شکایت ۳۰تن از مردم شهرستان گرمسار از اردشیر مطهری نماینده شهرستان گرمسار

چرا به شکایت مردم گرمسار از اردشیر مطهری نماینده گرمسار که در حال حاضر در شعبه ۱۱بازپرسی کارکنان دولت، رسیدگی نمی شود.

موبنا – به گزارش خبرنگار ما از شهرستان گرمسار، با توجه به فعالیت مخرب و توهین آمیز یک کانال تلگرامی علیه منتقدین نماینده فعلی گرمسار و توسل آن به روش های خارج از عرف و ادب و اخلاق از جمله هتاکی به نوامیس و اتهام زنی به افراد و شخصیت ها و نظر به بررسی های فنی بعمل آمده از سوی نهادهای امنیتی، دادستان وقت گرمسار در مورخه ۲۷/۱۱/۱۳۹۸ طی نامه ای خطاب به دادستان کل کشور رسما اعلام می کند ادمین کانال مزبور آقای اردشیر مطهری است و وی، این کانال را هدایت و مدیریت می کند. با این حال، این فرد با ترفندهای مختلف، از فیلترها عبور و به مجلس راه می یابد و متاسفانه روند توهین به منتقدان خودرا همچنان از طریق این کانال، ادامه می دهد.
این خبر حاکی است تاکنون ۳۰نفر از کسانی که مورد اتهام و توهین وافترای این کانال واقع می شوند از اردشیر مطهری، شکایت می کنند. بر این اساس، پرونده ای در شعبه ۱۱ بازپرسی کارکنان دولت تشکیل می شود. اما متاسفانه بعد از راهیابی وی به مجلس، شعبه مزبور علیرغم درخواست های مردمی، تاکنون نتوانسته نامبرده را احضار و تفهیم اتهام نماید. این در حالی است کانال تحت مدیریت وی همچنان به روند اتهام زنی بی محابا به مسئولان و شهروندان ادامه داده و آنها را با القاب زشت و خارج از عرف مورد خطاب قرار می دهد. این امر به التهاب آفرینی در سطح عمومی شهر انجامیده و به تجمعاتی در مساجد منجر شده است. این نارضایتی ها و التهابات، باعث موضعگیری تند امام جمعه گرمسار گردید بطوریکه وی در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته، ضمن بازگویی بخشی از مندرجات زشت این کانال تلگرامی و اعتراض شدید به اتهامات وارده، اعلام کرد چنانچه مسئولان اقدامی در خصوص این کانال انجام ندهند، وی دست به افشاگری علیه کسانی که مانع آین پلشتی ها نمی شوند، خواهد زد.
گزارش خبرنگار ما حاکی است جو عمومی در شهرستان گرمسار، بسیار ملتهب بوده و مردم از عملکرد ضعیف مسئولان در رسیدگی به این پرونده، ناراضی اند و از طرفی ترکیب مجلس فعلی بگونه ای است که فردی مانند عنابستانی به گوش سرباز سیلی می زند و یا مانند مطهری، آبروی مردم شهرستان خودرا می برند.
گفتنی است اردشیر مطهری، در ابتدای شروع کار مجلس به چند حرکت تندروانه دست زد از جمله اینکه در نطق بیش از دستور به رئیس جمهور، حملات گزنده ای نموده و اورا مورد بی حرمتی قرار داد که مجموعه این حرکات مورد انتقاد رهبر انقلاب قرار گرفت. حتی اردشیر مطهری در بحث اعتبار نامه وزیر صمت، ویرا بدون ارائه حتی یک سند، فردی فاسد معرفی نمود.

 

 منبع: اصلاحات نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا