تشک خوب چی بخریم؟

بکار گیری گروه متخصص و فنی و با تجربه باعث شد تا برند های مطرح داخلی خود را با عصر تکنولوژی هماهنگ کنند. و دستاوردهای جدیدی را به بازار عرضه کنند. و تولید کالاهای با مرغوبیت بالا و قابل رقابت با محصولات خارجی را رقم بزنند. شرکت تشک رویا با بیش از ۳۵ سال تجربه در زمینه کالای خواب محصولات متنوعی را روانه بازار نموده است. جهت خرید تشک رویا به سایت خوابکو مراجعه فرمایید.

انواع تشک

تشک فنری: مرسوم ترین نوع تشک ها، تشک های فنری هستند، چیزی که شما احتمالا” روی آن بزرگ شده اید، یا شاید همین الان هم روی آن دراز کشیده اید و این مطلب را می خوانید. این تشک ها دارای تعداد یک یا دو لایه فنری از جنس فلز، معمولا فولاد، هستند که وظیفه ی پشتیبانی از ستون فقرات را بر عهده دارند. تعداد فنرها، نوع فنرها، واحدهای فنری، لایه های فنری و … می توانند در هر مدل تشک متفاوت باشند. هر چه تعداد فنرها بیشتر باشد، میزان پشتیبانی تشک از ستون فقرات فرد افزایش می یابد.

فوم لاتکس: همانطور که از اسم این تشک نیز مشخص است، این نوع تشک از فوم لاتکس ساخته شده است. تشک های لاتکس به راحت بودن و خنک بودنشان معروف هستند.

مموری فوم: این نوع تشک ها حاوی لایه هایی راحت از فوم های حافظه دار هستند. تشک های مموری فوم به پشتیبانی زیاد، کاهش نقاط تمرکز فشار و شکل گیری به فرم بدن معروف هستند، البته که تشک های مموری فوم قدیمی نیز بخاطر ایجاد اصطلاحا” یک “خواب گرم” معروف بودند که به عنوان یک عیب محسوب می شد. مموری فوم های جدیدتر و پیشترفته تر معمولا دارای ساختار سلولی درشت تری هستند که منجر به بهبود خنک کنندگی این تشک ها می شود.

ژل: این تشک ها شامل یک لایه فوم ژلی هستند. این لایه از ژل معمولا” راحتی، حس خوب و خصوصیات خنک کنندگی منحصر به فردی را ایجاد می کند.

فوم های هیبریدی: از ترکیبی از لاتکس، مموری فوم، فوم های پلی اورتان، فنرها و متریال های دیگر ساخته می شوند. بکار بردن همزمان متریال های مختلف در این تشک ها باعث می شود که پشتیبانی مطلوب و راحتی مناسب برای فرد فراهم شود.

خرید تشک پارمیس

شرکت تشک پارمیس با سابقه در زمینه تولید کالای خواب با کیفیت از بهترین مواد اولیه، تکنولوژی روز دنیا را به خدمت گرفته است . و افتخار دارد در همراهی با سایر برندهای مطرح ایرانی سهمی بسزا در در بازار خرید وفروش تشک های صد در صد ایرانی ،حاصل کار و تلاش جوانان با انگیزه وطن عزیزمان ایران ایفا کند. این محصولات با قیمت هایی استثنایی و مقرون به صرفه تولید و روانه بازار داخلی می شوند.تا هر نوع سلیقه با توان مالی را پوشش دهند.

فروشگاه اینترنتی خوابکو

فروشگاه اینترنتی خوابکو در حال حاضر تخصصی ترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی تشک و کالا خواب جهت بررسی؛ آشنایی و خرید جدید ترین محصولات در سرویس خواب برای تمامی گروه های سنی میباشد و میتواند نیاز تمامی مشتریان و کاربران با انواع سلیقه هارا برطرف کند.

فروشگاه اینترنتی خوابکو این امکان را برای شما فراهم کرده که به راحتی هر کجای ایران که باشید به بهترین شرکت های تشک از جمله تشک رویا,  با قیمت مصوب شرکتی دسترسی پیداکنید و یک انتخاب مناسب با توجه به نیاز شما و حمل رایگان,  پرداخت در محل,  میتواند منجبر به یک خرید رضایت بخش باشد . با توجه به بازار متنوع و سردرگم کننده  کالای خواب,  خوابکو سعی در آشنایی مشتریان خود با کالاهای اصلی و با کیفیت دارد که  دارای گارانتی معتبر و سطح کیفیت بالا باشد.

خروج از نسخه موبایل