نگاهی به کراس اوور ۳ سیلندر دانگ فنگ (+عکس)

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ در طراحی بدنه این محصول به میزان زیادی عناصر کرومی استفاده شده تا حس ملاقات با یک خودروی لوکس را انتقال دهد…

موبنا؛ مازیار دانیالی –  فنگشن Xuan GS (ایولوس جی اس) یکی از کراس اوورهای جدید کمپانی چینی دانگ فنگ است که با مدل ۲۰۲۰ در بازار چین برچسب قسمت ۱۱۵۰۰ تا ۱۷  هزار دلار را همراه خود دارد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ در طراحی بدنه این محصول به میزان زیادی عناصر کرومی استفاده شده تا حس ملاقات با یک خودروی لوکس را انتقال دهد، الگوهایی که مشابه آنرا در محصولات لکسس و رنو دیده ایم. به هر ترتیب حاصل کار با توجه به گروه قیمتی، رضایت بخش و یا بهتر بگوئیم مشتری پسند به نظر می رسد.

از منظر ابعاد برابر با ۴۶۱۰ میلیمتر در طول، ۱۸۳۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۰۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۶۸۰ میلیمتر است. وزن خالص از ۱۲۸۵ تا ۱۳۴۵ کیلوگرم محاسبه شده است.

رینگ ها در حالت استاندارد ۱۷ اینچی هستند.

پیشرانه

برای جی اس با توجه به تریم ۲ پیشرانه قابل انتخاب است.  ابتدا نمونه ۱ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ با ۱۲۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۹۶ نیوتن متر که میزان مصرف سوخت این موتور برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۷.۲ لیتر، در بزرگراه ۵ لیتر و در حالت ترکیبی ۵.۸ لیتر است.

نمونه دوم، ۴ سیلندر توربوشارژ ۱.۵ لیتری با ۱۵۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر که شاخص مصرف آن نیز در شهر ۸.۸. لیتر، در بزرگراه ۵.۷ لیتر و در حالت ترکیبی ۶.۷ لیتر است.

بیشینه سرعت تپنده ۳ لیتری ۱۸۰ کیلومتر برساعت و در نمونه ۴ سیلندر ۱۹۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

پیشرانه ۳ سیلندر با جعبه دنده ۵ سرعته دستی و پیشرانه ۴ سیلندر با جعبه دنده ۶ سرعته دی سی تی ارائه می شود. خودرو در تمامی تریم ها فاقد سامانه تمام چرخ محرک است.

کابین

همانند سایر محصولات مجموعه دانگ فنگ، کابین جی اس طراحی زیبایی را در اختیار کاربر قرار می دهد. از امکانات این بخش می توان به سیستم تهویه اتوماتیک(آپشن)، استارت دکمه ای، نمایشگر دیجیتال امپر(آپشن)، نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی، یو اس بی، تنظیم الکتریکی صندلی راننده/سرنشین(آپشن)، استراحتگاه دست جلو و عقب، پاور ویندزو جلو و عقب، اسکای روف پانورامیک الکتریکی، آینه های مجهز به گرم کن(آپشن)، سنسور باران(آپشن) و … اشاره کرد.

ایمنی

در این قسمت باید به ترمزهای دیسکی ۴ چرخ، ورود بدون کلید، کروز کنترل ثابت(آپشن)، رادار پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه(آپشن)، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ایی بی دیی، پایداری الکترونیکی، ترمز فعال(آپشن)، دستیار حرکت در سربالایی، مه شکن ال ایی دیی(آپشن)، هدلایت اتوماتیک(آپشن)، ایزوفیکس، ایربگ، ایربگ عقب و جانبی(آپشن) و … اشاره کرد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا