چانگان ایی-پرو ۲۰۲۰؛ کراس اوور جمع و جور ۱۶ هزار دلاری چینی (+عکس)

شکل گریل(جلوپنجره) بسته و بدون ورودی هوا نشانگر حضور یک پیشرانه الکتریکی برای این محصول است که در مجموع از منظر طراحی نیز همه چیز آن قابل قبول و مشتری پسند به نظر می رسد.

موبنا؛ مازیار دانیالی ایی-پرو یکی از محصولات جدید گروه چانگان چین است که در کلاس کراس اوور کامپکت عرضه می شود. در بازار چین با توجه به تریم از ۱۶۳۶۰ تا ۱۹۴۲۰ دلار قیمت دارد.

شکل گریل(جلوپنجره) بسته و بدون ورودی هوا نشانگر حضور یک پیشرانه الکتریکی برای این محصول است که در مجموع از منظر طراحی نیز همه چیز آن قابل قبول و مشتری پسند به نظر می رسد.

ابعاد

از منظر ابعاد برابر با ۴۱۳۵ میلیمتر در طول، ۱۷۴۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۳۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها برابر با ۲۵۲۰ میلیمتر است. وزن خالص نیز ۱۵۳۰ کیلوگرم گزارش شده است.

رینگ های آلومینیومی در حالت استاندارد ۱۶ اینچی هستند.

پیشرانه

ایی-پرو از یک موتور الکتریکی ۱۲۰ کیلوواتی با گشتاور ۲۴۵ نیوتن متر و برد حرکتی ۴۰۱ کیلومتر استفاده می کند. برای شارژ باتری لیتیومی ۴۸.۳ کیلووات ساعتی این خودرو حدود ۹ ساعت زمان نیاز است.

خودرو طی ۹.۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. در بخش جعبه دنده نیز همانند اکثر خودروهای الکتریکی حال حاضر بازار جهانی از نمونه تک سرعته استفاده شده که با محور جلو در ارتباط است.

کابین و ایمنی

از امکانات کابین می توان به نشانگر دیجیتال امپر، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، سیستم تهویه غیر اتوماتیک در تمامی تریم ها، استارت دکمه ای، سانروف اسکای روف، بلوتوث، پورت یو اس بی، نگهدارنده لیوان و استراحتگاه دست ردیف جلو، پشتیبانی از فرمان های صوتی، پاور ویندوز، آینه های برقی و… اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: کروز کنترل ثابت، ورود بدون کلید، رادار پارک جلو و عقب، دوربین عقب، نشانگر باد لاستیک، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، سیستم پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی، نوربالای تطبیقی، ایزوفیکس، ایربگ و … قابل اشاره هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا