ادویه جات ترکی

ترکیه یکی از کشورهایی است که بهترین غذاها و سرآشپزها را در جهان تولید کرده و طعم و رایحه بی نظیر این غذاها را مدیون ادویه های معطر خود است که باعث می شود ذهن خود را از دست بدهد و اگر به استانبول سفر می کنید و غذاها را امتحان کرده و دوست دارید در رستوران های استانبول می توانید ادویه های آن را با خود به شهر و کشور خود ببرید زیرا بی نظیر و عالی است و بهتر است این طعم را دوباره بچشید و در نهایت طیف وسیعی را بچشید.

ادویه جات ترکی را می توانید به راحتی در بازار بزرگ استانبول یا بازار ادویه جات در آن شهر پیدا کنید و ادویه های ترکی می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی باشند که می خواهند به عنوان سوغاتی ارزان از استانبول با متوسط ​​قیمت حدود یک تا هفت دلار بپزند.

ادویه جات ترکی

در سفر به استانبول مطمئناً عاشق مکان های تاریخی مانند ایاصوفیه ، کاخ توپکاپی یا مسجد رستم پاشا و زیبایی کاشی های در معرض دست معماران برجسته خواهید شد ، در این صورت می توانید از این سرامیک های زیبا لذت ببرید . . با خود همراه داشته باشید تا همیشه خاطره سفر به استانبول و این مکانهای زیبا را زنده کنید و می توانید از این نوع سرامیک های زیبا در اشکال مختلف مانند کاسه ، بشقاب ، گلدان و … تهیه کنید و آنها را به عنوان هدیه به عنوان هدیه هدیه کنید. سوغات ، و نکته مهم این ظروف این است که جای هیچ گونه نگرانی در مورد شکستن این خاطرات وجود ندارد ، زیرا این محصولات در بسته بندی های بسیار حرفه ای و کاربردی عرضه می شوند و همچنین می توانید این سوغاتی ها را از استانبول به بازار بزرگ یا مغازه های سوغاتی بخرید. استانبول بخرید.

در مورد تور استانبول در لینک زیر بیشتر بخوانید:

https://safarbato.co/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84

 

 باقلوا استانبول

باقلوا در استانبول جایگاه ویژه و بسیار محبوبی دارد و غیرممکن است کسی به استانبول سفر کند و این دسر خوشمزه را امتحان نکند ، یکی از خوشمزه ترین دسرهای ترکیه است که طعم بی نظیر آن قلب و ذهن همه را به خود جلب می کند و جالب است حتی اگر شیرینی را دوست ندارید ، طعم بی نظیر باقلوا استانبولی را در سفر به استانبول از دست ندهید زیرا بی نظیر و توصیف نشدنی است. در ادامه ، بوقلمون دسری است که باید آن را بچشید و لحظات خود را در کنار همسفران خود شیرین کنید ، و ما قول می دهیم با اولین گازی که از آن درست می کنید عاشق این دسر خوشمزه شوید ، که در ابتدای امر بسیار زیاد است صدای تیز شما دسر می شنوید ، سپس آب میوه های خوشمزه ای که قبلاً تجربه نکرده اید جریان می یابد و علاوه بر باقلوا ، این آب نبات محبوب و جذاب معمولاً از لایه های آرد ورز داده شده و مغز گردو و پسته ، و با شهد پایه گل رز و زعفران یا عسل درست می شود شیرین است و سعی کنید هنگام تماشای جاذبه های گردشگری استانبول در یکی از کافه های سنتی بنشینید و با سفارش قهوه ترک و باقلوا ویژه ترکی ، می توانید از شر خستگی خلاص شوید و در آخر به عنوان سوغات دسر درست کنید. خرید و هدیه به دوستان و خانواده.

قهوه و شکلات در کیش

در تمام مراکز خرید کیش می توانید مغازه های قهوه و شکلات ، فروشگاه های بسیار شیک را ببینید که محصولات زیادی دارند و دیگر نمی توانید آنها را ترک کنید ، در جزیره کیش می توانید کافه هایی را در مقایسه با شهرهای دیگر پیدا کنید و یک فروشگاه شکلات پیدا کنید. البته بهتر است بدانید که قهوه و شکلات در واقع سوغاتی محلی و سنتی این جزیره نیستند ، اما از آنجا که کیش یک منطقه تجارت آزاد است ، قیمت این نوع محصولات بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و تنوع آنها بسیار بیشتر است . شما می توانید انواع قهوه سبز ، اسپرسو ، محصولات ترکی و شرکتی مانند نسکافه ، کاپوچینو ، قهوه میکس را در این فروشگاه ها و همچنین مارک های معروف مانند Klasno ، Lint ، Nutella ، Nestle ، Nesquique ، Elite ، Eti ، Fragata ، Piasten را در این فروشگاه ها خریداری کنید. ، Cavendish ، Tsir ، Helma ، Eagle Premium ، Gillian را نیز می توان با قیمت مناسب خریداری کرد.

 

خرما و مرکبات کیش

 

از آنجا که جزیره کیش دارای آب و هوای گرمسیری و شکنجه ای است و در جنوب ایران واقع شده است ، خاک آن برای کاشت مرکبات و خرما بسیار مناسب است و در کیش می توانید نخلستان های زیادی را ببینید که همگی خرما تولید می کنند و خوب است بدانید که کیفیت خرما در این منطقه عالی است و این یکی از بهترین انواع خرما است. روتاب ، خرما خشک و خرما معمولی و همچنین محصولاتی مانند چیپس خرما ، عسل خرما و آب خرما نیز در این منطقه یافت می شود. به هر حال ، آن را به یاد داشته باشید.

در مورد تور کیش در لینک زیر بیشتر بخوانید:

https://safarbato.co/%DA%A9%DB%8C%D8%B4

 

ادویه جات کیش و عسل

به گزارش سفر باتو ، ادویه یکی از شناخته شده ترین محصولات جنوب ایران و جزیره کیش است. انگور فرنگی ، جوز هندی ، زردچوبه ، گشنیز ، زیره ، لیمو گرد ، رزماری ، مرزه ، فلفل قرمز ، جوز هندی ، کاری ، دانه های گشنیز ، زیره ، زنجبیل و آویشن بدون شک در آب خالی یافت می شوند. اگر مزه آن را ریختید ، حتماً در سفر به کیش این نوع ادویه را تهیه کنید و از آن در پخت غذاهایی مانند مرغ ، ماهی ، خرد و خورش استفاده کنید. علاوه بر ادویه ها ، عسل یکی دیگر از خاطرات خوب کیش است. ادامه دهید و می توانید طعم متفاوتی از عسل را بچشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا