یکی از بهترین کراس اوورهای اقتصادی در بازار جهانی (+عکس)

جالب آنکه کیکس در کلاس خود یکی از بهترین فضاهای داخل کابین از منظر راحتی سرنشین و قسمت حمل بار را در اختیار مشتریان قرار می دهد و از این منظر فقط هیوندای ونیو که قبلا آنرا نیز معرفی کرده ایم، شرایط بهتری دارد.

موبنا؛ مازیار دانیالی –  از سال ۲۰۱۶ که اولین مدل کراس اوور کامپکت کیکس توسط نیسان ارائه شد؛ این خودرو همواره در نقدهای خودرویی مورد توجه و استقبال کارشناسان قرار داشته و توصیه نیز شده است.

همزمان با معرفی مدل جدید کیکس؛ اخبار مرتبط آنرا در گروه خودروی عصر ایران منتشر کردیم که در لینک های زیر قابل دسترسی هستند:

لینک ۱

لینک ۲

در ادامه این مطلب تصاویر واقعی(غیر استودیو) از کیکس ۲۰۲۱ در آمریکا را مشاهده می کنید که به خوبی تمام جزئیات ظاهری را به نمایش گذاشته اند.

رینگ ها در حالت استاندارد ۱۷ اینچی هستند. تم دو رنگ برای بدنه قابل سفارش است که در نسخه سفید با سقف  رینگ های تیره ترکیب جالبی را ایجاد کرده است.

کابین و ایمنی

در فضای داخل کابین نیز نمایشگر لمسی ۷ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو به عنوان یک اپشن استاندارد ارائه می شود که البته در تریم های SV و SR این نمایشگر به نمونه ۸ اینچی ارتقا خواهد یافت. سیستم صوتی از برند حرفه ای و مطرح بوز،  ۴ پورت یو اس بی(شامل یک پورت تایپ-سی)، وای فای هات اسپات و … از دیگر ویژگی های کابین کیکس ۲۰۲۱ هستند.

در  بخش ایمنی نیز این خودرو از ویژگی انحصاری نیسان با نام”سپر امنیتی ۳۶۰″ استفاده می کند که به مفهوم حضور امکاناتی مانند: ترمز اضطراری جلو و عقب، نمایش نقاط کور دید راننده، کروز کنترل تطبیقی، سنسورهای هشدار برخورد، شناسایی علائم ترافیکی جاده و … تعبیر می شود.

جالب آنکه کیکس در کلاس خود یکی از بهترین فضاهای داخل کابین از منظر راحتی سرنشین و قسمت حمل بار را در اختیار مشتریان قرار می دهد و از این منظر فقط هیوندای ونیو که قبلا آنرا نیز معرفی کرده ایم(اینجا) شرایط بهتری دارد.

پیشرانه

در قسمت پیشرانه از نمونه ۴  سیلندر ۱۶ لیتری با ۱۲۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۱۵ پوندفوت استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده سی وی تی هماهنگ می شود که نیرو را به محور جلو انتقال خواهد داد.

اطلاعات مصرف سوخت برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۷.۵ لیتر، در بزرگراه ۶.۵ لیتر و در حالت ترکیبی ۷.۱ لیتر است.

قیمت تریم پایه یعنی S از ۱۹۵۰۰ دلار آغاز می شود و جالب آنکه قیمت پایه مدل سال گذشته کیکس ۱۹۰۷۰ دلار بوده که مقداری جزیی افزایش مشاهده می شود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا