طراحی جدید فروشگاه App Gallery هوآوی ارائه شد

در هفته گذشته هوآوی از طراحی جدید فروشگاه نرم‌افزاری خود «اپ گالری» (App Gallery) رونمایی کرد. هوآوی به کلی در طراحی این فروشگاه بازنگری کرده و قابلیت‌های جدیدی به آن افزوده است که امکان یافتن برنامه‌ها را آسان‌تر می‌کند.

موبنا – از قابلیت‌های جدید فروشگاه نرم‌افزاری «اپ گالری» می‌توان به درنظرگرفتن «تب» (Tab) برنامه‌های برتر اشاره کرد. در این صفحه برای هر اپ یک کارت در نظر گرفته شده که تمامی اطلاعات لازم در مورد آن را ارائه ‌می‌دهد. این اطلاعات توسط افرادی خبره اضافه می‌شود تا کاربر از محتوای برنامه اطلاعات بیشتری به دست آورد. این افراد به عنوان هیات دبیران برنامه «اپ گالری» فعالیت کرده و به نوعی مسئولیت پیشنهاد محتوا و برنامه‌های برتر را به کاربران دارند.

شیوه جابه‌جایی در این صفحه نیز تغییر پیدا کرده است. حالا برنامه‌ها در این صفحه به صورت عمودی جابه‌جا شده و بدون تغییر صفحه و فقط با «اسکرول کردن» (Scroll) می‌توان به تعداد زیادی برنامه دسترسی داشت.

صفحه اختصاصی دیگری برای آن دسته از برنامه‌ها در نظر گرفته شده که در حال حاضر هدایا، قرعه‌کشی یا تخفیفاتی را برای کاربر در نظر گرفته‌اند. به کمک این صفحه از تمام این مزایا به راحتی و فقط در یک محل مطلع می‌شوید. امکان استفاده رایگان از نسخه حرفه‌ای نرم‌افزارهای مختلف، دریافت اعتبار درون بازی‌ها، دریافت آیتمی خاص برای برنامه یا بازی و بسیاری از قابلیت‌های دیگر از طریق همین صفحه در دسترس قرار دارند.

طراحی جدید فروشگاه App Gallery هوآوی ارائه شد

در طراحی جدید، برنامه‌ها و بازی‌ها کاملا از همدیگر جدا شده و با اضافه شدن امکان نظردادن و دادن امتیاز، شناخت بهتری از هر برنامه برای مخاطب ایجاد خواهد شد.

مارکت «اپ گالری» هوآوی هم‌اکنون به بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده و هوآوی برنامه‌های بلندمدت زیادی برای گسترش این فروشگاه دارد. این به‌روزرسانی برای کشورهای اروپایی نیز در دسترس قرار گرفته و کاربران هوآوی در کشورهای سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، رومانی، جمهوری چک، لهستان، بلغارستان، ترکیه، اتریش، لیتونی، مجارستان و اکراین نیز این خدمات را دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا