آموزش ابرو کشیدن به روش ساده با چند اصول ساده

اکثر مدادهای ابرو موجود در بازار به لحاظ شکلی مشابه مدادهای معمولی بوده و بعد از آرایش ابرو با این مدادها، بایستی به کمک یک براش ابرو، رنگ مداد روی ابرو را کاملا پخش و محو کنید و حالتی طبیعی ایجاد کنید.

آیا ابروهای نامتقارنی دارید؟

آیا می خواهید ابروهایی زیبا و مطابق سلیقه تان داشته باشید؟

ابروهای نازکی دارید و فضای خالی ابروها شما را آشفته و ناراحت کرده است؟

در گذشته ابروهای نازک و بلند مد بودند، اما در سال های اخیر با تغییر مد، خانم های جوان و اکثر دختران به ابروهای پهن و پرپشت علاقه مند شده اند؛ اما تمامی افراد به طور ذاتی ابروهای پهنی ندارند.

در مواردی مشاهده می شود که قسمت هایی از ابروها خالی است و ظاهر یکدست و مرتبی ندارند. اکثر خانم ها از نامتقارن بودن ابروها و خالی بودن تاج ابروهایشان ناراحت هستند.

بی شک داشتن یک چهره زیبا و بی نقص و یک آرایش مرتب، تا حد زیادی در گرو داشتن ابروهایی زیباست. ابروهای متقارن و پرپشت، در فرم و حالت زیبای چشم ها هم تاثیرگذار است.

اما داشتن ابروهایی پرپشت، متقارن و هماهنگ، آنقدرها هم سخت نیست؛ کافیست از لوازم آرایش با کیفیتی استفاده کنید و اصول و روش صحیح آرایش کردن را بدانید.

در این مطلب می خواهیم نگاهی به اصول کشیدن ابرو به صورت گام به گام و ذکر نکاتی در این زمینه داشته باشیم. برای رسیدن به جواب تمامی سوال ها در بالا و آشنایی با اصول کشیدن ابرو، با ما تا انتهای این نوشتار از الانزا همراه باشید.

آموزش آرایش ابرو با مداد ابرو
آموزش ابرو کشیدن به روش ساده با چند اصول ساده

در آرایش ابرو با استفاده از مداد ابرو بایستی ابروها را قبل از میکاپ، به سمت بالا برس بزنید تا تارهای ابرو کامل یکدست و صاف شوند.

مدادهای ابرو تناژهای رنگی زیادی دارند، با وجود تنوع برند و مدل های مختلفی که در میان مدادهای ابرو وجود دارد، انتخاب کمی دشوار است؛ مداد ابرویی را انتخاب کنید که بافت روانی داشته باشد و به راحتی روی پوست و در میان تارهای ابرو کشیده شود.

علاوه بر این نرم باشد و پوست حساس این ناحیه را نخراشد. توجه داشته باشید که برای یک میکاپ ظریف، مداد ابرو را حتما با تراش آرایشی بتراشید تا نوک تیزی داشته باشد.

اکثر مدادهای ابرو موجود در بازار به لحاظ شکلی مشابه مدادهای معمولی بوده و بعد از آرایش ابرو با این مدادها، بایستی به کمک یک براش ابرو، رنگ مداد روی ابرو را کاملا پخش و محو کنید و حالتی طبیعی ایجاد کنید.

برای آرایش ابرو با مداد ابرو، ابتدا قسمت کادر، تاج و دنباله ابرو را بکشید، سپس خط های ظریفی را در جهت تارهای ابرو در کنار هم بکشید و تمامی فضاهای خالی را پوشش دهید.

اگر می‌خواهید خطوطی ظریف و نازک بکشید و تغییر نامحسوسی داشته باشید، بایستی از مدادهایی با سری تیز استفاده کنید. برای کشیدن خط‌های پهن‌تر و پر کردن قسمت‌های خالی، مدادهای با سری گرد مناسب‌اند.

بعد از استفاده از مداد ابرو، حال به کمک براش ابرویی با سری اسفنجی کوچک، تمامی قسمت های رنگ شده را محو کنید. کافیست در قسمت پهن و ضخیم ابرو، براش را از پایین به بالا و در جهت رشد تارهای ابرو بکشید. همچنین در قسمت دنباله ابرو، براش را به سمت انتهای ابرو به آرامی بکشید.

آموزش آرایش ابرو با سایه ابرو
آموزش ابرو کشیدن به روش ساده با چند اصول ساده

آرایش ابروها با هر لوازم آرایشی، روی ابروهای اصلاح شده و مرتب شده، بیشتر خودش را نشان می دهد. برای اینکه میکاپ زیباتری داشته باشید، قبل از شروع آرایش، ابروهایتان را اصلاح کنید.

  • تارهای ابرو را برس بزنید.

به وسیله یک برس ابرو، تارهای ابرو را در جهت رشد و به سمت بالا، برس بزنید. در حین برس زدن، تواما می توانید با دست کشیدن روی تارهای ابرو، به مرتب شدن بهتر و خوش حالت شدن بیشتر آن کمک کنید.

  • سایه ابرو پودری یا کرمی انتخاب کنید.

سایه های ابرو را می توانید از نوع پودری یا کرمی شکل انتخاب کنید. اگر پوشش دهی بالایی می خواهید، سایه های پودری در مقایسه با سایه های کرمی، پوشانندگی بالاتری دارند، علاوه بر این این سایه ها ابرو را پرپشت تر نشان می دهند. اگر دوام و ماندگاری بالاتری مد نظرتان است، سایه های کرمی انتخاب های بهتری هستند.

در میان سایه های پودری و کرمی، تنوع رنگی خوبی مشاهده می شود، تناژهای روشن و تیره، سایه های دودی، مشکی ، قهوه ای روشن و تیره، بژ، کاراملی و رنگ هایی از این دست، طیف گسترده ای را برای انتخاب پیش رویتان قرار می دهند.

سایه ابرو در واقع آرایشی موقت و نیمه دائمی است که ظاهری زیبا به ابروها می‌دهد. ابروهایی که کم‌‌حجم و خالی هستند را می‌توانید با انواع این محصول پر کنید یا به آن فرم و حالت دهید.

پالت های سایه ابرو را می توانید در مدل های کوچک تک رنگ، دو رنگ و یا در مدل های بزرگتر چندتایی با تنوع رنگی بیشتر تهیه کنید. سایه های چندتایی هم مقرون به صرفه تر هستند و هم به شما این امکان را می دهند برای ترکیب رنگ از آن ها استفاده کنید.

  • سایه ابرو با رنگ مناسب انتخاب کنید.

انتخاب رنگ سایه ابرو کار چندان پیچیده ای نیست، تنها کافیست به رنگ موی خود توجه کنید. اگر موی روشن و بلوندی دارید، سایه ای با رنگ تیره از میان رنگ های قهوای، دودی و مشکی انتخاب کنید.

اگر موی قهوای، مشکی و تیره ای دارید، سایه هایی با رنگ های روشن از پایه رنگ مو انتخاب کنید؛ در این حالت ابروهایتان جلوه بیشتری خواهد داشت.

  • براش آرایشی مخصوص ابرو برای سایه زدن انتخاب کنید.
    آموزش ابرو کشیدن به روش ساده با چند اصول ساده

برای آرایش ابرو و سایه زدن، براش های مخصوصی وجود دارد. قلم هایی با موهای کوتاه و پر، ابزار خوبی برای سایه زدن و پر کردن فضاهای خالی به شمار می روند. این قلم ها عمدتا دسته هایی کوتاه داشته و در پالت سایه موجود هستند.

با این حال می توانید براش های آرایشی با دسته بلند نیز به طور مجزا، برای این منظور تهیه کنید. براش های آرایش ابرو با سری کوتاه و موی پر و حجیم،  بهترین گزینه برای سایه های پودری به شمار می آیند.

برای زدن سایه های کرمی می توانید از براش های آرایش ابرو با سری کوتاه و اریب استفاده کنید. طراحی اریب محصول برای کشیدن دنباله ابرو، تاج ابرو و قسمت های زاویه دار ابرو بسیار مفید و کارآمد هستند.

مجموعه این ابزار به براش صورت، براش پودر، ابزار ابرو، ابزارسایه چشم، براش لب، براش کانسیلر و فن براش تقسیم می‌شوند. در میان وسایل آرایش چشم، ابزارهایی مخصوص مانند براش چشم، براش خط چشم و براش زاویه‌دار چشم در بازار وجود دارند. این محصولات با توجه به عناوینی که دارند، کاربردهای جداگانه‌ای دارند.

براش آرایشی با سری اسفنجی کوچک، گزینه خوبی برای پخش کردن و محو کردن سایه محسوب می شود. داشتن چند براش آرایشی ابرو برای زدن سایه های مختلف با تناژهای روشن و تیره ضروری است.

توجه داشته باشید که بعد از استفاده از براش آرایشی، آن را کاملا شسته و خشک کنید تا برای استفاده مجدد تمیز باشد، در این حالت آلودگی ها از بین رفته و از ریزش ابرو جلوگیری می شود.

  • با حفظ فرم و حالت، ابروها را سایه بزنید.

برای سایه زدن، بایستی به فرم و حالت ابروهایتان توجه کنید، همه ابروها یک شکل و یکسان نیستند؛ بعضی از ابروها دنباله دار و بلند، بعضی کوتاه و بدون دنباله و یکسری از ابروها حالت قوسی شکل دارند.

به هر حال باید در تمام طول آرایش و سایه زدن، به این فرم توجه کنید. اگر برای این کار به اندازه کافی حرفه ای نیستید، می توانید از انواع شابلون ها و قاب های ابرو با اشکال مختلف استفاده کنید، به این ترتیب هم سرعت میکاپتان بالا می رود و هم ابروهای متقارن و هماهنگی خواهید داشت.

سخن پایانی

برای رسیدن به آرایش ابرویی ظریف و میکاپی بی نقص، در درجه نخست نیاز به آشنایی با اصول آرایش و تکرار و تمرین است. اما تنها علم این کار کافی نیست؛ برای یک آرایش زیبا بایستی از لوازم آرایش خوب و با کیفیت استفاده کرد.

تمامی ابزار آرایش و اصلاح ابرو نظیر برس ابرو، براش های آرایش ابرو، قیچی و موچین، همچنین سایه های پودری و کرمی و مداد ابرو مرغوب و با کیفیت را می توانید از قسمت ابزار آرایشی و آرایش ابرو فروشگاه اینترنتی الانزا (https://elanza.com) خریداری کنید.

سایت الانزا مجموعه ای از محصولات آرایشی از برندهای ایرانی و خارجی را با بهترین قیمت ها گرد هم آورده و امکان خریدی راحت و بی دغدغه را برای شما فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا