مزایای خرید CP در بازی کالاف موبایل چیست؟

اگر از علاقه مندان به بازی های موبایلی و اول شخص تیر اندازی هستید، بدون شک با بازی کالاف دیوتی آشناییت دارید اما موضوع بسیار مهمی که در این مقاله می خواهیم به معرفی و بررسی آن بپردازیم، این است که چطور می توانیم در این بازی CP را فعال کنیم؟ اگر نمی دانید سی پی چیست و فعال نمودن آن چه مزایایی برای شما دارد، ادامه این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

سی پی CP در بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

اکثر بازی های موبایلی پرداختی درون برنامه ای دارند که به در حالت کلی نیازی به فعال سازی آن نیست اما برای آن که بتوانید در حین فرایند بازی تجربه بسیار زیبا و ایده آلی را کسب کنید می توانید اقدام به تهیه و خرید سی پی کنید.

سی پی ها در واقع به زبان خودمان همان پرداخت درون برنامه ای هستند که به شما این امکان را می دهند تا بتوانید با سی پی های خود اقداماتی را در بازی انجام دهید. از جمله این اقدام ها می توان به تجهیز نمودن سلاح ها، فعال سازی بتل پس، خرید لباس و اسلحه برای کاراکتر و…. اشاره نمود.

اما عمدتا موضوع بسیار مهمی که در این بخش وجود دارد این است که کاربران ایرانی چطور می توانند با پرداخت دلاری، این خدمات را برای خود فعال کنند؟ اما قبل از هر چیز ابتدا به بررسی مزایای خرید سی پی در بازی کالاف دیوتی موبایل بپردازیم.

 

بررسی مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی در نسخه موبایل

همواره با پرداخت درون برنامه ای شما نسبت به سایر کاربران دیگر برتری خاصی دارید! چراکه می توانید با کسب سی پی و آن هم به مقدار مناسب از ویژگی های عمده و برتر سلاح ها، ماموریت ها، کاراکتر و… برخوردار باشید. از یک جایی به بعد برای فعال سازی سایر کاراکتر های جذاب بازی و سلاح های آن ها نیاز به سی پی به تعداد بالا دارید که عموما با انجام فرایند ابتدایی و ساده بازی نمی توانید به مقدار زیادی سی پی جمع آوری کنید.

در این خصوص بهترین راه استفاده از روش های ممکن برای فعال سازی بخش پرمیوم پلاس با خرید سکه و CP در Call of duty است. اما از آنجایی که شما در ایران هستید و پرداخت دلاری برایتان به صرفه و یا امکان پذیر نمی باشد، شرکت های واسطی هستند که می توانند این فرایند را با بالاترین کیفیت برای شما انجام دهند. از این رو بهترین انتخاب برای شارژ پنل کاربری شما با سی پی های مختلف و متنوع، استفاده از خدمات این قبیل از سایت ها می باشد. در ادامه با همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص سی پی و مزایای فعل سازی آن به دست آورید.

مزایای خرید CP در بازی کالاف موبایل چیست؟

مزایای فعال سازی بخش سی پی کالاف دیوتی و یا پریمیوم پلاس چیست؟

در بازی کالاف دیوتی از شخصیت های متنوع ای همچون دیوید میسون – الکس میسون – کاپیتان پرایس – توماس مریک و سایمون گاست استفاده شده است که شما می توانید بر حسب علاقه یکی از این شخصیت ها را انتخاب و به ادامه بازی دسترسی پیدا کیند.

اما نکته ای که در این بخش قابل توجه است، افزایش امکانات و سلاح هایی است که در اختیار شما قرار دارد. اگر بخواهید قوی تر از رقبا دیده شوید و با شدت و قدرت بسیار بالایی به جنگ با دشمنان خود بپردازید، یکی از بهترین راه ها فعال سازی بخش سی پی و یا خرید آن است.

با خرید سی پی می توانید اسکین های قدرتمندی را دریافت و قدرت سلاح هایتان را دو چندان کنید، از سوی دیگر برای شخصیت خود می توانید انواع لباس ها، سلاح ها و… را دریافت کنید. به جز این موارد، از دیگر مزایای استفاده از سی پی کالاف دیوتی می توان به فعال سازی برخی از مهم ترین مراحل این بازی تحت عنوان بتل رویال یا بتل پس اشاره نمود.

البته علاوه بر پرداخت هزینه به سایت های ایرانی باری فعال سازی پی سی کالاف دیوتی شما، روش های رایگانی نیز برای به دست آوردن آن ها وجود دارد که عموما این روش ها خسته کننده و طاقت فرسا هستند و در زمان طولانی نمی توانند سی پی مناسبی را در اختیار شما قرار دهند، از این رو توصیه می کنیم حتما از روش های آنلاین برای تهیه و خرید سی پی کالاف دیوتی استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا