یکی از ارزانترین کراس اوورهای کمپانی چینی با مدل ۲۰۲۰ (+عکس)

در جزئیات بدنه از عناصر آبی رنگ و همچنین بافت لانه زنبوری برای بخشی از قسمت ها استفاده شده که چنین رویکردی در خودروهای الکتریکی متداول بوده و البته ایی۱ دانگ فنگ نیز یک الکتریکی خالص است.

موبنا؛ مازیار دانیالی –  E1 نام محصولی از دانگ فنگ است که می تواند در کلاس کراس اوور کامپکت نظر مشتریان را به خود جلب کند. برچسب قیمت این خودرو نیز یکی دیگر از جذابیت های آن است زیرا برای بازار چین بین ۹۵۰۰ تا ۱۱۴۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.

از منظر طراحی همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، شباهت هایی را با محصولات ارزان قیمت رنو همراه خود دارد. این کراس اوور کوچک برابر با ۳۶۹۹ میلیمتر در طول، ۱۵۷۹ میلیمتر در عرض و ۱۵۱۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۴۲۳ میلیمتر است. فاصله از سطح زمین ۱۲۰ میلیمتر محاسبه شده است.

رینگ ها در حالت استاندارد ۱۴ اینچی هستند.

در جزئیات بدنه از عناصر آبی رنگ و همچنین بافت لانه زنبوری برای بخشی از قسمت ها استفاده شده که چنین رویکردی در خودروهای الکتریکی متداول بوده و البته ایی۱ دانگ فنگ نیز یک الکتریکی خالص است.

پیشرانه

در این قسمت از یک موتور الکتریکی ۳۳ کیلوواتی استفاده شده که گشتاوری معادل ۱۲۵ نیوتن متر دارد. ظرفیت باتری لیتیومی مجموعه نیز برابر با ۲۶.۸ کیلووات ساعت است که برای شارژ کامل آن به ۲۴۰ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.

در بخش جعبه دنده نمونه تک سرعته که با محور جلو در ارتباط دارد، استفاده شده است.

بیشینه سرعت ۱۰۵ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

سیستم ترمز در چرخ جلو دیسکی و در عقب کاسه ای است.

کابین و ایمنی

کابین این کراس اوور اقتصادی دارای امکاناتی شامل: سیستم تهویه غیر اتوماتیک در تمامی تریم ها، سیستم ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی تبلتی، نشانگر ال ایی دیی امپر، یو اس بی، استراحتگاه دست ردیف جلو و عقب، پاور ویندزو جلو و عقب، آینه ها با تنظیم الکتریکی، برف پاک کن عقب و … است.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: رادار پارک جلو و عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ای بی اس، ایی بی دیی، ایزوفیکس و… قابل اشاره هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا