آفیس پاد؛ دفتر کار نیسان برای ماجراجویی در طبیعت! (+عکس)

اخیرا کمپانی نیسان تصاویر یک محصول مفهومی را منتشر کرده که در واقع یک دفتر کار متفاوت ویژه دوران کرونا است که می توانید با آن به ماجراجویی در طبیعت پرداخته و همزمان دفتر کاری مینیمال و مدرن را نیز همراه خود داشته باشید!

موبنا؛ مازیار دانیالی –  همه گیری کرونا در جهان موجب تغییر جدی در سبک زندگی شده است. این تغییرات در تمامی بخش بویژه رویکردهای شغلی افراد مشاهده می شود. برای مثال بیشتر فعالیت های شغلی از روش دورکاری برای پوشش خدمات خود استفاده می کنند و عملا حضور فیزیکی در دفاتر کار کمتر مشاهده می شود.

در این میان رویکردهای خودروسازان در شکل معرفی محصولات نیز تغییر کرده و رونمایی های جدید به روش آنلاین انجام می شود. اخیرا کمپانی نیسان تصاویر یک محصول مفهومی را منتشر کرده که در واقع یک دفتر کار متفاوت ویژه دوران کرونا است که می توانید با آن به ماجراجویی در طبیعت پرداخته و همزمان دفتر کاری مینیمال و مدرن را نیز همراه خود داشته باشید!

این خودروی مفهومی آفیس پاد نام دارد و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید ویژگی های ماژولار جالبی را در اختیار کاربر خود قرار می دهد. آفیس پاد یکی از نمایندگان نیسان در نمایشگاه مجازی توکیو اتوسالن ۲۰۲۱ است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا