهد شد. از این تاریخ به بعد، هر هفته یک قرعه‌کشی برگزار می‌شود و برندگان خوش‌شانس هوآوی از طریق صفحه ویژه جشنواره نوروزی هوآوی معرفی خواهند شد. همان طور که گفتیم تعداد جوایز هر دوره قرعه‌کشی افزایش خواهد یافت تا شانس شما نیز برای برنده شدن افزایش یابد.

 

چگونه در این جشنواره شرکت کنیم و شرایط آن چیست؟

شرکت در جشنواره بسیار ساده است. کافی است به صفحه ثبت‌نام در جشنواره نوروزی هوآوی رفته و ثبت نام کرده و دستورالعمل‌های آن را دنبال کنید. شما با ثبت هر محصول موجود در قرعه‌کشی می‌توانید امتیاز آن را به خود اختصاص دهید. در نهایت هر فرد می‌تواند ۴ امتیاز کسب کند که به معنی شانس بیشتر در قرعه‌کشی است.

در نهایت توصیه می‌کنیم فرصت را از دست ندهید و در اولین فرصت با خرید کالاهای هوآوی، آنها را در جشنواره ثبت کرده و شانس خود را برای برنده شدن این جوایز بی‌نظیر بیازمایید. امسال همه ایرانیان به عید دیدنی آنلاین با خانواده هوآوی دعوت هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا