گلکسی S21 Ultra برترین تجربه موبایلی، یک ماجراجویی همه‌جانبه

شرکت سامسونگ الکترونیکس از گوشی پرچمدار گلکسی S21 Ultra خود رونمایی کرد که محدود‌یت‌های کارهای ممکن با یک گوشی هوشمند را جابجا کرده است.

موبنا – گوشی S21 Ultra برای کسانی است که بهترینِ بهترین‌های سامسونگ را در کنار یک سیستم دوربین حرفه‌ای و شفاف‌ترین و هوشمندترین نمایشگر ما، می‌خواهند. این گوشی با آوردن تجربه قلم محبوب S Pen به سری گلکسی S برای اولین بار، خلاقیت و بهره‌وری را یک قدم ارتقا داده است.

تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید «گلکسی S21 Ultra نمونه‌ای دیگر در پیشتازی سامسونگ در حوزه نوآوری‌های کاربردی است که تجربه‌ای کاملا شخصی‌شده را در اختیار کاربر می‌گذارد تا زندگی‌شان را غنی‌تر کرده و بهتر خودشان را ابراز کنند».

او افزود «با توجه به جایگاه مهمی که فناوری در دوران اخیر در زندگی ما پیدا کرده، ما می‌خواهیم یک قدم دیگر رو به جلو برداشته و مرز کارهای ممکن با یک گوشی هوشمند را جابجا کنیم».

گلکسی S21 Ultra جدیدترین فصل در میراث یک دهه‌ای سری گلکسی S سامسونگ در ارائه پیشرفته‌ترین تجربه موبایلی است. این گوشی برای کسانی ساخته شده است که خواهان برترین فناوری‌ها برای حفظ اتصال خود با دیگران و چیزهایی هستند که بیشترین اهمیت را برای آنها دارد. گلکسی S21 Ultra در کنار دیگر محصولات گلکسی S قرار گرفته و تمامی بخش‌های تجربه S21 را یک مرحله ارتقا می‌دهد.

گلکسی S21 Ultra برترین تجربه موبایلی، یک ماجراجویی همه‌جانبه

نوآوری باورنکردنی در یک طراحی چشمگیر

سری گلکسی S21 یک سبک جدید و جسورانه در طراحی دارد که آن را از بقیه گوشی‌های هوشمند متمایز می‌کند. این سری دارای یک طراحی کاملا جدید با برش‌های زیبا در بخش دوربین است که به نرمی با بدنه فلزی دستگاه یکی شده و زیبایی چشمگیری به آن می‌دهد. گلکسی‌های S21 Ultra در رنگ‌های نقره‌ای (Phantom Silver) و مشکی (Phantom Black) عرضه خواهد شد که دارای روکش لوکس و براقی روی کل دستگاه است که ظاهری فرهیخته و ورای زمان به آن می‌دهد. گلکسی S21 Ultra در سه رنگ دیگر و بصورت اختصاصی روی سایت Samsung.com عرضه خواهد شد که عبارتند از تیتانیوم (Phantom Titanium)، آبی دریایی (Phantom Navy) و قهوه‌ای (Phantom Brown) که با روکش Gorilla Glass Victus به محکم‌ترین گوریلا گلس موجود سامسونگ مجهز شده است.

گلکسی S21 Ultra دارای بزرگترین نمایشگر سری گلکسی S21 با اندازه ۶.۸ اینچ Dynamic AMOLED 2X است. این هوشمندترین نمایشگر سامسونگ است. برای اولین بار کاربران دیگر لازم نیست بین روانی تصاویر ۱۲۰ هرتزی و استفاده از نمایشگر Quad HD+ یکی را انتخاب کنند زیرا در S21 Ultra شما می‌توانید هردو را انتخاب کنید. نرخ بروزرسانی صفحه نمایش متناسب با محتوای در حال تماشا از ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز تغییر کرده و بهترین تصویر را با بهترین بهره‌وری از باتری در اختیار شما قرار می‌دهد. گلکسی S21 Ultra در مقایسه با مدل S20 دارای تصویری تا ۲۵% روشن‌تر با حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت است که آن را به روشن‌ترین گوشی هوشمند گلکسی تبدیل می‌کند. با بهبود ۵۰ درصدی نسبت تصویر، گلکسی S21 Ultra می‌تواند تصاویری کاملا واضح و فراگیر را حتی در فضای باز پیش چشمان شما قرار دهد. گلکسی S21 Ultra همانند نسخه های S21 و S21+ مجهز با Eye Comfort shield است که به کاهش خستگی چشم کمک می‌کند.

گلکسی S21 Ultra برترین تجربه موبایلی، یک ماجراجویی همه‌جانبه

بهترین تجربه دوربین سامسونگ

گلکسی S21 Ultra مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم دوربین حرفه‌ای سامسونگ است و این یعنی شما می‌توانید عکس‌هایی بسیار زیبا را در شرایط نوری و محیطی مختلف گرفته و با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی این گوشی، ویدیو گرفته و آن را به دلخواه خود ویرایش کنید.

گلکسی S21 Ultra دارای یک دوربین چهارگانه (لنزهای فوق عریض، عریض و دو لنز تله) است که مجهز به یک حسگر بهینه ۱۰۸MP Pro شده و با استفاده از آن شما می‌توانید عکس‌های ۱۲ بیتی HDR ثبت کنید که غنای داده‌های رنگ در آنها تا ۶۴ برابر بیشتر و بازه دینامیکی آنها تا سه برابر بزرگتر است. برای اولین بار در گوشی‌های گلکسی شما می‌توانید تصویربرداری ۴K را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه روی همه لنزها از جمله لنز دوربین جلو و چهار لنز دوربین عقب انجام دهید و این یعنی بدون توجه به کیفیت فیلمبرداری، می‌توانید بین دوربین عقب و جلو جابجا شوید. در ضمن با استفاده از گزینه فایل خام ۱۲ بیتی (۱۲-bit RAW file) دیگر هیچکدام از جزییات عکس در زمان ویرایش از دست نخواهد رفت.

 

وقتی با گلکسی S21 Ultra زوم می‌کنید دیگر نگران از دست رفتن وضوح تصویر نخواهید بود. این دوربین مجهز به Space Zoom تا ۱۰۰ برابر است که از اولین سیستم لنز تله دوگانه سامسونگ برای رسیدن به آن استفاده شده است که شامل یک زوم اپتیکال ۳ برابری و یک زوم اپتیکال ۱۰ برابری است که هردو مجهز به Dual Pixel(2PD) AF شده‌اند و به این ترتیب شما می‌توانید تصاویری واضح را حتی از راه دور ثبت کنید.

گلکسی S21 Ultra برترین تجربه موبایلی، یک ماجراجویی همه‌جانبه

گلکسی S21 Ultra دارای یک حسگر شب بهینه Bright Night است که بزرگترین پیشرفت سامسونگ در حوزه عکاسی در نور کم، تاکنون محسوب می‌شود. با استفاده از حالت بهینه شده Night Mode، کاهش نویز و فناوری ۱۲MP Nona-binning، شما می‌توانید عکس‌هایی دشوار مانند عکس در اتاق با نور کم، یا یک صحنه در شب را با سرعت و کیفیتی بالا ثبت کنید.

 

اتصالی هوشمند و فوق سریع در همه دستگاه‌ها

گلکسی S21 Ultra میراث سامسونگ در ارائه فناوری‌های چشمگیری مانند باندفوق پهن (UWB) را ادامه داده و از قابلیت‌های اتصالی جدید بهره می‌برد که روش تعامل شما با دستگاه را تغییر می‌دهد.

کاربران گلکسی S21 Ultra انتظار دارند تجربه یک گوشی هوشمند پرچمدار بتواند خلاقیت و بهره‌وری را یک پله ارتقا دهد. به همین دلیل و برای اولین بار در محصولات گلکسی سری S، سامسونگ تجربه محبوب قلم S Pen خود را با فناوری Wacom به گلکسی S21 Ultra آورده است. از نقاشی تا یادداشت‌برداری و ویرایش عکس و امضای اسناد، شما می‌توانید کل قدرت قلم S Pen را روی گلکسی S21 Ultra بکار بگیرید. می‌توانید قلم گوشی نوت یا تبلت گلکسی تب خود را استفاده کرده و یا یک قلم S Pen بصورت جدا و یا همراه یک کاور مناسب خریداری کنید.

گلکسی S21 Ultra برترین تجربه موبایلی، یک ماجراجویی همه‌جانبه

برای اتصال بهتر و سریع‌تر، گلکسی S21 Ultra یکی از اولین گوشی‌های هوشمند جهان است که با WiFi 6E عرضه می‎شود. شما می‌توانید از پهنای باند بیشتر و اتصال سریع‌تر به اینترنت بهره برده و در نتیجه در یک چشم به هم زدن محتوای موردنظر خود را به اشتراک گذاشته یا استریم کنید. گلکسی گلکسی S21 Ultra همچنین مجهز به اتصال فوق سریع و با کمترین تاخیر ۵G است که می‌تواند دانلود ویدیو یا استریم و کنفرانس ویدیویی را کاملا ساده و بدون مشکل کند.

به کمک قابلیت‌های باند فوق پهن (UWB) که در گلکسی S21 Ultra و S21+ قرار داده شده است، شما می‌توانید از گلکسی S21 خود برای باز کردن خودکار درب خودروهای سازگار با این فناوری، بدون نیاز به بیرون آوردن کلیدهایتان، استفاده کنید. با UWB داخلی گلکسی S21 Ultra و S21+ همچنین می‌توانید از AR Finder برای گذاشتن پیام‌های مجازی استفاده کنید که کاربران دیگر گوشی‌های هوشمند گلکسی از آنها برای یافتن دستگاه‌های گم شده‌شان استفاده خواهند کرد.

همچنین با استفاده از SmartThings روی Android Auto شما می‌توانید از سری گلکسی S21 برای کنترل دستگاه‌های هوشمند خانه، از داخل خودرو استفاده کنید. با متصل کردن گلکسی S21 به خودروی سازگار با Android Auto قادر خواهید بود چراغ‌های ایوان خانه را روشن کرده و یا دمای ترموستات را پیش از رسیدن به خانه بالا ببرید.

از آنجا که در کل اکوسیستم دستگاه‌های متصل خودتان نیاز به اتصالی ماندگار و بدون اختلال دارید، گلکسی S21 Ultra به شما کمک می‌کند تا با استفاده از فناوری بلوتوث دوگانه دستگاه‌هایی مانند گلکسی Buds Pro را براحتی وصل کرده و ضمن مصرف باتری کمتر، از پایداری اتصال هم مطمئن باشید.

گلکسی S21 Ultra برترین تجربه موبایلی، یک ماجراجویی همه‌جانبه

عملکرد و حفاظتی قابل اتکا

دوربین، نمایشگر و قابلیت‌های عالی گلکسی S21 Ultra در حوزه اتصال، متکی به قدرت پیشرفته‌ترین چیپست موجود در دستگاه‌های گلکسی است. این چیپست می‌تواند سرعت بالاتر، محاسبات پیشرفته‌تر و بهره‌وری بیشتر در حوزه انرژی را پشتیبانی کند. وقتی میزان باتری شما کاهش پیدا کند گلکسی S21 Ultra تنها در ۳۰ دقیقه تا حد ۵۰ درصد شارژ خواهد شد.

ما بیش از همیشه به گوشی‌های همراه‌مان متکی شده‌ایم و به همین دلیل حفاظت از اطلاعات حساس برایمان اهمیت بیشتری پیدا کرده است. گلکسی S21 اکنون مجهز به Knox Vault سامسونگ شده است که یک پلتفرم امنیتی اختصاصی سامسونگ است که در سطح چیپست (SoC) کار می‌کند. اکنون و با اضافه شدن یک حافظه امن ضددستکاری به این پردازنده امن، در واقع Knox Vault امکان ایجاد یک لایه محافظتی جدید را در گلکسی S21 فراهم کرده است.

گلکسی S21 همچنین ابزاری جدید برای حفاظت از حریم خصوصی و نظارت بر آن در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید بصورت امن متاداده‌های مکانی عکس‌ها را پیش از اشتراک‌گذاری آن با دیگران حذف کنید. با استفاده از قابلیت جدید Private Share در گلکسی S21 همچنین می‌توانید کنترل کنید که چه کسانی به محتوای ارسالی شما دسترسی خواهند داشت و این دسترسی تا چه زمانی برقرار خواهد بود و این یعنی در زمان ارسال محتوا هیچ نگرانی نخواهید داشت.

گلکسی S21 Ultra برترین تجربه موبایلی، یک ماجراجویی همه‌جانبه

عرضه

از روز ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ گوشی گلکسی S21 Ultra بصورت گسترده عرضه خواهد شد. این گوشی در دورنگ زیر با روکشی براق و لوکس موجود خواهد شد:

  • نقره‌ای: مدل ۱۲۸ گیگابایتی با ۱۲ گیگابایت رم
  • مشکی: مدل ۱۲۸ گیگابایتی با ۱۲ گیگابایت رم، مدل ۲۵۶ گیگابایتی با ۱۲گیگابایت رم یا مدل ۵۱۲ گیگابایتی با ۱۶گیگابایت رم

برای اطلاعات بیشتر درباره گلکسی S21 Ultra لطفا به http://www.samsungmobilepress.com, news.samsung.com/galaxy  یا  www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-s21-ultra-5g/ و برای اطلاعات بیشتر درباره گلکسی S21 و  S21+ به www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-s21-5g/ مراجعه کنید.

گلکسی S21 Ultra برترین تجربه موبایلی، یک ماجراجویی همه‌جانبه

مشخصات گلکسی S21 Ultra :

  Galaxy S21 Ultra 5G
 

 

 

 

نمایشگر

۶.۸-inch Edge QHD+

Dynamic AMOLED 2X

Infinity-O Display (3200×1440), 515ppi, HDR10+ certified
Adaptive 120Hz refresh rate (10~120Hz)

Eye Comfort Shield

* اندازه‌گیری بصورت قطری انجام شده، اندازه نمایشگر گلکسی S21 Ultra 5G در حالت مستطیل کامل  ۶.۸اینچ و با در نظر گرفتن گوشه‌های گرد، ۶.۶ اینچ است. به دلیل گرد شدن گوشه ها و وجود حفره دوربین، سطح قابل مشاهده کمتر از این مقادیر است.
ابعاد و وزن ۷۵.۶×۱۶۵.۱×۸.۹mm

۲۲۹g(mmWave), 227g(sub6)

 

 

 

 

 

 

 

دوربین

دوربین جلو:

۴۰MP Phase Detection AF, FOV 80°, F2.2, 0.7 µm

 

دوربین اصلی:

Quad camera

 

Ultra Wide: 12MP Dual Pixel AF, FOV 120°, F2.2, 1.4µm

 

Wide-angle: 108MP Phase Detection AF, OIS, F1.8, 0.8µm

 

Telephoto 1: 10MP Dual Pixel AF,
Optical 3x, OIS, F2.4, 1.22µm

 

Telephoto 2: 10MP Dual Pixel AF,

Optical 10x, OIS, F4.9, 1.22µm

 

۱۰۰X Space Zoom

Laser AF Sensor

* ۱۰۰ برابر Space Zoom شامل زوم ۱۰ برابری اپتیکال می‌شود که در ادامه با Super Resolution Zoom به ۱۰۰ برابر می‌رسد. Super Resolution Zoom از زوم دیجیتال استفاده می‌کند که ممکن است باعث اختلال در تصویر شود.
پردازنده ۵nm 64-bit Octa-Core Processor

۲.۹GHz (Maximum Clock Speed) + 2.8GHz +2.2GHz

۵nm 64-bit Octa-Core Processor

۲.۸GHz (Maximum Clock Speed) + 2.4GHz +1.8GHz

* بسته به بازار و اپراتور ممکن است تغییر کند.
 

 

حافظه

۱۲ گیگابایت رم (LPDDR5) با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی

۱۶ گیگابایت رم (LPDDR5) با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی

*حافظه داخلی ممکن است براساس کشور، مدل یا اپراتور مخابراتی متفاوت باشد. حافظه واقعی قابل استفاده بسته به نرم افزارهای نصب شده پیش فرض، کشور و حجم فایل‌ها و فرمت‌ آنها متفاوت است.
 

 

باتری

۵۰۰۰mAh (typical)
* مقدار اسمی برابر نتیجه آزمایش توسط طرف های ثالث است. مقدار اسمی میانگین مقادیر به دست آماده از آزمایش نمونه های متفاوت با توجه به انحراف احتمالی در ظرفیت باتری تحت استاندارد IEC 61960 است. ظرفیت نرخی (حداقل) برای گلکسی S21 Ultra برابر ۴۸۵۵ میلی‌آمپر ساعت است. عمر واقعی باتری بسته محیط شبکه، کاربرد و دیگر عوامل ممکن است متفاوت باشد.
 

 

 

 

شارژر

بهبود سرعت شارژ با شارژر بی سیم سریع ۲.۰

USB PD 3.0 (PPS) برای شارژر سریع سیمی (سازگار با AFC and QC2.0)

* WPC certified Wireless charging

* Wireless PowerShare

* قابلیت شارژ سریع بی‌سیم ۲.۰ اکنون روی استند شارژ بیسیم، شارژر بی‌سیم Duo Pad و دیگر دستگاه‌های پشتیبانی کننده از شارژ بی سیم ۱۰ واتی یا بیشتر وجود دارد که بصورت جداگانه فروخته می شوند. سرعت واقعی شارژ ممکن است بسته به استفاده واقعی، شرایط شارژ، و دیگر عوامل تغییر کند. شارژ بی‌سیم نیازمند اتصال به برق است. پیشنهاد می کنیم از کابل شارژ و یا آداپتور مسافرتی موجود در داخل جعبه استفاده کنید زیرا استفاده از تولیدات طرف‌های ثالث می تواند به استند شارژ بی‌سیم و یا شارژ بی سیم Duo Pad و شارژر بی‌سیم Trio صدمه بزند یا باعث کاهش سرعت شارژ شود.

* قابلیت اشتراک شارژ بی‌سیم PowerShare محدود به سامسونگ و یا تلفن های هوشمند دیگر برندها با شارژ بی سیم Qi ، مانند مانند Galaxy S21, 21+, S21 Ultra, Galaxy Z Fold2, Galaxy Note20, Galaxy Note20 Ultra, Galaxy S20, S20+, S20 Ultra, Z Flip, Note10, Note10+, S10e, S10, S10+, S10 5G, Fold, S9, S9+, S8, S8+, S8 Active, S7, S7 edge, S7 Active, S6, S6 edge, S6 Active, S6 edge+, Note9, Note8, Note FE, Note5 و پوشیدنی‌هایی مانند Galaxy Buds Pro, Galaxy Buds Live, Galaxy Buds, Galaxy Watch3, Galaxy Watch Active2, Galaxy Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch.  اگر توان باتری پایین تر از ۳۰٪ باشد ممکن است PowerShare بی سیم عملکردی نداشته باشد. ممکن است با لوازم جانبی، کاورها، سایر گوشی‌های برندهای دیگر یا برخی از پوشیدنی های سامسونگ کار نکند. بسته به شرایط شبکه شما ممکن است روی پذیرش تماس یا خدمات داده تأثیر بگذارد.

سیستم عامل اندروید ۱۱
 

 

 

شبکه

[۵G]5G Non-Standalone (NSA), Standalone (SA), Sub6 / mmWave

[Wi-Fi 6E] [Ultra Wideband]
*سرعت واقعی ممکن است بسته به کشور، اپراتور و محیط کاربر متغیر باشد

*نیازمند اتصال بهینه ۵G است. سرعت واقعی ممکن است بسته به کشور، اپراتور و محیط کاربر متغیر باشد

*پوشش Galileo و BeiDou ممکن است محدود باشد. BeiDou ممکن است برای کشورهای خاصی موجود نباشد.

* Ultra Wideband در گلکسی‌های S21+ و S21 Ultra پشتیبانی می‌شود.

* Wi-Fi 6E در گلکسی S21 Ultra پشتیبانی می‌شود.

 

پرداخت

NFC, MST
*در بازارهای منتخب موجود است. راه‌حل‌های پرداخت و ویژگی‌های موجود بسته به بازار، اپراتور، و خدمات ارائه شده ممکن است متفاوت باشد.
سنسورها سنسور اثر انگشت اولتراسونیک، شتاب سنج‌، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ،  سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall، سنسور مجاورت، سنسور نور محیط
احراز هویت نوع قفل:  الگو، پین، پسورد

نوع قفل بیومتریک: اثر انگشت اولتراسونیک، تشخیص چهره

 

 

 

 

 

 

صدا

پخش صوتی با کیفیت بسیار بالا

UHQ 32-bit &DSD64/128 support

PCM: Up to 32 bits, DSD: DSD64/128

* پخش DSD64 و DSD128 بسته به فرمت پرونده می تواند محدود باشد.

 

قالب پخش صوتی

MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, APE, DSF, DFF

 

بلوتوث

صدای دوگانه، کدک مقیاس پذیر

* دو دستگاه متصل ممکن است تفاوت کمی در خروجی صدا نشان دهند.

* فقط در برخی از لوازم جانبی سامسونگ مثل Galaxy Buds Pro, Galaxy Buds Live, Galaxy Buds در دسترس است.

 

ضبط

کیفیت ضبط با AOP Mic  تفویت می‌شود که نویزهای محیط‌ها را به حداقل می‌رساند.

*AOP :  Acoustic Overload Point

 

 

ویدئو

فرمت پخش ویدیو

MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

 

اتصالات تلویزیون

بی‌سیم : Smart View  (screen mirroring 1080p at 30 fps)

کابل: پشتیبانی از DisplayPort در زمان اتصال با کابل USB type-C. پشتیبانی از ویدئو در زمان اتصال با کابل HDMI. (DisplayPort 4K UHD at 60 fps)

ضد آب IP68
*تاییدیه IP68 براساس شرایط آزمایش برای عمق ۱.۵ متر آب شیرین تا ۳۰ دقیقه است. در صورت خیس شدن آن را خشک کنید. برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی شود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا